@MevrS Dank je , tis wel vervelend nu zo verkouden te zijn.. maar heb de indruk dat het langzaam iets beter word, wil er ook niets tegen innemen , dat vind ik nog niet wat zo rond 6 weken dus duurt wat langer. Gebruik alleen van die anta flu zuigsnoepjes of een pepermuntje.. en thee met honing. maar ach , ik denk maar zo , misschien maak ik al wel anti stoffen aan voor dat kleintje Ook ik ben erg moe geweest laatste dagen MevrS en dan voel je je gewoon een beetje nutteloos he? , vandaag voor t eerst dat borsten wat minder pijnlijk zijn, nog steeds gevoelig hoor. En ook minder vermoeid, kan vandaag zonder middagdutje, al ben ik volgens manlief gewoon eigenwijs en vecht ik er tegen... pfft ik? eigenwijs.. t lef! Ook de misselijkheid is weg (gelukkig) volgens mijn mams kan die zo weer terugkomen dus daar geniet ik maar ff van Heel raar maar soms twijfel ik juist ook als de symptomen eens minder zijn .. Maar ja .. een betere dag! Alleen die nachten!! ik moet zittend slapen Nou eerst een lekker koppie thee met honing En later maar eens aan t eten beginnen X Joyce Oh! ps= manlief had een mckroket voor me gehaald! <3
Iemand nog ideeën of tips?? Ik vind de dagen zo langzaam gaan, echt ik probeer te genieten, maar heb haast geen klachtjes en het is al zo vaak mis gegaan... Wordt gek van mezelf heb inmiddels al 7 testen gedaan in 1 week tijd
Als ik smorgens uit bed kom heb ik in mijn hoofd een heel lijstje met wat ik allemaal ga doen... dat lijstje is exact hetzelfde, zo niet langer, als ik naar bed ga hahahaha; hier dus ook moe, moe, moe. Sinds 2 dagen. En steeds wat eten idd.. Tip; Dextro Energy tabletjes. Ze helpen echt!!! Idd superfijn dat de klachten over zijn! Ik merk aan mezelf dat ik me niet zo druk moet maken; het vreet energie en uiteindelijk heb je er totaal geen invloed op....
He allemaal! Vandaag terug gekomen van vakantie.. En wat een heftige week gehad! Om maar meteen met de deur in huis te vallen... Heb afgelopen week een miskraam gehad.. Afgelopen zondag begon ik wat oud bloed te verliezen maar maandag zette het door tot gisteren.. Vandaag konden we meteen terrecht bij de verloskundige en er was geen vruchtje te zien. Ben nu vooral heel verdrietig, al zegt mijn verstand ook dat mijn lichaam het vruchtje niet voor niets afstoot.. Jullie allemaal veel succes verder.. Hopelijk mag ik me snel weer aansluiten..
Jeetje! Wou nog ff inloggen en nu dit verdrietige nieuws! Ook jij sterkte meid! @ Natas, stiekum wel ja! En de vraag waarom 2 dagen, dat lijkt misschien kort maar 2 dagen op het wel of niet een hartje kunnen zien, kan veel verschil maken. Ik wens iedereen een goede nachtrust toe.
@mopperkonijn vreselijk hè die moeheid? Ik heb het precies hetzelfde en als ik me eraan toe geef dan wil ik juist blijven liggen... Voel me echt zoooo lui!! @joycie78 je hebt helemaal gelijk meid! Ik zou ook extra voorzichtig doen nu als ik jou was... Misschien dan maar iets langer snotteren dan dat het dalijk verkeerd uit pakt! Maar het is zo rot met een verstopte neus slapen en vooral in die hitte! Je zal deze week vast wel opknappen Ja, die moeheid hakt er echt in... Ik heb vandaag gewoon weer praktisch de hele dag heel ongezellig geslapen in de tuin van mijn schoonouders... Ik schaam me diep, maar idd nutteloos voel je je zeker... Je kan gewoon helemaal niets doen ertegen en soms wil je graag wat doen en dan nog komt er niks uit je handen... Mijn strijk staat er al de hele week en kan het gewoon niet opbrengen om even een uurtje te strijken!! Heel slecht... Verder nog steeds geen kwaaltjes! Ja, het niet kunnen slapen snachts en Emma de tomatensoep die vreselijk stinkt dat mijn maag ervan omdraait haha... En wat lief van de mckroket!! Mijne doet ook super zijn best Hihi... Het zijn wel schatten soms hè ? @moppie33 geen zorgen hoor! Ik heb ook geen klachten... Ben alleen vreselijk oververmoeid, snachts slaap ik niet en moet af en toe wat eten anders wordt ik licht in mijn hoofd... Tsja en er ontsnapt wat lucht van boven en onder haha maar verder merk ik ook niks! Dus maak je niet al te druk... De echte klachten beginnen pas vanaf 6-10 weken... Zoals ik het mij herinner van mijn dochtertje! En toen ben ik ook 16 weken lang meeegggggaaa misselijk geweest dat k met liefde terug verlangde naar die eerste weken haha @Poon Thanks voor de tip! Dat is een goed idee!! Dat had ik bij mijn dochtertje ook altijd in mijn tas zitten, maar die dingen vergeet je gewoon weer! Heb het meteen opgeschreven ohhhh en dat lijstje herken ik helemaal... Mijn strijkmand staat al vanaf woensdag op me te wachten en hij groeit nog steeds ooooeeepppssss!! Ja, echt fijn dat je klachten over zijn, want anders maak je je alleen maar druk en zit je te malen en van alles te bedenken en daar wordt je ook iet vrolijk van... Inderdaad vreet energie!! Gewoon genieten en positief blijven denken! Komt helemaal goed Hihi... @Rikkie jeetje meid, wat ontzettend vervelend! En dat nog in je vakantie ook... Pfff dat zal wel ontzettend zwaar zijn geweest... Neem je tijd om het te verwerken en ik hoop inderdaad dat je gauw weer bij ons mag kletsen... Heel veel sterkte komende tijd... Wij denken aan je! Knuffel xxx
@rikki en Juis:Heel veel sterkte in deze moeilijk periode! @natasja:Tuurlijk hier blijven:Gezellig!!! @iedereen:wat leuk om te lezen dat iedereen toch al wat kwaaltjes krijgt hihi.....de 1 is moe de ander maagzuur haha...zo zwanger Hier zere boobs, desondanks nog erg onzeker door alle berichten(vanmorgen weer een test gedaan) erg positief haha @Joycie:Hier ook verkouden helaas, zal wel een beetje van het weer komen. Mijn zoontje is ook verkouden van de kinderopvang....die heeft mij aangestoken...grrrr.....
hey dames, ben hier ook nog even hoe gaat het met jullie? Ik ben echt ganse dagen misselijk. dadelijk vertrek ik op avondronde, en dan ben ik 3 daagjes thuis! eindelijk
Hier alles in orde, begin nu ook steeds vaker een misselijk gevoel te krijgen heb dan honger maar als ik iets eet heb ik weer geen zin meer. Maar goed je hoort me niet klagen hoor. Nog een weekje en dan mogen we ons friemeltje hopelijk eindelijk zien. Zag dat je je banner ook had aangepast sterkte nog even met werken en straks dus lekker ff drie dagen vrij.
Hooi! Ik kwam vanmorgen een hele vracht ovutesten tegen en dacht; wat zal ik er eens mee gaan doen? Kheb ze wel bewaard maar dacht; es kijken wat dat ding aan gaat geven. Is ie nog positief ook... ik wist wel dat het kon maar niet zo vroeg in de zwangerschap al! Grappig. Hier alles goed, zit nu eindelijk op de bank; vandaag best wat energie in tegenstelling tot gisteren. Nog steeds niet misselijk. De buikpijn neemt wat af en maakt plaats voor een gek gekriebel wat ik herken van mijn zoontje. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik strontmisselijk. Zijn er meer meiden die nu geen last hebben van misselijkheid of zelfs helemaal geen klachten hebben??
Poon ik heb ook zeg maar geen klachten... Geen pijnlijke borsten, niet over vermoeid afgelopen week maar 2x misselijk geweest, geen extra energie, dat maakt het wel erg onzeker Natascha lijkt me moeilijk, misselijk op het werk
Ja Moppie, dat maakt het zeker. Mijn borsten zijn wel gegroeid (had ik bij zoon niet rond 6 weken) en zijn wat gevoelig. Verder niets. Nul. Niks. Behalve 7 positieve testen dan Het maakt heel onzeker! Ik heb het lijstje niet voor ogen; is dit je eerste zwangerschap?
Hoi dames, Hadden jullie rond NOD of rond de tijd dat jullie testte wel klachten? Ik had ze wel maar lijkt wel of ze minder worden. Misselijkheid heel soms nog.. borsten blijven wel gevoelig en ben ook nog wel moe.. Misschien went t lichaam wat aan de hormonen? X Joyce