1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

mama jude, WOW!!! die is echt wel mooi duidelijk!!! de beeb doet het goed :D

Hier ook geen katten alleen een (puppy) hond

2. Anique

Anique Actief lid

Hier ook geen katten, enkel knaagdiertjes.

@mopperkonijn: zo'n vriendschap biedt jou niks. Kies voor jezelf hoor!

Ik ben vandaag bij de FIOM geweest. Daar kom ik nu sinds een jaar voor maandelijkse gesprekken. Inmiddels is duidelijk dat mijn begeleidster wegbezuinigd wordt en waarschijnlijk de gehele zorg voor draagmoeders! :(

Dus hierbij een oproep aan de dames hier, willen jullie please de petitie tekenen? Fiom | Homepage Niet alleen voor mij en draagoeders, maar ook voor onbedoeld zwangeren, ongewenst kinderlozen, adoptie ouders, geadopteerde kinderen en kinderen uit donor-zaad, die hun geschiedenis een plaatsje willen geven en/of op zoek willen naar hun geboorte-, of biologische ouders. Alle hulpverlening gaat zo ongeveer wegvallen en de FIOM wordt dan alleen nog een soort kennis centrum! :(

Dus please, teken de petitie!

3. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Hehe ik vind t op dit moment ook helemaal
    niet erg om nu niet te werken. Gelukkig toch nog 8 uur kunnen slapen vannacht dus dat is dikke prima. Mn man is van 6 tot 6 weg helaas en ik kan moeilijl vragen of de katten ff willen wachten :( zou wel makkelijk zijn geweest he :D

4. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ga toch eens beginnen met ijzer te slikken want zit nu even in thee pauze. En val zowat in slaap....gap me rot en moet tot 17:00 zo moe ik ben.........

5. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    #1065 Mama Jude, 11 sep 2012
    Laatst bewerkt: 11 sep 2012
    @Anique: Gedaan!

@Moonymuppet: Echt hè? Dikker dan de controlestreep nog wel! :) :D

6. Anique

Anique Actief lid

Dankjewel!!

7. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Anique ik heb ook je petitie getekend hoor!

Trouwens een paar meiden die eerst actief waren hier, mis ik ofniet? Bellanova, lolsmurf enz ben benieuwd hoe het met hun is.

8. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Inderdaad Seallable, ik mis ook wat meiden... in het overzicht staan veel meer meiden op de lijst die ik een poosje niet gezien heb.

9. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Mama jude, ja idd!! :D:D

anique, ik ga het doen speciaal voor jouw :D:D

seallable, je hebt gelijk maar bellanova hoppeld nog wel rond op het forum ;)

10. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Goh Anique, ik heb die site is goed bekeken, ik wist helemaal niet dat er hulp was voor bepaalde situaties, harstikke goed werk. Jammer dat ze alles zo proberen weg te bezuinigen!

@ Moon, aahh naja misschien heeft niet iedereen zoveel behoefte om te kletsen zoals ik :D :D

@ Jude, wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? Je hebt nog geen banner, of wil je die ook niet :cool:

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Anique: als je veel spuugt, krijg je een meisje? Nou, dat klopt bij ons echt niet. Ik heb in de zwangerschappen van onze meiden nooit gespuugd... Altijd leuk, die bakerpraatjes! ;)
    Ik heb de petitie ook getekend. Super dat er in deze gevallen hulp verleend wordt, ik wist er niet van.

@DutchDiva: super, zo'n knaltest van MvM! Geniet ervan!

@Joycie: wordt het hoesten minder, heb je een spiertje verrekt. Knuffie!

@Mama Jude: 't Is ook echt genieten van onze meiden. En inderdaad ondanks dat ze zoveel op elkaar lijken blijft het verrassend hoeveel ze van elkaar verschillen. Ik ben ook zo benieuwd hoe Evelien het volgend jaar op school gaat doen.
    Yes, ook al een knaltest en lekker verwend door MvM.
    Oooh, da's echt genieten als je kinderen zo trots zijn!

@mopperkonijn: bah, leuke vriendin zeg. Beeeeeeeetje jaloers ofzo? Pfff.. Geen energie meer in steken hoor!
    Wat gebruik je voor ijzertabletten? Floradix werkt ook erg fijn. Die gebruikte ik na Annabels bevalling op advies van de kraamhulp om aan te sterken. Wel de tabletjes, drankje schijnt supersmerig te smaken.

@seallable: nee, hier geen katten. We hebben wel twee poezen gehad. Een ervan kwam toen ik net zwanger was van Evelien de hele tijd bij me liggen, terwijl ze hartstikke schuw was.
    Nu hebben we twee goudvissen. Naja, ze zijn van Annabel.

Hier gaat het redelijk. Ik denk dat ik deze keer niet onder de kwaaltjes uit ga komen. 'k Ben voor het eerst misselijk! Oooh, wat voel ik me zielig...
    Tja, en die zwangerschapsdementie. Vandaag wilde ik op mijn werk even in het boekje van een van de groothandels neuzen voor een nieuw (gas)fornuis. Totaal vergeten!

Zo. Nu nog een beetje opruimen en dan lekker niks.
    Lekker vroeg naar bed!

Groetjes,
    Nelly

12. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi lieve meiden,

Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, maar ik ben een beetje van slag... Heb vanmiddag bloedverlies gehad! Het is nu wel gestopt... Ik heb geen buikpijn en voel verder niets... Ik maak me wel zorgen...:( ik weet dat het wel vaker kan gebeuren rond dit termijn, maar toch... Zeker na alle slechte berichten de afgelopen dagen... Dat heeft me ook echt wel wat gedaan, maar daardoor ben ik best een beetje bang geworden!

Ik heb natuurlijk de 2 dagen ervoor enorme krampen gehad, zo heftig dat ik amper kon slapen?.... Laat staan lopen...!!

Ik hoop dat alles gewoon goed is en dat ik me geen zorgen hoef te maken... Maar het knaagt we aan me... Bij mijn vorigebzwangerschap had ik dit niet... Maar ik heb nu ook veel minder kwaaltjes dan toen (oké toen wist ik het pas met 8 weken)! Maar goed jullie snappen me wel...

Mopperkonijn probeer echt afstand te nemen van zulke vriendinnen, want vriendinnen die elkaar niets gunnen... Zijn geen echte vriendinnen.. Hoe vervelend het ook is...

Joycie78[/] hoe gaat het met je? Is de verkoudheid al over?

MamaJude hoe is het met je zoontje afgelopen? Voelt hij zich al iets beter...?

Xxxx allemaal!

13. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Ahhh meid jij ook beterschap met de misselijkheid ;)

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    He, bah, MevrS, wat een naar bericht. Ik snap wel dat je je nu superonzeker voelt, zeker omdat in dit topic een aantal meiden al afscheid heeft genomen.
    Als ik jou was, zou ik de verloskundige bellen en dit voorleggen. Zoals je die krampen omschreef... En nu dat bloedverlies.
    Helemaal omdat je je er toch zorgen over maakt.
    Hele dikke knuf!

Enne, die misselijkheid van mij stelt echt helemaal niks voor hoor! 't Was gewoon een rare gewaarwording. Later op de dag besefte ik me pas dat dat rare gevoel bij zwangerschap kon horen. Jeetje, wat voelde ik me toen ineens blond! *lol*
    Maarre, mijn respect voor zwangeren die continu last van misselijkheid/overgeven hebben!

15. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

@ MevrS ach wat vervelend :( logisch dat je wat van slag bent.
    Ik zou ook even de vk bellen hoor, even uitleggen hoe het zit, daar zijn ze voor.
    Dikke kus!

@ Nelly , ik was laatste paar dagen zo blij dat misselijkheid weg was.. maar ze loert nog om t hoekje af en toe.. ook heb ik last van mn darmen. lijken wel ballonnen.

@ Hier beetje duizelig vandaag.. kan dat ook een symptoom zijn? of gewoon te weinig slaap en teveel hoest :D
    Nou ja, ik ga vannacht meteen op de bank liggen.. ik ga iedere keer naar bed.. liggen en dan begint t gehoest en kan dan sowieso niet de rust vinden omdat ik het vervelend vind voor manlief die om 5:30 op moet staan en niet daarna zoals ik kan nog ff bed in duiken.

Dus... moe , misselijk , moe , darmen, moe , hoesten, moe, duizelig oh en ik vergeet moe. :D heeeeeeerlijk zwanger zijn.
    Ik duik zo de bank op met een filmpje ;)

X Joyce

16. Moppie33

Moppie33 Lid

4 sep 2012
    92
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoop dat het met iedereen nog steeds goed gaat.
    Hier is het amandel knippen (neus+keel) erg tegen gevallen bij onze 8jarige dochter. Ben dus druk met haar bezig.
    Er is 5 x verkeerd infuus geprikt en nog wat kleine domme foutjes van verpleging. Kortom heb een meisje met veel pijn die alleen maar bij me wil zijn, nu ligt ze te slapen en huilt af en toe in haar slaap terwijl ze naar haar keel grijpt.... Ti's echt heel triest.
    Heb dus nog ff geen tijd om jullie bij te houden :(
    Hoop er morgen wat tijd voor te hebben..
    Spreek jullie snel weer :)

17. Moppie33

Moppie33 Lid

4 sep 2012
    92
    0
    0
    Zuid Holland
    Snel de pagina gescand .... MevrS knuf, ik duim dat het bij die ene bloeding blijft, neem ff contact op met de verloskundige
    Sterkte meis!

18. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    MevrS ik zou inderdaad ook even de arts bellen,beter een keer te veel gebeld dan een keer niet gebeld.
    maar wel naar
    ik lees ze ook allemaal en moet zeggen valt me op dat het ontzettend veel zijn dat lijkt mij niet meer 1:10 zwangerschappen die eindigen in een miskraam

wel heb ik vernomen in een privebericht naar mij toe dat er een aantal fakers op het forum zijn gekomen, ( over het hele forumdus niet alleen hier of hier)met meldingen van..... en dat het nepberichten zijn
    zo flauw he, maar ja wie het zijn word dan niet vermeld uit privacyrechten

hier morgen de echo! vindt het nu toch wel eng
    de gynaecoloog met zin onheilspellende woorden over eerst echo en dan gaan we behandelingsplan en onderzoeken plannen?
    van dat laatste schrok ik nog al
    behandelingsplan, onderzoek???????
    ik hoop dat ik die medische molen mag overslaan
    dit is mijn laatste zwangerschap en wil genieten.
    snap ook wel dat mijn zwangerschap niet geheel naar behoren en naar mijn gezondheid verliep.... en wist ook dat ik een 50/50 kans heb op herkansing... en ik weet ook dat ik medisch bevallen en in de gaten gehouden word met wat extra controle's
    maar nu blijkt er een heel plan te komen
    brrrrrrrrr.
    dus hoop op een goede echo en blije woorden van een gynaecoloog

:)

19. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    MvrS ik zou ook ff bellen! En mopper wat bedoel je met fakers? Mensen die aandacht willen ofzo? Over fakers gesproken, zag een docu over een vrouw die 9/11 meegemaakt zou hebben. Allemaal fake, heel ziekelijk.

Ik ga er vanuit dat de mensen hier oprecht en eerlijk zijn, als je daar al niet meer vanuit kan gaan, waar gaat het dan heen met de wereld..

20. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Ik vergeet wat : succes mopper! Laat je je echo hier ff zien? Weet ik wat ik verwachten kan maandag! Ik duim voor een mooi beebje met hartslag!

Deel Deze Pagina