1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppie33

Moppie33 Lid

4 sep 2012
    92
    0
    0
    Zuid Holland
    Grappig, werken ze?? En waar koop je ze??

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    ik hem hem vorig jaar ook gedaan en toen werd hij donker paars dus een jongen en het was ook een jongen. ze zijn wel prijzig 34.95 euro. heb ze gekocht bij bibies.nl.....

3. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hee meiden!

Helaas lees ik verontrustende berichten. Balen zeg, hopen dat het toch nog mee valt.

Hier ook weer het nodige meegemaakt. Vanochtend had ik een paar druppels helderrood bloedverlies, hierna bruinverlies. Ik werk in een ziekenhuis dus ben gelijk naar de gyn geweest en die heeft een vaginale echo gemaakt waarbij ik het hartje kon zien kloppen. Helemaal gerustgesteld maar in de tussentijd nog steeds bruin bloedverlies dus ik begon toch weer te twijfelen. Vanmiddag verloskundige gebeld en die heeft me alsnog gerustgesteld dat de kans klein is op een miskraam als ik een kloppend hartje heb gezien. Nu dus maar proberen te genieten.

Hier een foto van de echo op 7 weken en 1 dag.

http://i1270.photobucket.com/albums/jj620/tantem85/ec67cde2.jpg

4. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hallo dames, ik zie dat ik betrapt ben? Probeerde me een beetje in te lezen maar zie dat ik al heel wat heb gemist en inhalen heel veel tijd gaat kosten :( Maar ga m'n best doen.

Zal me eerst even netjes voorstellen, ik ben dus Anke, 26 jaar en ik heb een zoontje van iets meer als 7 mnd. Vanochtend heb ik een positieve test gehad, beetje geschrokken maar heel erg blij. Probeer het allemaal nog een beetje te bevatten nu. Maar zoals ik net al zei, ik ben heel erg blij!
    Na eventje rekenen heb ik besloten dat ik me bij jullie gezellige groepje mag gaan aansluiten. Morgen meteen de vk bellen om een afspraak te maken voor een echo en intake zodat ik alles zeker weet maar geloof dat ik 6 mei uitgerekend ben

5. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    @MamaJude Ahhh dat is lief van jou! Ik woon in zuid Holland haha dus lig in het ziekenhuis in Rotterdam...

@Joycie78 Ahhh arme schat ik zit met een brok in mijn keel en de tranen lopen over mijn wangen... ik leef ontzettend met je mee en ik hoop echt dat alles goed komt... Hopelijk is je mannentje snel bij je... dikke knuffel

@Sandra1987 gefeliciteerd!! Ik zie dat jouw kindjes ook dicht bin elkaar liggen dadelijk! Wat leuk!! Tussen mijn kindjes zitten dadelijk 11 maanden haha.. leuk dat je vraagt naar de geslachtstest! Ik wilde hem gisterochtend doen, maar dat is dus helaas anders gelopen... Zodra ik thuis ben, ga ik testen! Maar als er echt een tweeling zit dan is hij inderdaad niet betrouwbaar! Dus weet niet of het dan super veel zin heeft haha...wat leuk dat hij bij jou klopte! Vaak als hij een zoon aangeeft klopt hij.. met een meisje schijnt hij niet heel betrouwbaar te zijn...

@lolsmurf Ahhh arme meid.. vervelend dat je zo geschrokken ben!! Maar gelukkig is het goed afgelopen! Mooie echo hoor... geen reden tot zorgen!

6. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Wat fijn dat je het hartje hebt gezien!

Hier lijkt t helderrood nu weer over te gaan in bruinverlies met slijm.. maar heb wel echt ongi gevoel en rugpijn dus vrees t ergste.
    Ook deden mijn boobs sinds 2 dagen geen pijn meer.
    We gaan het zien..
    Blijf bij onze motto, alles is ergens goed voor.

Fijne dag dames, X Joyce

7. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi hoi gefeliciteerd!!

Wat grappig mijn dochtertje is 7 maanden en ik ben ook 6 mei uitgerekend!! Hahaha.. wij waren ook geschrokken hoor maar ook super blij!

8. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Wat vervelend :(. Op zich is het wel positief dat helderrood overgaat in bruinverlies werd mij vanochtend gezegd maar de rest van je klachten lijken helaas niet zo positief. Hoop voor je dat het meevalt. Ik duim voor je hier.

9. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    @MevrS: Ik woon in 't Gooi... da's wel écht ver weg en even heen en weer zit er dan niet in. Was wel serieus leuk geweest!! :)

xx

10. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    @MamaJude ohhh dan woon je vast heel mooi!! Wij komen er erg graag...! Had zeker gezellig geweest... ;) maar wie weet! Toch ben ik ontzettend benieuwd naar de titel van het boek!haha :D

11. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hallo dames, heb me een beetje ingelezen, maar wat zijn jullie al druk aan het kletsen geweest zeg.

@ mopperkonijn: ik ben betrapt doordat je helemaal onder aan de pagina de actieve gebruikers kunt zien ;)

@ lolsmurf: wat vervelend dat je zo bang bent, maar hoop da je inmiddels gerust gesteld bent.

@ joycie78: hoe gaat het? Is het bloeden inmiddels gestopt?

@ mevrS: had idd al gezien dat je ook een kindje had van 7 mnd, grappig dat we 2 rond dezelfde tijd zitten. Wanneer mag je uit het ziekenhuis? En weet je al meer over of het een tweeling is?

Hier update: manlief is inmiddels van de schrik bekomen, we gaan zo ff de stad in, babyspullen kijken. En ik ben heel blij dat ik weet waar dat misselijke gevoel en de vermoeidheid vandaan komt ;)

Spreek jullie snel!

12. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk

Ja, super grappig! Haha.. De mijne is ook al meteen druk met alles regelen en controleren en meedenken hahaha.. Hij heeft me zelfs op mijn billen gegeven dat ik te veel doe en dat ik moet minderen... Dus ik zeg ehh nee.., als ik mee wil, dan ga ik mee! Zegt is... Nee, ik heb daar inspraak op want dat daar is van mij (wijst naar de buik) Hihi... Lief hè!!

Ik hoop dat ik morgen echt naar huis mag... Mijn koorts is nu aan het zakken, dus heb wel een positief gevoel... Maar je weet het nooit... Dinsdag krijg ik weer een echo, dus dan weten we zeker of het een tweeling is(althans daar ga ik van uit!) :D

Ik ben ook ontzettend oververmoeid, maar floradix helpt super! Kreeg het als tip van iemand hier... Neem de tabletten elke morgen in en ik kan veel meer dan anders ;) misselijk ben ik niet...heb het wel heel erg koud en buikpijnen, maar ja kan ook van de ontsteking zijn!

13. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ja dat ging ik dus op de fiets doen vandaag floradix gaan halen
    maar omdat ik een mutitotaal vitamines gebruik voor de zwangere vrouw mag ik geen floraix dan kom ik te veel over ijzergehalte heen, en juist ijzer is wat het lichaam niet afstoot en dus weer moe naar huis, dan maar moe!
    kom ik thuis ben ik door het fietsen hevig gaan bloeden loopt in straaltjes lang mijn benen
    dus moet zo naar de gyn zijn spreekuur komen , hij vermoed gesprongen ader
    voel me vandaag echt heel zwak, of dat ook komt door steeds te bloeden nu en combi ijzeer tekort
    jullie horen het

14. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Ach meis!! Dat is super kut!! Ik hoop dat alles goed is bij de gyn, ik denk aan je! Laat je het ons weten?

P.s. Ik heb ook speciale multivitamini bij de floradix... Volgens mijn gyn mocht dit wel...? :(

15. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @joycie:Och meis,, ik wens je heeeel veel sterkte van deze kant en hoop nog heel hard mee of het misschien nog goed blijft gaan...
    @mopperkonijn: wat spannend! ik hoop dat alles goed is...veel succes!!!

@hier: zoonlief was afgelopen nacht wakker, vanmorgen koortsig en heeeeel erg vervelend en dat kan mama even niet gebruiken...hihi nu erg moe en zo lekker slapen!!!

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Anke1986: gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk, zo'n verrassing! Straks heerlijk twee kleintjes kort op elkaar. Haha, meteen al shoppen met manlief, gezellig!

@DTtje: pfff, ook al een nachtelijke spookje wat niet zo fit is. Wat wil je ook met dit weer, bahbah. Is hij weer een beetje opgeknapt?

@DutchDiva: ik wist niet dat zwangerschapsdementie besmettelijk was! Hihi... Middelbare school, da's inderdaad erg lastig met eten.

@Joycie78: ik moet de hele tijd aan je denken. Hoe gaat het nu met je?

@lolsmurf: bah, ook al bloed! Fijn dat de vlos je heeft kunnen geruststellen.
    Ik wil alleen niet je vlos afvallen, maar wij hebben de vorige zwangerschap met 8 weken een mooi knipperlichtje gezien, maar bij de termijnecho bleek het hartje rond 11 weken te zijn gestopt. Dit overviel ons wel, want ik had geen bloedverlies of dergelijke gehad.
    Maarre, mooi fotootje! Geniet er lekker van meis!

@Mama Jude: zal je altijd zien, heb je je vrije avondje al helemaal gepland, loopt het toch weer anders... Balen dat het niet zo lekker loopt op je werk. Wat doe je eigenlijk?
    Oooh, kijk, je banner is gelukt! Moooooi!

@MevrS: he, balen dat je er ook nog koorts bij hebt gekregen. Naja, dan maar een extra nachtje in het ziekenhuis. Rust maar lekker uit en knuffel je meisje maar goed als je weer thuis bent!

@mirtjuh: haha, gezellig dat je meekletst! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@moonymuppet: gefeliciteerd met je goede echo! Leuk om vast kennis te maken met jullie kleintje!

@mopperkonijn: hopelijk stopt het bloeden gauw.
    Volgens mij kan je geen miskraam krijgen van een inwendige echo. 't Ukkie zit goed beschermd in je baarmoeder.
    Oh, ik zie dat Anke1986 het spotten van meelezers al uitgelegd heeft.
    Jeetje, nog meer bloedverlies na een fietstripje! Hopelijk gaat alles goed!

@Moppie33: poeh, ik snap zeker dat je zo voorzichtig bent, maar vertrouw op je gevoel! Als je je zekerder voelt met een echo, gewoon eentje vragen, zeker met jouw voorgeschiedenis.
    Wat vervelend dat je dochter nog zo'n last heeft van de operatie. Heel veel beterschap!
    Poeh, die collega van jou die er pas met 7 maanden achter kwam dat ze zwanger was! Dat is echt een verrassing.

@nenny: zin in kerst??? Haha, da's wel heel vroeg! Je zit zeker ook al vanaf begin deze maand aan de pepernoten? Hihi...
    Nee, voor mij hoeft de hele decembermaand nog niet. Mij te druk met verjaardagen en feestdagen. 'k Wil alles perfect hebben en dat lukt toch niet, dus iedere keer raak ik weer gefrustreerd. En ik weet dat ik dat niet moet doen, maar toch... *zucht*

@Sandra1987: hihi, welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Oooh, de jongste twee straks ook met weinig leeftijdsverschil. Leuk!

@kwaaltjes: hier een nieuwe erbij, ik heb het al een paar dagen zo ontzettend kkkkoud!
    Ik ben trouwens wel blij dat ik mijn "dementie" weer mag wijten aan de zwangerschap! Ik ben toch zo chaotisch!

@shoppen: nee, nog totaal geen behoefte aan.
    Ehm... Alhoewel... Ik heb al geshopt! Bij de Hema zag ik een Takkie-knuffel en die kon ik niet laten liggen. Een hele tijd terug was ik daarnaar op zoek voor een van onze meiden en nu kwam ik hem tegen. Alleen is hij nu niet meer "nodig", dus wordt hij voor ons nieuwe frummeltje.

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Moonmuppet: mooi!!!

@Joyce: ik duim voor je meid en hoop het beste voor je!!!

@Mopperkonijn: hè jakkes! Mijn duimen draaien ook voor jou!

@Jude: ik sta voor de klas. Ik ben voornamelijk docent Nederlands. Dit jaar in klassen verspreid over leerjaar 1, 2, 4 en 5.

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Bevallingslijst mei 2013 mama's to be
    Klik op ons clubje -> mei 2013 mama's

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht
    28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    30-04 Danijelle (40) - 4e kindje
    30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje
    ??-05 Ytest (24) - 1e kindje

01-05 Anique (35) - 4e kindje (draagmoeder) - tb - mm - wss niet weten
    01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten

01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje
    01-05 Seallable (24) - 1e kindje
    02-05 MamavanK (22) - 3e kindje
    02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten

03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel
    03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje

03-05 Mopperkonijn (34) - 3e kindje
    03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten

03-05 Poon (??) - 2e kindje
    03-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje

04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - man wel, ik twijfel
    05-05 mama marinda (27) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten

05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten
    05-05 N1986 (26) - 1e kindje
    06-05 Anke1986 (26) - 2e kindje
    06-05 Joycie78 (34) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten
    06-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten
    07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    08-05 Ilone (28) - 1e kindje - zh - wil het weten
    08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend
    08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten
    11-05 DTtje (24) - 2e kindje
    11/12-05 Moppie33 (32) - 3e kindje - zh - bv - wil het weten
    12-05 MarjoleinART (??) - 1e kindje
    13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten
    15-05 Flotsje (29) - 3e kindje

Totaal: 35 zwangeren

Vlindertjes...
    babsie - bbz
    Miep80 - bbz
    Bloem89 - vmk
    Juis - vmk
    Rikki - vmk

Afspraken

datum naam - afspraak
    11-09 MamavanK - intake + echo
    12-09 Mopperkonijn -1e echo
    14-09 Riverr - 1e echo
    17-09 seallable - 1e echo
    17-09 Danijelle - intake vk
    18-09 Danijelle - 1e echo
    18-09 MevrS - controle + echo gyn
    19-09 Riverr - intake vk
    19-09 DutchDiva - echo zkh
    19-09 Mirtjuh - intake vk
    20-09 Ytest - 1e echo
    24-09 Molly1984 - 1e echo
    24-09 Zustertje12345 - intake vk
    24-09 MarjoleinART - 1e echo
    24-09 nenny - intake vk
    25-09 Molly1984 - intake vk
    25-09 Nelly - 1e echo + intake vk
    25-09 mama marinda - intake vk
    25-09 MevrS - combinatietest
    25-09 Sandra1987 echo zh
    26-09 BellaNoa - 1e echo + intake vk
    27-09 Anique - 1e echo + intake vk
    28-09 Ytest - intake vk
    28-09 Poon - 1e echo
    01-10 LadyWen - 1e echo + intake vk
    02-10 NienT - 1e echo + intake vk
    03-10 Anzza - vk
    03-10 jade12 - termijn echo + intake vk
    04-10 Joycie78 - termijn echo + intake vk
    05-10 Danijelle - termijn echo
    05-10 MomOf2 - intake vk
    08-10 Ilone - 1e echo + intake vk
    12-10 Natasha86 - 12 weken echo

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
    En laat deze "instructie" ook maar staan...

19. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Heej, MomOf2, kom je ook even een upje doen?

En mama marinda ook?

20. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Oh ja, ik zal morgen de lijst ook even aanvullen. Lees nu mee op mijn telefoon... *slaat actie op in geheugen ;)*

Deel Deze Pagina