1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

@ Mama Jude, dank voor het delen! Zo lief en blij voor je met ook zulke geweldige reacties.

Trouwens goede manier om te kijken of de hormonen nog gieren.. zit gewoon te janken :D

Heerlijk.

X Joyce

2. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Dat is waar Joycie78, een goede manier om die hormonen weer even te voelen... hihi... ik moest gisteren ook huilen toen ik mijn huis in kwam en ik het hooi van het logeerkonijn rook. Het konijn gaat hopelijk heel snel weer weg (ik vind konijntjes wel lief, maar niet in onze kleine huiskamer), maar ik werd misselijk van die lucht en daar moest ik gewoon van huilen.

Bijna schattig... hahaha! ;)

3. Joycie78

awwwwww hahahaha , rare dingen he :D ik moest laatst eens huilen toen ik vlees aan t braden was voor manlief en ik ook misselijk werd.
    Of nog voor NOD.. moest ik huilen om een kookprogramma... zit manlief me nog mee te plagen.
    Hij zapte van de week op tv en kwam langs een kookprogramma..zegt ie : " kijk ze koken... weeeeeeeh" giechelkont!
    Heb nog ff kussen naar zn hoofd gegooid :D
    Heerlijk kinderachtig *grin*

@ Hier , heb vannacht gewoon 7.5 uur geslapen en heb t idee dat verkoudheid iets loskomt, hoest nog als een gek maar toch anders.
    Word ook wel tijd dat t hoesten ophoud, vond/vind t eng ;)
    Ook geen misselijkheid vandaag .. alleen boobs die in de weg zitten.. heb er vannacht zelfs over gedroomd dat ik ze zeer deed op een of andere manier.. zal er wel op gelegen hebben vannacht en dat voel je :D
    Nog wel moe , maar ach , hoef nog steeds niets te doen , lekker uitzieken en hangen.. dan weekend.
    Zal volgende week toch beter zijn.. heb t nu al 1.5 week.. houd toch ooit eens op he!

Ook heb ik sinds 2-3 dagen iedere keer de neiging een test te halen , gewoon om te zien hoe duidelijk de lijn nu is... wat is dat nou weer voor een raar iets??

X Joyce

4. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    @Joycie78: Kookprogramma's zijn ook heel emotioneel... hahahaha! Je moet gewoon een ui klaar leggen om te snijden, als er iemand aan komt, begin je snel met snijden en heeft niemand het meer door. ;)

Een extra beterschapsknuffel voor jou Joycie78, het wordt vanmiddag mooi weer en van 't weekend wordt het prachtig, dus met wat extra zonnestralen gaat het vast goedkomen met je gezondheid.

Ik ben weg nu... plicht roept... snel naar de trein en dan richting Amsterdam. Bis later!

5. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    @Joycie78 jeetje, meid ik hoop dat je verkoudheid ook los komt.. Er is niets vervelenders dan met een verstopte neus het bedje in te gaan... Mijn dochtertje van 7 maanden is nu ook ontzettend verkouden en kan dus ook 's nachts niet slapen... Super zielig om zo'n klein hummeltje te zien modderen... En de test halen, kun je gewoon doen hoor meid als je dat iets meer rust geeft dan moet je dat zeker !!!

@MamaJude wat leuk dat je het je ouders op die manier verteld hebt!! En wat grappig dat je zusje zo reageerde... Mijn zusje is nu 16 jaar en die is al helemaal in de wolken met ons dochtertje... Die ziet het gewoon als een klein zusje... Ze wonen met de auto 10 min rijden en met haar scooter 10 min langer en ze wil toch elke week even langs komen om te knuffelen... Zo leuk!! Hahaha

6. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Ohhh ik heb trouwens vannacht eindelijk voor het eerst helemaal geslapen!! Whoop whoop... Ik heb meteen energie en kan de wereld aan... Gister heb ik alleen maar op de bank gelegen... Was volledig uitgeblust en kon gewoon echt niks meer... Niet gek natuurlijk na 4 nachten van 3-6 uur te slapen en overdag babyentertainment te doen... Want ik ben een slaaf van mijn kleine mini mensje en dat is natuurlijk super leuk!! Een lach maakt alles goed, alleen die oververmoeidheid is gewoon pffff.... Vreselijk!!

Vandaag maar naar de kinderboerderij Hihi...

7. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Juis, hoe is het met je????

8. Joycie78

@ MevrS ooh kinderboerderij gezellig! Ja die vermoeidheid hakt er aardig in he.. kan merken dat t lichaam hard bezig is.
    Ook hier eindelijk goede nachtrust! werd met de wekker wakker, heerlijk hoor. t hoesten begon meteen weer.. maar niet erg.. heb geslapen! *doet happy dansje*

@ test.. ik ben hardstikke zwanger en weet t ook, maar leek me gewoon grappig een knaller te hebben.. maar ach , die digitale op 27 augustus kan niet duidelijker he.. weet niet waarom ik dat in t hoofd had haha.. gewoon maf moment denk ik.

X Joyce

9. Anique

Anique Actief lid

@Juis: het klonk al zo naar toen je het schreef... Wat verdrietig! Natuurlijk wil je vasthouden aan de hoop dat het misschien toch wat anders is... Ik hoop sowieso dat jullie snel duidelijkheid krijgen!

@Mama Jude: mijn hormonen doen het ook nog! Ook hier tranen in de ogen bij het lezen van de reactie van je moeder... <3

@Hier: vanmiddag naar Amsterdam! Zin in! Lekker een nachtje bij de wensvaders logeren en dan mogen mijn kids meteen hun oppas capaciteiten uittesten, want ik heb morgen de hele dag cursus hahaha!

10. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @juis: hoe gaat het meid

@onzekere dames. dat vind ik nu wel een voordeeltje aan België , dat je rond de 6 weken reeds een echo krijgt.
    ik heb nu wel een kloppend hartje gezien, maar toch ben ik ook erg onzeker hoor ...bij minste pijntje dat ik voel sla ik paniek

@mama jude : mooi verteld ...zo te zien een goeie band he met hen

@mevr s: veel plezier op de kinderboerderij

@slapen : ik slaap altijd goed. gelukkig, moet wel altijd om 5h30 opstaan. maandag mag ik uitslapen, wat kijk ik daar naar uit

@Anique: amuseer u in Amsterdam

hier : vandaag mijn b-day :) mijn ventje vroeg welk cadeau ik wou ...zeg laat maar, we houden dit tegoed voor de baby!
    wat gaat de tijd nu traag he

11. Joycie78

Gefeliciteerd Natasha!! :)

Fijne dag

X Joyce

12. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Gefeliciteerd Natasha!!! Fijne dag vandaag.

Juis ik heb erg met je te doen zeg. Hoop echt dat het nog goed zit! Alvast een knuffel!

Heeft er iemand voor mij een zwangerschapstest (of de test van MvM) van 4 weken en 4 dagen? Dan kan ik even vergelijken.
    MvM is vanorgen geweest en zij vermoed dat ik veel langer zwanger ben, mijn lichaam vreselijk sterk is of een tweeling verwacht. Ik test namelijk TE positief voor zo veel weken.

13. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Hey lieve meiden:)

Wat een ontzettend lieve reacties. Ik heb vanmiddag een afspraak bij mijn huisarts en eis toch nog een echo.
    Ik blijf vloeien en heb ongesteldheids buikpijn.
    Net mijn moeder het slechte nieuws verteld. Ze wist nog niet officieel dat we zwanger waren maar ze dacht het wel (moederinstinct).
    Ze gaf aan dat ze het bij mij exact zo had en een aantal maanden normaal ongesteld is geweest.

Ik ga er vanuit dat het weg is maar wil een echo voor m'n gemoedsrust en om het zeker te weten.

Jullie woorden doen me goed. Ik hou jullie op de hoogte

Dikke kus voor jullie!!!

14. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    @ Natasha: gefeliciteerd. Fijn dat je in belgië zo vroeg al een echo krijgt. Hier moet ik nog een paar week geduld hebben. Ben 9+2 als ik de intake bij de vk heb, aangezien ze daar geen echo's maken moet ik daarna bellen met het echobureau voor een afspraak daar. Zal dus zo rond de 12 weken worden denk ik... pffff... duurt me eigenlijk veeeel te lang.

15. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    @juis; sterkte vanmiddag bij de ha.

16. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik heb een test van 4+6, ik vind hem in het echt duidelijker als op de foto.

de teststreep en de controlestreep waren ongeveer dezelfde kleur.

17. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Deze zou van 4+4 zijn. Maar daar twijfelde zij dus aan.
    De test streep is donkerder dan de controle streep.

18. Poon

Poon Lid

5 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfffffff... vanmorgen opgestaan met opnieuw die menstruatiepijn, alsof ik a la minute ongesteld gaan worden. Jullie kennen het denk ik wel.

Maar nu net, toen ik naar toilet ging, bruinverlies. Niet dat het stroomt of zo (sorry haha) maar bij afvegen. En dan maak ik me toch weer druk he... De VK zei eerder; zolang je geen heftige buikpijn hebt. Maar wát is heftige buikpijn???
    2 weken geleden ook gehad. Nu 6 weken zwanger...

Ervaringen?

19. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Oh wat vervelend Poon! Ik denk dat ze met heftige pijn meer bedoelen dan normale menstruatie pijn.
    Hoop dat het snel over is. Je steeds druk maken is ook niks.

20. Poon

Poon Lid

5 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Jade,

Ik herken heel erg wat je schrijft. Bij mn 1e kindje had ik met 6 weken een echo. zo fijn! Nu pas bij 9... Ik heb ook maar een paar klachtjes; zere borsten, beetje moe, iets meer plassen en buikpijn. Misselijk ben ik niet. Vorige week had ik steeds honger. Dat wordt nu ook minder. Vandaag bruinverlies en menstruatie pijn.. Twijfel twijfel onzeker onzeker... Vreselijk he!?
    Ook mij belemmert het in het genieten. Dat heb ik nog niet gedaan...

Wanneer heb je echo? (hoever ben je nu?)

Sterkte met afwachten en het onzeker zijn.. ik doe met je mee!

Deel Deze Pagina