Nelly zwangerschapsdementie... Tja wat moet ik zeggen bij m'n dochter tijdens de zwangerschap opgelopen, door alle privé dingen nooit meer helemaal overgegaan Mama jude, heb ik wel maar moet m'n laptop een x helemaal resetten om de een of andere manier doet internet het maar wisselend erop terwijl die aangeeft dat de verbinding goed is... iPhone altijd bij de hand, erg makkelijk
Oh ja... wil iemand mij PLEASE vertellen waar ik zo'n leuke banner vandaan haal en hoe ik die dan onder mijn berichtjes kan krijgen (vast bij de handtekening waar ik ook die tekst heb neergezet). Ik vind ze zo leuk... maar het lukt me niet. @Moppie33: Dat is wel vervelend... een laptop moet het gewoon doen, anders schiet het niet op en dan kan je inderdaad opnieuw beginnen. Als je een goede backup hebt, zou je 'm inderdaad helemaal kunnen rebooten als je wil. Kost wel even tijd, maar dan begint 'ie weer helemaal schoon en van voor afaan, dat lost bijna altijd pc problemen op. Maar goed, ik merk er weinig van dat jij altijd met je iPhone reageert hoor, dus dit werk zo ook héél erg goed.
@ Mama Jude: Ga naar de banners en kies een ticker uit. Als je dat gedaan hebt staat erboven een BB CODE - kopieer die code door alles te selecteren - rechtsklikken en kies copy/kopieeren (of CTRL+C ). Dan: Op ZP .. Ga naar gebruikersinstellingen (bovenaan links) en dan naar handtekening wijzigen aan de linkerkant. Vul dan die BB Code in , rechtsklik op t veld en kies paste/plakken (of CTRL + V ) Dan onderin wijzigingen opslaan en voila. Succes X Joyce
Bellen juist bij meerdere miskramen heb je recht op vroege echo. En probeer te ontspannen stress is niet goed voor de beeb en jouw
even behoorlijk off-topic. maar ik heb nu al zo'n belachelijke zin in de kerst! moest het even kwijt haha
Argh... bruin/oud roze slijmverlies... Ben meteen in de stress.. hoeft niets te zijn he? Heb niet extreem meer buikpijn.. Och... bah bah bah.
nee gewoon de gezelligheid, en samen het huis versieren, kerstboom, lampjes, gezellig met de familie en hopelijk sneeuw! en daarna oud en nieuw, oliebollen eten! ik weet niet ik hou ontzettend van die dagen! ik hoop dat het mee valt meid ik zal voor je duimen!
Joycie, getver, snap je angst, maar ik had een collega die heel de zwangerschap gewoon menstruaties gehad (gezond meisje geworden, ze kwam er pas na 7 mnd achter)... En bij mijn dochter heb ik ook bloed verloren (rood, bruin, kleine stolsels) de 1ste 3 mnd (wat was ik bang toen, maar als je m'n prinsesje nu ziet Duim voor je dat het "gewoon" niks voorstelt Knuf
Nenny, ik ook! Dit jaar zitten we weer in een positieve flow, m'n neefje is pas geboren, niemand ziek of overleden.... Ik ben tegen die tijd zon 20 wkn geloof ik....(als alles goed blijft gaan) ....wat een leuke tijd
Ik hou sowieso heel veel van kerst, dus kom maar op! Joyce indd hopen dat t nix is. Bij twijfel altijd bellen he!
dat kan nog gerust innestelingsbloed zijn he zolang het geen donkerrood is en geen krampen geeft niks aan de hand niemand wil dit zien zelfs ik niet mijn onderzoek is me vermeld dat ik een baarmoedermond bloeding kan krijgen dat kan is het gewoon geworden dus zit ik al met maanverbandje nummer 4 . en ondanks ik het weet het kloppend hartje heb gezien vind ik het doodeng en zit ik steeds te spinnen op heb ik ergens pijn in mijn buik heb alleen pijn bij niezen dan voel ik een soort stekende druk en dan begin ik ook heftiger te bloeden hoop dat het snel over is IS NIET LEUK!
dan denk ik zo als een fladder schiet het me door me hoofd? kan je een miskraam krijgen van een inwendige echo? ik weet dat het niet zo is he? anders zouden ze het niet doen , dan alleen bij noodzaak maar toch zwanger zijn zijn gekke kekkriebels in de hoofd krijgen, zo van die kronkels
Ga ff vk of dokter bellen , tis nu rood bloed en heb pijn in mn rug en zeurpijn in buik. Spreek jullie later weer. X Joyce
Mopperkonijn, nee dat is ook niet leuk, duim voor je dat je lichaam snel weer rustig is zodat je weer kan genieten
@Joycie: Wat rot nou! Tjonge! Ga inderdaad maar bellen en dan snel een echo om te kijken of alles goed gaat met je kleintje... sterkte lieve Joyce, ik denk aan je! @Nenny: Ik hou ook van kerst hoor! Vooral de gezelligheid en de vele mensen met wie je dat dan kan vieren vind ik heerlijk!! Ik hou alleen niet zo erg van een kerstboom... haha...
Ja ik baal ff, dokter kan nu ook niets doen.. als t bloedverlies erger word of de pijn erger word moet ik weer bellen. Tis 50/50 kans dat t hormonaal is.. gewoon een adertje gesprongen.. of tis mis. We gaan t zien meiden.. ik ga op de bank liggen, wachten op mn mannetje.. enige die me goed kan kalmeren meestal. X Joyce
@Joycie: Fijn dat je man komt en dat hij je kan kalmeren... lieverd, ik denk aan je hoor... ga maar vooral ontspannen, misschien kan je even slapen ofzo... sterkte!!