Help! Had net ineens grote klodder donkerrood/bruin slijm/bloed verlies Heb vk gebeld maar ze ze zegt dat ze niks kan omdat ze toch nog niks kan zien. Ben doods vang zit te trillen op de bank. Iemand zoiets gehad???
Ik heb al 5 dagen het grootste gedeelte van de dag bruinverlies. Vooral 's ochtends en in de loop van de middag houdt het op en dan blijft t weg tot de volgende ochtend. De ene dag is het wat meer dan de andere dag. Mijn miskraam begon ook met bruinverlies maar ging binnen 24 uur over in helderrood bloed wat echt uit mij liep als ik op het toilet zat. En daarbij heftige krampen. Zou mij niet al te druk maken hoor! Eerlijk is eerlijk, ik had het liever ook helemaal niet gehad maar je hoort en leest overal dat het er wel bij hoort. Heel veel vrouwen hebben dat en heel veel zo rond de 6 weken. Mijn verloskundige en de vrouw die de echo's doet hebben ook beiden gezegd dat dat volstrekt normaal is. Zodra ik een lichte paniekaanval krijg na zo'n veeg bruin dan denk ik daarna gelijk weer t zal wel meevallen. In mijn achterhoofd weet ik dat t goed zit. En verder hou ik mezelf rustig door te denken; als het wel fout gaat dan is dat heel erg maar dan kan ik t toch niet tegenhouden. Laat alles maar gewoon gebeuren, misschien helpt die gedachte bij jou ook. Niet te druk maken hoor, das ook niet goed.
Heb toch huisarts gebeld en willen me zien moet zo vertrekken naar t zh. Net begoorlijk rood bloed dus dan maar ff daar heen zekere voor t onzekere
@Juis: ik heb geen ervaring met bruin/bloedverlies, maar ik kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent! Ik hoop echt dat het niks is, "gewoon" wat oud bloed... Of heb je ook krampen? Blegh, dit is echt een rottijd, omdat allemaal nog zo klein is, dat ze het niet kunnen zien. Hele dikke knuffel meid! @Riverr: ik hoop ook voor jouw dat dat bruinverlies niets te betekenen heeft. Met hoeveel weken had je een miskraam gehad? Ik heb alleen ervaring met een missed abortion, helaas. Tijdens de termijnecho bleek ons kindje met 11 weken te zijn overleden. Ik mocht maximaal 2 weken wachten of de miskraam spontaan op gang kwam (wat ik heel graag wilde), maar na anderhalve week heeft de currettage plaatsgevonden. Heel verdrietig allemaal, maar de natuur grijpt niet voor niets zelf in.
Ik had trouwens vanalles lekkers voorbij zien komen wat jullie gegeten hebben. Tosti's had ik ook nog aan gedacht, alleen was de kaas en het brood bijna op. Manlief had maar frietjes gehaald. Normaal geef ik daar niet zoveel om, maar nu smaakten die toch lekkerrrrr!!! Alleen heb ik daar nu al spijt van. Borrel-de-borrel-de-borrel. 't Is maar goed dat hij vanavond is trainen, want erg aangenaam ruikt het hier niet...
@ juis shit helderrood is irritant.. Ik hoop dat het meevalt! succes @ Nelly waarschijnlijk in de 6e week maar omdat ik net met de pil gestopt was en ik gelijk zwanger was na het stoppen weten we niet precies hoe ver ik was. Jij met 11 weken.. Jeetje Ik vond met 6 wekrn al zo heftig en verdrietig als je al een hartje gehoord hebt lijkt het mij helemaal heftig. Maar ik ben met je eens hoor, natuur grijpt niet voor niks in hoe jammer het ook is. Ik hoop dat t bruinverlies nu ook niks te betekenen heeft maar ik voel mij top! Heb geen kramp of helderrood dus dat stelt mij gerust. Als je Google er op na slaat zijn er echt heeeeeel veel vrouwen met bruinverlies die inmiddels allemaal gezonde kinderen hebben @ juis; ik duim voor je!
@Anique: ik las net in je blog dat je je kinderen verteld had dat je weer zwanger bent. Wat een leuke reacties! SUPER!
heb je het kunnen opvangen ik gok dat je niet meer antwoord nu en onderweg bent naar de arts we horen het wel en ga duimen dat het niks was misschien wat afscheiding en een bloedende baarmoedermond door je hebt gehoest of gekucht?
Sorry, dat ik met mijn berichtjes zo van de hak op de tak spring nu. Voelt niet erg gepast vanwege Juis d'r berichtje. *ga weg rotgevoel*
Juis / riverr Ik snap jullie angst en ook al ben ik met mijn 7 miskramen rond 10 weken geen goed voorbeeld wil ik toch erop reageren. Na mijn 1ste miskraam raakte ik weer zwanger van week 6 tm 14 heb ik elke dag bloedverlies gehad, bruin rood kleine stolsels noem maar op. Doods bang was ik, ging tig x naar de wc, lag bijna hele dagen huilend op bed me af te vragen waaraan ik dat had verdiend..... Maaaaar! Ze bleef zitten, oorzaak nooit gevonden, en na 41,3 wkn kwam ze met 9 pond en 52 cm ter wereld. Ik hoop zo voor jullie dat het zoiets is. Ik blijf duimen voor het positieve
Ach wat een k*t moment voor Juis. Ik ga voor je duimen! En aan je denken. Dikke knuffel. Nelly maak je niet druk. Iedereen weet dat jij ook voor Juis het beste ervan hoopt! Soms staan de berichtjes ff raar door elkaar.
We leven allemaal enorm met Juis mee! Maar ik was ook heel blij met de reactie van mijn kids hoor, Nelly.