1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hoi dames,

hier ff snel een berichtje lees morgen alles weer bmaar moet zo werken heb laat,slaap en vroeg dus morgen weer thuis.

We hebben het vlikkerlichtje gezien :D:D:D
    moet over 2 weken weer terug en blijf bij gyn onder controle.

maar hierbij ons beebje:D

2. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe joycie toch we hopen hormonaal hoor. Heb je helderrood bloed?

3. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhhh gefeliciteerd

4. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Lieve meiden,

Hier even een update vanaf het ziekenhuis! Ze houden me toch nog een nachtje omdat ik vandaag koorts erbij heb gekregen en dat vinden ze toch niet verantwoord om naar huis te sturen.... ik heb ook alleen maar geslapen vandaag pfff.. Hopelijk knap ik snel op en mag ik snel naar huis, want ik mis mijn kleine meisje!!

@IEDEREEN bedankt voor alle lieve berichtjes en jullie opbeurende woorden! Vind het heel fijn dat jullie zo meedenken en meeleven! Jullie zijn oprecht stuk voor stuk meiden met een hart van goud! Als ik thuis ben ga ik weer op jullie allemaal reageren want het is best een gedoe op de telefoon hahaha

Liefs en knuffel van mij xxxx

@MamaJude Ohhh ben wel benieuwd naar dat boek hoor!

@ Joycie78 Ahhh nee arme schat! Ik denk echt aan je en ik hoop dat het ook niks is meid... als je het niet vertrouwd en je buikpijn wordt erger of het verlies van helder bloed met stolsels gewoon weer bellen hoor of desnoods naar de SEH rijden... knuffel!!

5. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Wat een mooie echo! Gefeliciteerd meid!!

6. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

@ MevrS Mooie echo hoor meid!

@ Hier , ik denk dat t mis is.. heb zwaar ongi gevoel en lage rugpijn en ja helaas nu ook helder rood bloed , hoeveelheid van menstruatie tot nu toe. We gaan het zien.
    Als het erger word dan ga ik zeker bellen, maar als er toch niets aan te doen valt heb ik liever geen getrek aan me.
    Kan alleen maar afwachten... manlief is rond 4 uur thuis hoop dat de tijd snel gaat.. ik ga hem niet bellen nu.. als t gaat gaat t toch wel.

X Joyce

7. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    @MevrS: Nóg een nachtje? Mmmmh... nou ja, het is niet anders, je bent daar wel op een goed plek. En dat boek zou ik je graag overhandigen, héél graag... waar lig je? Dan kom ik naar je toe rijden. Hihi... als het niet te ver is! :)

@Mopperkonijn: Wat leuk!!! Wat leuk! Gefelcitieerd joh, ik ben heel blij voor je!

8. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Ach lieve Joycie... ik hoop het toch niet voor je hoor! Het klinkt wel érg naar en helaas klinkt het niet goed. Ik heb het met je te doen... je zal nu wel érg verdrietig zijn en daar voel je je ook niet beter op. Ik hoop dat je nog even kan slapen zodat je even niet hoeft na te denken. Sterkte!! xx

9. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Dank jullie wel, tis niet leuk maar zal wel ergens goed voor zijn.
    Maakt me niet minder verdrietig idd.. maar kan er weinig aan doen he ;) Een kurk erin stoppen houd t denk ik niet tegen.
    Kan nu wel gaan denken.. dat gehoest.. die verkoudheid... slecht slapen.. maar t was hoe dan ook gebeurt neem ik aan.
    Slapen lukt nou niet helaas.. ik wacht gewoon op mn mannetje, die is aardig nuchter aangelegd.
    En we zullen weer ff bij moeten komen voor we verder gaan.
    Wacht eerst even af hoe erg het blijft bloeden maar heb geen goed gevoel.
    Houd jullie op de hoogte! en niet zoals ik deed bij andere je slecht gaan voelen aub! Nergens voor nodig.
    Mijn/onze tijd komt wel.. en zo niet zijn we nog gelukkig met elkaar.

Dikke kus Joyce.

10. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Ach lieve joyce,

Wat een naar bericht :( sterkte meid. We denken aan je en we houden nog een beetje hoop. Dikke knuffel voor jou en fijn dat je man naar huis komt.

11. Moppie33

Moppie33 Lid

4 sep 2012
    92
    0
    0
    Zuid Holland
    Joyce, heb er ff geen woorden voor, sterkte meis, knuf

12. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Tuurlijk wil ik wel mee kletsen haha. Heb afegelopen dinsdag 11 september een echo gehad en het hartje klopte gelukkig:) ben alleen 30 april 2013 uitgerekend i.p.v 1 mei haha. Heb 25 september weer een echo in het umc en als dan alles goed is, krijg ik mn ontslagpapieren mee ( dit omdat het een cryo tp was ).

Mevrs doe lekker rustig aan. Heb je de test nog geprobeerd van jongen/meisje? Alleen de test werkt niet als je zwanger bent van een tweeling. Ik heb hem ook besteld dinsdag en wacht daar nog op... ben benieuwd ofdat het weer klopt.

13. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    owja joyce veel sterkte!

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Nee he, snuffel ik eventjes illegaal vanaf mijn werk in dit topic, zie ik Joycie's berichtje voorbij komen.

Ach, meis, dit klinkt helemaal niet goed... Zit hier met een brok in mijn keel. Ik hoop dat je mannetje gauw thuis is. Heel veel sterkte en een hele dikke digiknuf!

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    En even van de hak op de tak

Ik heb weer een meelezer betrapt! Hihi...
    Hoi juddie1! Kom je ook bij ons kletsen?

En Anke1986, jou zag ik net toen ik wilde uitloggen!
    Kom je ook kletsen?

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Nu gauw weer aan het werk hoor.

Tot vanavond!

17. Moppie33

Moppie33 Lid

4 sep 2012
    92
    0
    0
    Zuid Holland
    Jongetje/meisje test??

18. Moppie33

Moppie33 Lid

4 sep 2012
    92
    0
    0
    Zuid Holland
    Werk ze nelly

19. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    moppie dat is een test die je vanaf 6 weken kan doen om te zien of je een meisje of jongen krijgt.... het werkt hetzelfde als een zw.test alleen deze geef het in kleuren weer meisje rose en jongen blauw of donker paaars..

20. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe zie je dat? Ooi

Deel Deze Pagina