Daar ik op m'n gsm elke x lees weet ik ff niet precies op wie ik allemaal nou reageer :-s Het verhaal over die "vriendin", dat is geen vriendin! Je bent meer waard dan jezelf en jouw zwangerschap naar beneden te halen!! Een oprechte vriendinzou je niet zo kwetsen. Een waanzinnig duidelijke mvm test voorbij zien komen, wat zal je opgelucht zijn. Moet eerlijk zijn over 1 op de 10 zwangerschappen eindigd in een miskraam. Elke keer als er hier iemand klachten heeft of het gaat mis ben ik bang dat ik de volgende ben.... Durf ook nog niet naar de huisarts om me door te laten verwijzen, ik weet dat ik recht heb op een echo met 6 wkn maar ik ben zo bang dat als ze zo'n inwendige echo maken dat het daarna weer misgaat ivm dat porren aan de binnenkant.... Verder dacht ik gister mbt alle stress en pijn die het me deed om m'n meissie zoveel pijn te hebben dat het wel verkeerd moest gaan, eind Vd middag ook zo'n 10 naaldsteekjss van onderen gevoeld, dacht echt.... Nu zit het weer fout... Maar tot nu toe gaat het denk ik nog goed. Ik heb denk ik eindelijk een klachtje.... M'n tepels zijn gevoelig / pijnlijk... Maar echt alleen maar dat, niet m'n borsten ofzo. Verder ben ik nu moe, elke 2 uur moet m'n dochter drinken :-s m'n wekker gaat af, ik geef dr wat slokjes, ik lig vervolgens zo'n 45 min wakker voordat ik in slaap val... En dan gaat m'n wekker alweer ..... Ti's wel zielig, ze geeft de pijn (ondanks PCM zetpil) toch nog steeds een 8 op de schaal van pijnlijk tot 10... Nou ik ga maar weer proberen te slapen, 5.45 gaat de wekker weer Voor de aankomende echo van mopper, succes en geniet ze En wbt fakers..... Daarom zit ik onder m'n 2de naam (Marian) hoewel ik wel uitga dat iedereen hier oprecht is
Hey meiden, daar ben ik weer...!! Ik heb geen bloedverlies meer gehad, maar de buikpijnen is wel weer terug... Pfff... Denk dat ik als ik vanmiddag nog steeds last heb toch inderdaad even het ziekenhuis ga bellen... Ik loop niet bij een verloskundige, maar bij de gynaecoloog... Nelly ja, ik ga mijn gyn bellen als ik vanmiddag nog steeds van die heftige krampen heb... Maar heb niet meer gebloed, dus dat is waar ik danser twijfel... En toch maak je je zorgen zeg maar... Misselijkheid is echt heel vervelend... Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik er 16 weken van... Dat was echt super vervelend! Joycie78 dat vind ik dus moeilijk... Ik loop bij de gyn en heb dus geen VK... Die zou ik al gebeld hebben, maar de gyn is dan net weer even anders... Snap je? Daarom kijk ik het nog even aan tot vanmiddag... Is de buikpijn dan nog steeds heftig of begin ik weer te bloeden, dan bel ik meteen... moppie33 ahhh dat is inderdaad super zielig voor je dochtertje! Ze zal vast wel pijn hebben... Lekker vertroetelen hoor! Maar Thanks... Ik hoop het ook... Heb nog steeds die ene keer gehad en daarna niet meer... Dus wacht tot vanmiddag even af... mopperkonijn ja, daarom maakt het me ook een beetje bang allemaal. Ik sta er ook echt van te kijken dat het er zo ontzettend veel zijn...! Lijkt mij echt niet oké? Ik heb nooit geweten dat het zo vaak voor kwam... En dan alleen al op dit forum? Als ik een VK had, dan had ik allang gebeld, maar ik loop bij de gyn en heb dus geen VK... Daarom vind ik het wat lastiger... Maar wat bedoel je met fakers? En hoe zijn ze daar dan achter gekomen? Ik vind het persoonlijk erg ziek als zulke mensen zulke dingen doen? Dan ben je echt niet goed bij je hoofd op z'n zachts gezegd... Dat zijn geen dingen die je hoort te faken... Ik vind dat zulke mensen verbannen moeten worden... Vind dat ronduit respectloos... Even hard gezegd... Maar meid, jij moet gaan genieten van die echo vandaag! Zeker omdat het je laatste zwangerschap is... geniet van elk moment en van alle leuke dingen er omheen... Dan komt alles vast goed! En ik loop dus ook bij de gyn aangezien ik dus ook medisch ben en die zegt dus allemaal hetzelfde... Ene oor in, andere uit... Ben alleen wel blij dat ze elke 2 weken controleren... Mag dinsdag weer! Dan wordt het toch even net iets beter bekeken...
Goedemorgen meiden, lekker geslapen? Vandaag stemmen! Niet vergeten te doen, hè? Ik heb het al gedaan... nadat wij de kids naar school gebracht hebben, zijn we gelijk gaan stemmen. Manlief is inmiddels naar z'n werk vertrokken en ik heb voorzichtig een beschuitje en een kop thee met honing op. Mmmmh... mijn maag heeft niet zo'n trek vandaag, ik denk dat ik daar vandaag maar gewoon aan toe ga geven. Ik lees hier wel weer nare dingen en fijne dingen, wat lopen de verhalen toch uit elkaar en wat kan elke dag weer een totaal andere zijn... wat betreft fakers: ja, die zijn er, ik hou me er niet mee bezig, maar ik heb wel eens eerder op een forum actief meegeschreven en ben daar ook behoorlijk in een faker getuimd... achteraf vond ik het al een heftig verhaal en vroeg ik me af of ze daarmee niet gewoon angst wilden creeeren bij anderen of een beetje comotie wilden laten ontstaan. Het zei zo... maar rekening hou ik er niet mee, want ik ga uit van de eerlijkheid van de mens en ga er vanuit dat elk berichtje hier op het forum waarheid is. Trouwens lief dat jullie zo leuk reageerden op die megapositieve test van MvM. Hij knalt er nog steeds uit... ben er blij mee! En, zij zei inderdaad dat je er wat nagellak op moet doen zodat de uitslag jaaaaaren op deze manier bewaard kan blijven. Ga ik zometeen doen, nu is het wel goed opgedroogd. @MevrS: Wat een vreselijk naar bericht!! Hoe gaat het nu met je?? Je moet je niet bezwaard voelen om te bellen, want dat is wel een heel goed advies natuurlijk... Het is het werk van de gyn en de assistenten en jij bent degene die nu alle aandacht verdient. Ga vooral net zo vaak bellen of vragen als waar jij je goed bij voelt. Daar is zo'n arts toch voor? Toch niet alleen voor de zakelijke controles en een bevalling? Juist als je je onzeker voelt zou je bij hem terecht moeten kunnen. Ik vind echt dat je de telefoon moet pakken hoor. Ik denk aan je en hoop van harte dat het bij een eenmalig iets blijft en je je verder geen zorgen hoeft te maken. Lief dat je vraagt naar m'n zoontje. Hij heeft medicijnen en daardoor voelt hij zich eigenlijk meteen een stuk beter inderdaad: twee pufjes 2x per dag en hij heeft gelijk een stuk meer lucht. Komt wel goed met hem. @Seallable: Ik heb geen banner omdat het me niet lukte om 'm te plaatsen... niet omdat ik er geeneen zou willen. Vertel eens... hoe moet dat eigenlijk en waar haal ik zo'n leuke banner vandaan?? Ik ben op 7 mei uitgerekend trouwens... @Joycie: Duizeligheid hoort er helaas ook bij... ik heb het zo nu en dan ook wel wat, balen dat dat er ook nog bij komt. Ontspan vandaag vooral zou ik zeggen, het is toch koud buiten... @Moppie: Amandelen laten knippen is natuurlijk sowieso niet leuk, maar als het dan ook nog tegen valt, is het goed balen!! Gelukkig is het wel achter de rug, maar het is zo zielig... een meisje van 8 is nog zo'n klein meisje als ze zoiets moet ondergaan. Sterkte voor jou en voor haar!! Hopelijk helpen de waterijsjes... en gewoon genoeg paracetamol geven hoor, niet wachten tot het uitgewerkt is en ze ernaar vraagt, gewoon eventjes de maximale hoeveelheid geven verspreid over de dag. Arm meisje... xx
ja dat stond er niet bij, maar denk wel de mensen die aandacht vragen tot in het negatieve, deze mensen staan er niet bij stil wat ze anere met hun leed veroorzaken ik heb geen namen gekregen dus weeet ook niet wie ze zijn maar zijn het meest actief geweest op de flinder forum en de pagina waar je terecht kan bij miskramen ik heb vroeger eens bij zwangerschap9maanden of zo gezeten en daar zaten er toen ook een aantal maar dat ging dan weer over ziekte zoals diabetes in de zwangerschap en daar waren een aantal actief door te meldne kindjes kwijt te geraakt zijn door te hoge doseringen uinsuline ik vin dit heel erg naar he zo wie zo kan je niet nagaan wie zijn verhaal nu ech is of niet maar je veroorzaakt dan zoveel leed. poe ik ga even mijn huisje opruimen voor de oppas hier die straks op de meiden past! ook spontaant moeten regelen mijn man was vrij voor de intake, die hoort erbij en die moet ook horen wat er gaat gebeuren maar zijn baas dacht daar vanmorgen heel anders op en is opgepiept snif dus moet ik het ook nog eens alleen gaan doen! mijn zus gaat nu mee als steun maar is toch anders he!
MevrS ik weet niet hoe ze erachter zijn gekomen dan alleen meerdere namen op één bepaald ip adresen aanmeldingen van korte duur. dus aanmelden iets faken en weer afmelden en weer onder zelfde ip andere naam aanmaken? zoiets? geen idee ben geen modeoperator de reden dat ik een privebericht had is omdat ik op de vlidnerpagina of misrkaam gedeelte op iemand heb gereageerd en die ook weer op mij met omtrent te vragen over mijn gedragen vlinders dit kwam via een moderator aan het licht en kreeg i kdie waarschuwing dat topic of die topics zijn gesloten en kan ik niet meer kijken wie het was anders had ik de namen ja erg flauw maar elk forum heeft dit gewoon ziekgedrag een spychische leed ziekte van die vrouw die 09-11 heeft verzonnen daarbij te zijn geweest en dat niet zo is geweest heb ik ook gezien blij dat je bloeding weer gestopt is mar aanhoudende buikpijn? wat voor buikpijn kan je die omschrijven? is het je buik je darmen je baarmoeder en wat voor pijn heeft het uitstraling? ik ga me klaar maken voor de echo SPANNEND!
een hele goede morgen. na 2 weken even stil te zijn geweest dacht ik laat ik weer eens wat van mezelf horen. ik was de laatste weken helemaal een beetje raar omdat ik veel over miskramen las waardoor ik met alles ging googlen en dus alleen maar bang was voor een MK. momenteel voel ik me niet zo heel fijn, de misselijkheid is echt niet leuk meer maar het stomme is is dat ik ook constant honger heb :S afgelopen maandag is MVM langs geweest dus ben al lekker aan het plassen 3 dagen en heb 24 september mn eerste afspraak bij de VK! ik zal ff wat pagina's terug lezen om te kijken wat er allemaal is gebeurd hier! groetjess
een een kleine p.s er achter aan. ik ben al 5 dagen gestopt met roken iets waar ik toch wel behoorlijk trots op ben
Hé Nelly, wat leuk dat je weer mee komt kletsen! En... gestopt met roken, dat is GOED!! Terecht dat je trots bent op jezelf!
@Joycie78: duizeligheid kan ook voorkomen. Zeker als je al zo moe bent. Probeer je rust te pakken en voldoende vitamientjes. @Mama Jude: fijn dat je zoontje goed op de medicijnen reageert! Nu maar hopen dat jullie niet meer van die gekke dingen tegenkomen. @Mopperkonijn: veel succes met de echo! Hoe laat is de afspraak trouwens? Hopelijk schuift de gyn zijn/haar "rampenplan" van de baan! Jammer dat je man niet meekan. @Moppie33: getver, wat balen dat alles zo tegenzat met het verwijderen van de amandelen. Heel veel beterschap! Ik hoop dat ze gauw minder pijn heeft. Enne, een inwendige echo is niet schadelijk voor het ukkie hoor! Dan zou je ook geen seks meer mogen hebben... Die steekjes zullen wel een teken zijn dat je rustig aan moet doen, maar dat gaat nu even niet met de verzorging van je dochtertje. Daar hoef je je denk ik niet druk om te maken. @MevrS: een gynaecoloog is een vrouwendokter, dus die zal wel vaker gezeur en eigenwijze dames mee hebben gemaakt. Had hij/zij maar een ander vak moeten kiezen, haha. Niet dat jij zeurt of eigenwijs bent hoor! Ik bedoel alleen maar, die is wel wat gewend. Maar vertrouw op je lichaam. Als je twijfelt, zeker bellen hoor! @nenny: welkom terug! Hihi... Kunnen we de meiden (vette knipoog naar Mama Jude) lekker voor de gek houden met onze forumnamen. Poeh, niet teveel googlen op miskraam... "Geniet" maar lekker van je zwangerschapskwaaltjes. Supergoed dat je gestopt bent met roken! @fakers: tja, zie zieligerds zitten op elk forum. Erg sneu dat ze zulke heftige onderwerpen gebruiken om aandacht te trekken. Ik had toen ik de tweede keer zwanger was en het nog even geheim wilde houden, een tweede account aangemaakt. En kreeg toen ook een mailtje van beheer, dat dat niet de bedoeling was i.v.m. nepberichtjes e.d.. Begrijpelijk! @miskraam: bang ben ik niet door de verhalen in dit topic. Ik hou het wel in mijn achterhoofd. Ik dacht eigenlijk dat de kans op een miskraam groter was dan 1 op 10. Nu wil ik jullie niet bang maken, maar volgens de gyn (vertelde hij tijdens een van de gesprekken voor mijn currettage) eindigt 1 op de 4 zwangerschappen bij een vrouw in een miskraam... Ik meen ook ergens ooit gelezen te hebben dat het bevruchte eitje in de helft van de gevallen zich niet nestelt of in een miskraam eindigt. Pfff... Niet teveel lezen over miskramen... We gaan gewoon uit van het goede! Ik wens iedereen hier een goede zwangerschap!
Oh ja... Nelly... Nenny... whatever! Haha! Zullen we het op een typfoutje laten? Dan hebben we allemaal een excuus... haha!
Hee meiden! Hier nog steeds alles goed. Vandaag 7 weken zwanger al denk ik zelf dat ik misschien maandag al 7 weken was. Dat zou betekenen dat ik in april ben uitgerekend maar dat zal later nog wel blijken. 26 september heb ik intake bij de verloskundige en ook meteen een echo dus nog 2 weekjes geduld . Ik ben helaas niet zo heel veel online doordat ik het erg druk heb met werk, hobby's en dergelijke. Daarbij heeft mijn zus net een baby waar ik ook veel ben . Ik probeer wel af en toe bij te lezen maar er wordt zo ontzettend veel gekletst dat ik het niet kan bijhouden.
Mevrs: bloedverlies klinkt niet leuk maar hoeft niet erg te zijn.succes Nelly : ik ben hier dus zon zwangere die hele dag misselijk is. Moet niet overgeven, maar ben een ganse dag door slecht Joycie: het duizelig zijn kan idd ook een symptoom zijn maar kan ook van moeheid zijn Moppie: amai zeg, jammer voor je meid.5x herprikken is ook niet niks zeg. Hopelijk is ze gauw beter Mopperkonijn: veel succes met de echo komen showen he Seal: jij heel veel succes maandag. Het begint in te korten he Fakers: je hebt er idd overal wel. Maar ik vind het zo triest.ik zal me niet uitspreken hoe of wat, maar vaak heb ik toch me bedenken als ik iets lees Mam a jude: stemmen bij jullie? Bij ons nog niet hoor, weet niet wanneer dat is Nenny : leuk dat je er even bent. Misselijkheid is lastig he, ik heb ook constant het hongergevoel, maar kan wel niks binnen krijgen. SUPER dat je gestopt bent met roken .een zeeer goede beslissing Lolsmurf: leuk dat je even een berichtje nalaat @hier: vandaag voel ik me precies redelijk goed. heb kauwgom gehaald, en hele morgen zitten kauwen. zou het helpen, ofwel zit het tussen me oren. haha. ben wel blij dat ik een goeie morgen heb gehad. patiënten waren blij me eens 'gezond' te zien
Hey lieve meiden... Ik heb toch maar de gyn gebeld door alle berichtjes... ik moet vanmiddag langskomen, dan gaan ze kijken! Ik had een assistente aan de telefoon, die het toch wel handig vond als er maar even naar gekeken wordt... Ik hoop dat alles goed is... mamaJude bedankt voor je lieve berichtje.. Ik hoop ook op goed nieuws... Maak me nu toch een beetje zorgen... Pfff! Ik ga trouwens ook stemmen zo! Weet je al op wie je gaat stemmen? En wat super fijn dat het beter gaat met je zoontje... Benauwdheid is echt heel erg vervelend... mopperkonijn ik mag vanmiddag langs... Ik heb een continue pijn in mijn onderbuik... Helemaal onderin aan de linkerkant... Als ik mijn middel draai van rechts naar links doet het echt vreselijk veel pijn... Dit heb ik 2 dagen gehad... Gister voelde ik niks, maar toen verloor ik bloed... Niet veel, maar toch.. Bloed is bloed... En vandaag weer die buikpijn... Maar wel minder erg dan daarvoor... Ik vind het echt heel erg van die fakers... Zeker op het vlinder/miskraam forum... Dat doe je gewoon niet, dan ben je echt niet oké zeg maar... En wat goed dat ze je gewaarschuwd hebben daarvoor... Dat is wel fijn, dat ze het in de gaten houden... Succes strakjes! Nelly ik ga vanmiddag toch maar langs... Jullie hebben ook gelijk... Maar het is toch anders dan een VK zeg maar...
@lolsmurf: leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat. Oooh, heerlijk aan het babysnuffelen! Gefeliciteerd nog met je neefje/nichtje. @natasha86: fijn dat je een goeie dag hebt vandaag! @MevrS: fijn dat je zo snel al terecht kan bij de gyn! Heel fijn dat er begrip is voor de situatie. Ik duim voor je. Ik heb twee zwangerschappen bij de vlos gelopen, de derde bij de gyn. Ik vond dat zo onpersoonlijk/zakelijk! En iedere keer een echo, vond ik niet fijn hoor. Ik ben blij dat ik nu (voorlopig) weer gewoon bij de vlos zit. Oooh, wij moeten vanmiddag naar de tandarts. Ik twijfel of ik ga. Ik wil nog niet vertellen dat we zwanger zijn, want de kinderen weten ook nog niets en kleine oortjes... Even denken hoe ik dat ga oplossen, want de oudste wilde de vorige keer (haar eerste keer bij deze tandarts) absoluut haar mond niet open doen. Tja, en als mama dat nu ook al niet doet...
Goedenmiddag dames, Net wezen stemmen en meteen de boodschappen gedaan voor vandaag, allemaal met de benenwagen dus heb mn 40 minuten wandelen ook weer gehad voor vandaag. Vannacht (op de bank) geslapen en eindelijk wat uurtjes gepakt, niet echt geweldig geslapen doordat ik zeker 3x wakker schrok uit een rare of nare droom en me besefte dat ik t kon stoppen door wakker te worden in de droom. rare hormonen.. lijkt wel drugs! Maar goed doordat ik wat uurtjes heb geslapen voor de rest wel veel beter te pas, en duizeligheid is daardoor ook een stuk minder, was wel vervelend gister. Verkoudheid is eindelijk aan t wegtrekken, kuch en snotter nog wel maar ach , das ook alles. @ Nelly , Misschien een idee een briefje van te voren te schrijven en bij binnenkomst aan de assistente of tandarts laten geven. Gewoon in t kort " Ik ben zwanger maar de meiden weten het nog niet en dat moet zo blijven! bvd Nelly" Op die manier houden ze er rekening mee wat wel en niet kan bij jou en hoeven jullie er niet over te praten. En kan jij je focussen op het in de stoel proppen van de meiden. Of bel ze van te voren op? Hoe dan ook, succes! Knuf! @ Natasha86 , lekker dat je een goede dag hebt, kauwgom en pepermuntjes hielpen hier ook goed. Geniet van de dag! @ MevrS , Goed dat je contact met ze hebt opgenomen en dat je zo snel terecht kan! ik ga me rot duimen dat alles goed zit en je straks wat moois te zien krijgt! Kus! Succes. @ Lolsmurf , Gefeliciteerd met zus en baby! en fijn dat alles goed gaat en je hier te zien! @ Moppie33 Ik hoop dat die kleine zich snel weer fijn voelt! Sterkte! @ Nenny Hallo, leuk je weer te zien en kunnen wij met onze toch al verwarrende zwangerschapshormonen weer ff in de war raken over jullie namen *knipoog naar mama jude Geweldig van je dat je gestopt bent met roken. Hele dikke proficiat! Je kan het, ben erg trots op je. Knuf! @ Mopperkonijn ooh spanned , veel plezier bij de echo! @ Mama Jude Gelukkig dat je zoontje zich veel beter voelt nou, en yup ook al wezen stemmen , onze plicht weer gedaan he. @ Seallable Ik vroeg me ook al af waar sommige meiden zijn, maar had bellanova idd nog op andere topics zien reageren en lolsmurf is hier al weer ff @ Hier Ik heb de was aan staan , afwas gedaan , badkamer in de sop , gestemt, boodschappen gedaan.. vind dat ik voor de rest maar eens rustig aan ga/mag doen! Hele fijne dag dames.. geniet van de kwaaltjes hihi .. zijn bij mij nog niet super aanwezig vandaag, maar heb ik eerder gezegd en gevolg was dat rond 15:00 uur mn boobies in brand stonden , mijn ogen dicht zaten en niet meer open wilden , ik mega honger had maar absoluut nergens zin in had om te eten laat staan koken en dat een huizenopknapprogramma mij aan het huilen bracht, dus ik zeg niets! Geniet er van! Hele dikke kus Joyce.
ik vind het verschrikkelijk dat misselijk zijn, tot nu toe heb ik nog niet overgegeven *klopt het af* maar ben er wel achter wat bij mij super helpt tegen de misselijkheid (kost me alleen 3 per dag) ik ga naar de groenteboer en haal een bak met gemengde verse fruit salade. zodra ik dat op heb ben ik het merendeel van de dag niet meer ziek. wie weet helpt het bij jou ook maar ik lees hier wat over fakers, zijn er fakers actief geweest op het forum dan?
Bevallingslijst mei 2013 mama's to be Klik op ons clubje -> mei 2013 mama's datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh - bv/fv - geslacht 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Danijelle (40) - 4e kindje ??-05 Ytest (24) - 1e kindje 01-05 Anique (35) - 4e kindje (draagmoeder) - tb - mm - wss niet weten 01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten 01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje 01-05 Mopperkonijn (34) - 3e kindje 01-05 Seallable (24) - 1e kindje 02-05 MamavanK (22) - 3e kindje 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten 03-05 Poon (??) - 2e kindje 03-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje 04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - man wel, ik twijfel 05-05 mama marinda (27) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten 05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten 05-05 N1986 (26) - 1e kindje 06-05 Joycie78 (34) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten 06-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Ilone (28) - 1e kindje - zh - wil het weten 08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend 11-05 DTtje (24) - 2e kindje 11/12-05 Moppie33 (32) - 3e kindje - zh - bv - wil het weten 12-05 MarjoleinART (??) - 1e kindje 13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten 15-05 Flotsje (29) - 3e kindje Totaal: 32 zwangeren Vlindertjes... babsie - bbz Miep80 - bbz Bloem89 - vmk Juis - vmk Rikki - vmk Afspraken datum naam - afspraak 11-09 MamavanK - intake + echo +/- 11-09 Riverr - 1e echo 12-09 Mopperkonijn -1e echo 17-09 seallable - 1e echo 17-09 Danijelle - intake vk 18-09 Danijelle - 1e echo 18-09 MevrS - 2e echo 19-09 Riverr - intake vk 19-09 DutchDiva - echo zkh 20-09 Ytest - 1e echo 24-09 Molly1984 - 1e echo 24-09 Zustertje12345 - intake vk 24-09 MarjoleinART - 1e echo 24-09 nenny - intake vk 25-09 Molly1984 - intake vk 25-09 Nelly - 1e echo + intake vk 25-09 mama marinda - intake vk 25-09 MevrS - combinatietest 26-09 BellaNoa - 1e echo + intake vk 27-09 Anique - 1e echo + intake vk 28-09 Ytest - intake vk 28-09 Poon - 1e echo 01-10 LadyWen - 1e echo + intake vk 02-10 NienT - 1e echo + intake vk 03-10 Anzza - vk 03-10 jade12 - termijn echo + intake vk 04-10 Joycie78 - termijn echo + intake vk 05-10 Danijelle - termijn echo 05-10 MomOf2 - intake vk 08-10 Ilone - 1e echo + intake vk Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan...
MvrS succes! Laat je het even weten? Hier vandaag alleen maar misselijk, lig op de bank, als mn man er smorgens uit gaat begint het en moet ik heel stil blijven liggen. Vandaag wel het ergst. Ijzersmaak in mijn mond en als ik even wat doe hang ik weer boven de pot. Vanmorgen tot mn schrik 3 nieuwe ontstekingen. Sorry voor t geklaag! Ik weet na 14 rondes moet ik heel blij zijn. Maar van mij mag deze fase wel voorbij.