Ik heb vanochtend nog even een testje gedaan, nu was die aardig knal! Morgenochtend naar de ha en daarna afspraak maken bij een verloskundige! Hadden jullie rond je nod ook zo'n buikpijn, en nu meer in vlagen? Ik las het al eerder hier, maar die angst om bloed te zien als je naar de wc gaat..verschrikkelijk!
Hoi allemaal, Allereerst gefeliciteerd voor jullie Ik wil me graag aanmelden hier. Mijn spiraal is er 23 juli uitgegaan, 25 juli werd ik ongesteld en vanmorgen positief getest! Kon het niet geloven dus net nogmaals getest met 2 andere testen!
Bella Noa wat een gave foto!!! Ik ga je ideetje pikken voor m'n foto album!! Ga van de week nog maar een cb digital halen hihi. Nenny wat leuk en wat een surprise als je het helemaal niet verwacht!! Gefeliciteerd!! Wij gaan het volgende week aan de toekomstige opa's en oma's vertellen. Hebben jullie nog leuke ideeen? Bij de laatste keer ( wat helaas eindigde in een miskraam) hadden we slabbetje en speentjes gekocht mij I love opa of oma er op... Liefs
we zijn hetzelfde uitgerekend. de laatste dagen heb ik ook buikpijn. niet voortdurend, maar opkomend. ook rugpijn heb ik. ook hier voortdurend naar toilet gaan zien...brrrr
ja vond m zelf ook gaaf hihi. Bij zl had ik geen foto gemaakt achteraf spijt van gehad Wat er dus bij mijn foto zit zijn van die chocolaatjes. Je kunt dan ook je ouders uitnodigen en die serveren bij de koffie? wij hebben t hier alweer uitgedoktert hoe we het weer gaan vertellen, kan niet wachten!
mooie test! Ga ik morgen ook nog ff doen met kv en dan zijn ze op en dan is het klaar hihi.. ga morgen ook maar eens naar de vk bellen.. ben benieuwd.. ik ga nu voor een andere als toen bij zl
Thnx, heb er ook nog 1, maar wil nog graag een clear blue test doen, voor de leuk Beviel de verloskundigen praktijk niet waar je bent geweest?
Nee niet echt, tijdens de zwangerschap wel hoor, was ze super lief altijd. Maar met de bevalling, pff.. echt zo'n te oude vrouw zeg maar. Ik heb er ongeveer 14 uur langer over gedaan dan nodig was, omdat zij het niet nodig vond dat ik een ruggenprik kreeg. Uiteindelijk in het ziekenhuis overdragen aan de gyn en ik kreeg meteen een ruggenprik en weeënopwekkers, 4 uur later was ik bevallen Wat was dat een opluchting!
Anzza, GEFELICITEERD!!! Babsie, GEFELICITEERD!!! misschien heb je wel een te vroeg ei gehad??? Natascha86, dat rijtje wat je op sommende over de vrouwen, je hebt helemaal gelijk hahaha. Bellanoa, hier ook k2v5 veel lichter dan andere testen zelfs de clearblue plus was duidelijk knap posie en de k2v5 matig posie. N1986, GEFELICITEERD!!! Hier vandaag wat minder last van kwaaltjes, een beetje met vlagen. Ik het misschien een idee om een lijst te maken met namen en uitgerekende datum? dan weten we precies wie er in mei 2013 mama word wand zo ben ik bang dat ik er een paar ga vergeten...
leuk idee! dan met naam, leeftijd, uitgerekende datum en hoeveelste kindje? kunnen we straks misschien er nog achter zetten jongen of meisje... als jullie dat willen delen natuurlijk BellaNoa (26 jaar), 4 mei 2013, tweede kindje
Misschien is het handig de lijst over te nemen, en dan je eigen naam ed erbij te zetten? Gewoon quoten, dan hoef je niet te typen