@MevrS: Yeah!! Wat goed dat je vanmiddag al terecht kan! Dat is écht heel fijn en dan weet je meteen of alles goed zit. Ik ben écht heel blij voor je! Alle misselijke meiden... niets helpt... alle goede bedoelingen een beetje en natuurlijk zijn er tips, maar ik kan jullie verzekeren... over 7,5 maand is alles over. Hahaha! @Seallable: Sterkte... ik hoop dat je nog een leuk filmpje hebt voor jezelf... of een goed boek. @Joycie: Zoooooooo, ben jij even druk geweest zeg! Nou, je hebt wel even rust verdiend! Even de oogjes toe en lekker relaxen vanmiddag. Ik ga zo de kids van school halen, een spelletjesmiddag ervan maken denk ik, want het ziet er zo donker uit buiten.
Bevallingslijst mei 2013 mama's to be Klik op ons clubje -> mei 2013 mama's datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh - bv/fv - geslacht 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Danijelle (40) - 4e kindje ??-05 Ytest (24) - 1e kindje 01-05 Anique (35) - 4e kindje (draagmoeder) - tb - mm - wss niet weten 01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten 01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje 01-05 Mopperkonijn (34) - 3e kindje 01-05 Seallable (24) - 1e kindje 02-05 MamavanK (22) - 3e kindje 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten 03-05 Poon (??) - 2e kindje 03-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje 04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - man wel, ik twijfel 05-05 mama marinda (27) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten 05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten 05-05 N1986 (26) - 1e kindje 06-05 Joycie78 (34) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten 06-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Ilone (28) - 1e kindje - zh - wil het weten 08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend 11-05 DTtje (24) - 2e kindje 11/12-05 Moppie33 (32) - 3e kindje - zh - bv - wil het weten 12-05 MarjoleinART (??) - 1e kindje 13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten 15-05 Flotsje (29) - 3e kindje Totaal: 32 zwangeren Vlindertjes... babsie - bbz Miep80 - bbz Bloem89 - vmk Juis - vmk Rikki - vmk Afspraken datum naam - afspraak 11-09 MamavanK - intake + echo +/- 11-09 Riverr - 1e echo 12-09 Mopperkonijn -1e echo 17-09 seallable - 1e echo 17-09 Danijelle - intake vk 18-09 Danijelle - 1e echo 18-09 MevrS - 2e echo 19-09 Riverr - intake vk 19-09 DutchDiva - echo zkh 20-09 Ytest - 1e echo 24-09 Molly1984 - 1e echo 24-09 Zustertje12345 - intake vk 24-09 MarjoleinART - 1e echo 24-09 nenny - intake vk 25-09 Molly1984 - intake vk 25-09 Nelly - 1e echo + intake vk 25-09 mama marinda - intake vk 25-09 MevrS - combinatietest 26-09 BellaNoa - 1e echo + intake vk 27-09 Anique - 1e echo + intake vk 28-09 Ytest - intake vk 28-09 Poon - 1e echo 01-10 LadyWen - 1e echo + intake vk 02-10 NienT - 1e echo + intake vk 03-10 Anzza - vk 03-10 jade12 - termijn echo + intake vk 04-10 Joycie78 - termijn echo + intake vk 05-10 Danijelle - termijn echo 05-10 MomOf2 - intake vk 08-10 Ilone - 1e echo + intake vk 12-10 Natasha - 12 weken echo Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan...
het fruit zal bij mij niet helpen ... ik was echt fruitverslaafd, en nu krijg ik er geen binnen. moet er nog maar aan denken. net zoals pasta, was ik ook aan verslaafd en mag er nu al niet meer aan denken
als er iemand is die de bevallingslijst wilt aanpassen voor mij ik zit op de telefoon en kan dit niet doen ik heb vandaag de echo gehad en wat zenuwslopend weer hij zag niks........ nog eens kijken nee niks mijn hart stond stil he! dus inwendig ook niks en niks alleen een donkervlekje mijn eierstok. toen schoof hij op en ja daar! PFIEUW! en was gelijk kassa he hartje klopt ben alleen wat jonger in zwangerschap haah wel twee dagen word nu op 03 mei gezet maar kan nog terug gezet worden alleen nu heb ik wel heftige buikpijn van de inwendige echo, die hoef ik niet nog een keer he! ik begreep er direct uit dat het helemaal niet zo raar is om daar van zo te bloeden. want vond het alles behalve prettig dat gemormel in mij met dat ding. we zien wel wat er gebeurd ben uitgeput ik ga even een tukkie doen
je de banner heb ik al aangepast. heb nu ook bloeding van de inwnedige echo ga even plat liggen val om hier van vermoeidheid
Hey mopper!!! Super!! Ben blij voor je!! Die bloeding komt ook omdat je gespannen bent en je vagina is veel meer doorbloed! Lekker rustig aan doen!
@Anique: getekend! Ze doen belangrijk werk en moeten dat kunnen blijven doen! @Moonmuppet: mijn test mag je zeker zien, ik zal hem proberen te plaatsen. En nee, hij is niet gejat van Jude (lijkt er wel erg op ) @MevrS: ik dit hier duimen te draaien voor je, hoop dat alles goed is! @Mopperkonijn: Jeetje, wat spannend! Maar wat heerlijk dat het uiteindelijk toch goed te zien was! Je loopt nu gelijk met mij! Hier nog een weekje wachten tot de echo, ik ben zo benieuwd. De zenuwen zullen tegen die tijd wel komen, voor nu ben ik vooral benieuwd. Ik merk wel dat ik echt enorm moe ben en dat ik vaak misselijk ben. Vandaag kon ik bijvoorbeeld echt geen brood naar binnen krijgen. Best lastig, want ik werk op een school dus veel tijd om te eten heb ik niet... Ach ja, we slaan ons er wel door heen!
Mopper, wat fijn dat de echo goed was, rot van het bloedverlies. Weet nu wel dat ondanks mijn onzekerheid ik voorlopig geen echo laat doen....
bloedverlies na echo is zo erg niet ... omdat er zo'n sterke doorbloeding is in je baarmoeder nu, is er gewoon veel kans dat er een adertje geraakt wordt!
@Mopperkonijn: Oooooh, pffffiew! Gelukkig zeg! Ga nu maar lekker slapen en uitrusten... je weet in ieder geval dat zelfs het hartje al klopt! Wauw, wat fijn om te weten! @DutchDiva: Inderdaad, hij lijkt op die van mij, hij springt eruit en is overduidelijk! Superleuk zeg, en een beetje nagellak op het gaatje waar de urine ingespoten is, dan heb je 'm voor héééél lang zo duidelijk. Ik ben net met de boys naar de kapper geweest, ze waren zo baldadig... oh oh... clowntjes elke keer. Maar ik vind het stiekem ook wel grappig, haha! Zo naar voetbaltrainen van de jongste, en m'n dochter gaat bij een kennis babypoesjes helpen tam te houden door veel te aaien en te knuffelen. Schattig! Tot later meiden, hier weer verplichtingen (maar vanavond ga ik wel op de bank met m'n voeten omhoog, want ik ben ook zooooo moe).
@Jude: bedankt voor de tip! Ik hoor wel steeds dat je daar nagellak voor kunt gebruiken, maar ik vroeg me al die tijd af waar het dan op moest, ga het meteen doen!
@ Dutchdiva ook een mooie mvm test hoor! @ Mopperkonijn , fijn dat je na het schrikken zo'n mooie echo hebt! @ Mama Jude , ik zou de nagellak over de streepjes heen smeren dan blijven die netjes staan (bij die van MvM en KV 2v5 in ieder geval) Ik ga zo lekker koken, heb trek voor 10 vandaag! en dan doe ik niets meer Hele fijne avond meiden! X Joyce
ik heb de test van mattèo ook nog. hij is nu 6 ...en de test is nog super duidelijk ...maar wel zonder nagellak. vinden jullie ook dat de weken zo traag voorbij gaan?
Och ja... Komt ook niets uit mn handen. wil nog een kamer witten.. maar geen energie *gaat opzoek naar tijdmachine* X Joyce
@ mopper ja lastig allemaal te zien hihihi vanaf nu wordt het allemaal steeds duidelijker wordt vast een knapperd! @natas wat jij zegt! Dagen duren wel weken en helemaal als je de hele dag misselijk bent! Allemaal voor t goeie doel!