1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Huh?! Wat een domme reactie van die juf! Klinkt als een geitenwollensokken-typje...

Super dat je kids hebben genoten van Amsterdam. Dat soort dagjes gaan nu zeker nog wel vaker voorkomen, niet?

Leuke banner! Zeker zo toepasselijk, dat kadootje.
    Ik wacht nog even met een zwangerschapsbanner...

2. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Hallo Allemaal,

Alles weer bijgelezen, wat leuk dat iedereen zo actief blijft!!!
    @juis en rikki:Heel veel sterkte en we hopen jullie gauw weer op een forum tegen te komen!!neem de tijd om dit te verwerken!
    @Jude:hier vandaag weer naar de huisarts geweest, urine is goed en bloeddruk is nu te laag(onderdruk 60) mmm.....ik weet niet of dit een kwaaltje kan zijn??

@iedereen: Ik ben echt zwanger hihi vandaag 2x gespuugd pffff.....(bij mijn zoontje nog nooit gespuugd alleen misselijk)
    het voelt vervelend maar ook zo goed!!!!
    @iedereen:heel veel succes met alle kwaaltjes!!!haha

3. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Pfff... Ik ga mijn bedje opzoeken. Snel nog even de spulletjes voor het KDV klaarleggen en voor het overblijven en dan geloof ik het wel weer. Morgen weer gewoon werken...

Oh, wij waren vanmiddag trouwens bijna vergast... Marjolein vindt het erg leuk om aan de knoppen van het gasfornuis te draaien. 't Was een geluk dat ik haar "betrapte" toen het net gebeurd was. Dat (geleend) beestje is zo oud/antiek dat er geen enkele beveiliging op past. Annabel en Evelien zijn er altijd afgebleven.
    Dussss, tijd voor een nieuw fornuis! Ach, doe meteen ook maar een nieuwe keuken. *lol* We hebben nog steeds een soort van bouwkeuken. Krijgertje van een collega van me, onprofessioneel (=by me) likje verf erop, andere knopjes en we waren/zijn ermee gered.

Nu echt... weltrusten!

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Alle dames:

Sorry kon niet alles onthouden deze avond, ben net terug van het werk dus..

Nelley, nee je bent niet oud :D

En ook van deze kant, Weltrusten!

5. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 34

6. Anique

Anique Actief lid

@Nelly: ik blijf de oudste en ik lig 2 jaar op je voor, wees gerust. ;) Maar het is inderdaad een jonge groep, niemand boven de 36 terwijl dat tegenwoordig steeds normaler is als leeftijd om zwanger te worden.

@DTtje: oh dan wordt het deze keer vast een meisje bij je, als je nu ineens wel spuugt! :D

7. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

@ Nelly das toch niet oud!

Pfft ben 34 en pas bezig met de eerste! Soms loopt t leven anders ;)
    Maarruh tis niet oud hoor.. anders ben ik t ook! :$

@ Anique wel een aparte reactie van de juf .. maar niet belangrijk he ;)

@ Hier gister weer enorm moe en last van krampjes en mn borsten waren auwie!
    Hoesten en snotneus :D worden minder.. alleen heb ik denk ik een spiertje in mn buik/zij verrekt door al t hoesten dus doet extra zeer.
    Maar al superblij dat t allemaal minder word, zijn we mooi door gekomen zonder hulpmiddelen..
    Vandaag ga ik maar weer rustig aan doen , 2 nachten amper geslapen en overdag ook niet omdat ik dacht dat ik dan 'snachts zou slapen.. niet dus. Dus inhaal dagje vandaag.

Fijne dag allemaal! X Joyce

8. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Goeiemorge!

@ anique blijkbaar is dat anders, hier veranderen ze het wel met dagen. Misschien is het ook alleen in het eerste trimester. Zal maandag is vragen

Nou ik ben veel te vroeg wakker :( normaal slaap ik tot 10. Maar werd wakker van de vreselijke honger, dus beschuitje met een kopthee gemaakt. En nu opeens misselijk. Nou ik ga nog een poging doen tot slapen. Fijne dag iedereen!

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    goeiemorgen dames ...

pff wat heb ik het lastig zeg. kan met moeite iets eten....geen trek, hele tijd een vol gevoel.

10. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Goodmorning lady's!

Zometeen, om 9.00 uur, komt de dame van Moeders voor Moeders... gezellig...

Zeg euh... 34 is PIEPjong, dat weten jullie toch? En bovendien een prachtige leeftijd om een kleintje te krijgen. :D

@Natasha: Balen dat je je niet lekker voelt... anders eet je gewoon maar eventjes niets? Een kop thee en over anderhalf uur nog een keer proberen. Vooral doen waar je je nog een beetje goed bij voelt.

@Seallable: Normaal slaap je tot 10? Wow! Wat een luxe zeg... maar als je dan nu al up and running bent, dan is dat inderdaad vroeg en niet fijn. Ik hoop dat je je rust nog kan vinden...

@Joycie: Fijn dat je merkt dat je griepachtige verschijnselen een klein beetje minder, maar dat je juist nu dan een spiertje moet verrekken is natuurlijk balen. Een inhaaldagje is een hele goede inderdaad, inhalen met misschien een heerlijk zwangerschapsboek en een pot thee op de bank? Of heb je een lieve vriendin die op visite kan komen? Als je maar doet waar je je fijn bij voelt.

Een vriendin van mij begon op haar 35ste aan haar eerste, ze heeft nu twee geweldig prachtige kinderen en geniet! Dus... Joycie, het leven loopt soms zoals het loopt inderdaad. :)

@Nelly: Wat een geluk, straks 4 kids t/m 5 jaar... dat worden tropenjaren, zowel in hoe je zal genieten, hoe de kindjes van elkaar zullen genieten als de momenten waarop je hoopt dat een fase snel voorbij zal gaan. Leuk Nelly!

Gelukkig is het ongelukje van thuis niet écht een drama geworden, fijn dat je het kon ontdekken voordat je écht veel gas rook en je je misschien niet lekker was gaan voelen of... nou... ergere senario's hoeven we natuurlijk niet uit te schrijven. Het ene kind is het andere niet, hè? Mijn oudste deed ook bepaalde dingen nooit die mijn jongste spontaan ontdekte... ik moet er nog steeds om lachen: ze zijn zo verschillend en alledrie zo leuk! :D

Tot later lieve meiden, hihi... ik ben zo blij voor ons allemaal dat we een wens in vervulling hebben zien komen en dat we nu allemaal zo'n heerlijk ukkie bij ons dragen en alle ongemakken voor lief nemen. ;)

11. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin die zelf 20 weken nu is. Kan zeker niet blij zijn voor mij...... Ze zei makkelijk tegen mij Gister na ik mijn bol toonde van al en buik... Ja zo.n vet rol spekflubber had ik ook bij het begin...... Heb me omgedraaid de tranen sprong in mijn ogen........ Heb helemaal geen spekrol....... Heb er terug gepakt later vertelde ze nu last te hebben van bekken en dat de verlos heeft gezegt fysio en minder werken....heb ik ingehaakt dan kun je beter stoppen want de helft werken geld voor jouw dat je nog maar 6 uur per week in gedeeld wordt je werkt maar 12 uur je baas ziet je aankomen....die zat

En last van de bekken jaja..... Waarom paardrijd je nog dan en loop je alle dans feesten af...... Want dat doet ze en meld dat ze om de twee dagen giga sex heeft ..... Als je baalt van je werk stop er dan mee ipv je zwangerschap te gebruiken..... Ze haalt wel meer me onderuit met rare uitspraken dat ik denk is dit wel een vriendin? Heb niet veel familie meer bijvoorbeeld geen ouders... Meld ze zo nu en dan dat ze het zielig vind van de meiden geen opa en oma..... En haar offers zo geweldig zijn als opa en

12. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    @Mopperkonijn: En zo iemand noemt zich een vriendin van jou? Ongelofelijk, wat een houding en wat een toon... heel verdrietig... kan je niet wat meer afstand nemen van haar?

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Rikki en Juis: wat vreselijk meiden, sterkte!

Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik het hier niet kan bijhouden met werk en enorme vermoeidheid, maar ik kom zo af en toe eens langs.

Gisteren was inderdaad de intake voor Moeders voor Moeders en die test knalde echt, heerlijk! Verder vanmorgen de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor de intake en de 12-wekenecho. Ik zal het lijstje snel aanvullen, maar moet nu naar mijn werk!

14. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ben ik ook aan het doen....... Vind namelijk niet zo fijn als iemand mijn haarfijn steeds verteld wat ik mis in leven....... Mijn dochters weten wat en opa en oma is en dat ze ze niet hebben...... Ze zijn immers zo geboren dus ze kwetst mij. Dat is net zo als bergen vrienden hebben.en ik maar weinig... Dat soort woorden ik die het met 25 man op verjaardag vieren en zijn met 60 en dan krijg ik altijd wat en rust op jouw verjaardag moet je de mijne zien....... Trouw ik in gezelschap van alleen familie en vrienden die naast me staan krijg ik scheelt well je portemonnee zo..... En haar zoon en dOchter zijn helemaal goed lopen ver voor.... En jammer dat onze meiden ze niet bij poten....... Klaar mee

15. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    @Mopperkonijn: Goed zo... 'klaar mee' is de juiste houding nu. Neem afstand, laat haar maar lekker in haar perfecte leventje leven. Geniet jij van het jouwe! Een 'vriendin' als deze maakt het leven er niet leuker op... voor haar vele anderen. Misschien ontmoet je tijdens zwangerschapsgym wel andere aanstaande moeders die bij jou in de buurt wonen waar een mooie vriendschap uit ontstaat.

Bij mij is MvM net geweest, een alleraardigste vrouw en een mega positieve test. De teststreep was duidelijker dan de controlestreep! Leuk hoor... een leuk tijdschrift en een armband kado gekregen én omdat ik 10 weken mee kan doen, krijg ik nog een mooie badcape toegestuurd na deze 10 weken. Wat een verwennerij! En Moonymuppet, jij krijgt een tasorganizer! Heb je 'm al binnen?

Ik ga snel wat doen hier, de vaatwasser leegruimen, de badkamer schoonmaken en de bovenverdieping stofzuigen. Beneden swifferen en een wasje vouwen. Daarna heb ik mijn huishuidelijke taken wel weer gedaan voor vandaag... ik mag straks helpen bij de technieklessen van groep 3, we gaan een doolhof maken en daarvoor moesten de kinderen allemaal een hamer meenemen... het zal mij benieuwen... mijn zoon was heel trots dat zíjn mama kwam helpen. Leuk!!

16. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Mopperkonijn, ik snap heen goed dat je gekwest bent door zulke uitspraken maar probeer je er niet te veel van aan te trekken! deze mensen willen zich beter voelen door dit te bot vieren op een ander! en wat die persoon vind als een "vet spek flubber"gedoe is jouw beeb!! en als zij niet blij kan zijn voor jouw en ze je niet neemt zoals JIJ bent dan laat der lekker oprotten!
    Je bent zoals je bent!!

dutchdiva, mooi ook zun knal test!!! doe je um ook ff showen???

mamajude, ook jij zun mooie test!! en ook de vraag aan jouw of je um doet showen?? :D en nee de tas organizor nog niet binnen, zal vanzelf wel komen.

hier al gepoets genoeg vandaag haha... straks nog ff boodschappen doen en dan hopen dat het snel weer de volgende dag wordt (donderdag weer echo) :D:D

17. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    @ mopper, pff wat een vervelende rotreactie zeg!

@ jude, ik ben volledig afgekeurd en zit in de wajong ;) dus ik kan mn dag zelf invullen. Soms voelt he als luxe en soms als gemis, heb gestudeerd en gewerkt dus soms mis ik dat wel. Gelukkig wordt die leegte straks ingevuld voor de zorg van ons beebje :D

Ik ga maar weer is de kattenbak verschonen met handschoenen en daarna ze schoonmaken met dettol, wat een gedoe! Verder niemand katten hier?

18. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    @Moonymuppet: Ik hoop dat je 'm snel krijgt én dat je 'm leuk vindt! :D Lief dat je vraagt of ik m'n MvM test wil laten zien, dat doe ik GRAAG! :)

Dit is 'm!!!

Bijgevoegde bestanden:

19. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    @Seallable: Inderdaad, dan is het een ander verhaal en dat zal je dan zeker ook missen. Jammer dat het zo gelopen is... dat is vast nooit de bedoeling geweest... wel voor nu heel fijn dat je enorm van je kleintje kan gaan genieten en nu tijd kan nemen om rust te nemen in je zwangerschap. Hoe je het ook went of keert, voor nu heeft het gelukkig ook een paar voordelen. Al leef ik met je mee en begrijp ik dat je liever anders zou zien. Nog wat kunnen slapen?

ps. Geen katten hier... wel een konijntje... ;)

20. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Hoi dames,

Vermoeide dag hier :).. ga dan ook niets doen.. huis is gepoetst , boodschappen lopend ook gedaan , dus nu broodje eten en bankhangen/slapen.

@Seallable Ja wij hebben een kat :) manlief mag de kattenbak doen.. vind ie verschrikkelijk maar hij wil niet dat ik de kattenbak aanraak. <3
    Al denk ik dat t best zou kunnen met handschoenen inderdaad.

X Joyce

Deel Deze Pagina