1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Lieve Moppie,

Ik heb voor je de lijst aan gepast, normaal doet Nelly dat maar ik weet niet wanneer ze weer online komt. Ben maar zo vrij geweest om het voor haar te doen.

Heel veel sterkte gewenst!Sorry ik weet ff niet wat ik zeggen moet. Een dikke knuffel voor jou.

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Moppie: wat een vreselijk bericht! Heel veel sterkte gewenst! Mooi verwoord die vlindertuin, maar intens verdrietig!

@MevrS: jaaaaa, wat een super echo, heerlijk!

Hier vandaag ook een goede echo gehad, met kloppend hartje. Vind het nu niet gepast om er erg op in te gaan, maar ik wilde het jullie wel laten weten!

3. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Super meid! Helaas liggen verdriet en blijdschap soms heel dicht bij elkaar. Ik denk dat niemand er problemen mee heeft en iedereen het snap dat jij nu heel blij bent. En dat mag ook hoor! Geniet er van meid, op naar de volgende!

4. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Yay DutchDiva!

Heb je echo foto's??
    Blij dat je t hartje hebt gezien!
    Geniet ervan!

X Joyce

5. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Hey Joyce, wat leuk dat je hier lekker weer komt kletsen. En jep ik ben ook reuze benieuwd naar die echo!!

Hier een goeie dag, niet eens gespuugd vandaag!!En ik heb zin in patat!:$

6. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @ dutchdiva, fijn een kloppend hartje! Ga je je echo met ons delen.

@ seallable, patat, haha, dan gaat het vast wel goed.

@ riverr, hoe was jou afspraak?

@ hier, in 1 woord .... Moe, haha

7. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hallo dames,

Ik heb (jammer genoeg) geen tijd gehad om even een update te geven de laatste tijd. Ik had laatst een afspraak voor een intake, maar deze heb ik afgezegd. Ik voelde me zo beroerd en had er helemaal geen zin in. De afspraak staat nu voor morgen gepland.

Ik heb inmiddels wel een echo gehad. Deze plaatste me op 8 weken. Dit betekent dat ik 30/31 april uitgerekend ben.

Ik reageer niet heel veel, heb zo weinig tijd! Ik heb nog twee andere kids en vraag me af en toe echt af hoe ik de dag door kom en alles red haha!

Liefs!

8. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @MevrS:wat een super gave echo!
    @moppie:A,nee!Heel veel sterkte meid!

@hier:rugpijn....het blijft steeds terugkomen...nog steeds geen bl.verlies dus dat is goed,toch??
    Ow ik maak me steeds zo`n zorgen!hebben jullie ook deze lage zeurende rugpijn(ik had dit al eens eerder gevraagd maar geen reactie gekregen)

9. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Rugpijn soms als ik echt veel gedaan heb! Voor de rest niet maar de kwaaltjes zijn zo verschillend! Mn zus die 4 week verder is dan ik heeft weer andere dingen als mij en wij zijn zussen! Pin je er niet teveel op vast. Ik weet niet of het een symptoom is van iets anders, neem als je er een raar gevoel over hebt gewoon contact op met je vlos. Bij twijfel altijd doen zeggen ze toch ;)

10. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is een cb test? En wat heb je gezien? Heb geen tijd gehad om alles te lezen ben nog bezig....... Kan iemand even me vertellen?

11. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Goodmorning lady's!

Lekker geslapen? Nou... ik wel, als een roosje!! Ik werd vanmorgen wakker van de wekker om 6.30 en had echt nog geen zin om m'n bed uit te komen. Slapen is zo fijn!! :)

@DTtje: Rugpijn heb ik ook... onderin m'n rug. 'Gewoon' een kwaaltje hoor, ik heb daar geen enkele andere verklaring voor. En buikpijn, maagpijn... bandenpijn. Niet te druk maken totdat je een echo hebt gehad hoor, want met stress en onzekerheid help je jezelf ook niet. Geniet van het moment zoveel je kan. :D

@MamavanK: Hoe oud zijn je andere twee kids?

@Dutchdiva: Ik wil ook wel héél graag een foto zien hoor! Hihi... echofoto's zijn leuk!!

xx

12. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    @Mopperkonijn: Helaas heeft Moppie daarna nog gepost dat ze een miskraam heeft gekregen....

13. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Goodmorning meiden!!

Gister dacht ik mezelf en dochterlief lekker te verwennen, maar in plaats daarvan heb ik m'n man helemaal aangekleed... !! Den Bosch is wel een gezellige stad!!

Moppie33 ach meis, veel sterkte komende tijd... Het lijkt me echt vreselijk om mee te maken! Knuffel xx

Joycie78 jeetje zeg wat vervelend dat je zo'n infectie bij je hebt... Dat is gewoon echt vette pech inderdaad...hopelijk knap je gauw op en ben je weer snel de oude! Ik hoop echt dat het jullie snel gegund is...want je verdient het! En meidik heb echt bewondering voor je en hoe goed je ermee omgaat... De nuchterheid siert je! Ja, erg e dat buikje!! Nummer 2 maar zo snel... Ongelooflijk!

MamaJude Hihi... Hier nog zo'n ijskonijn.. Ik lig het liefst de hele dag met 3 lagen aan onder de dekens... Erg hè?' dus dat kopje thee moeten we maar snel doen ;).. Maar ik klaag niet, mijn man wordt alleen helemaal gek van me... Elke keer als hij me aanraakt en met me knuffelt moet ik plassen... Hahahaha hilarisch! Dus nu plaagt hij me ;)

Dutchdiva gefeliciteerd meid!! Natuurlijk willen wij je mooie echo zien... Daarvoor is het forum.. Om lief en leed te delen.. Iedereen begrijpt dat je blij bent... :d

Anke1986 ohhh die moeheid die ken ik ook!! Alleen ik slaap pas rond 1 uur... En 's morgens vroeg op... Het sloopt me een beetje... Ik ga denk ik nu iets anders proberen 's avonds...

MamavanK gefeliciteerd met je goede echo! Ach.. Een dtje hoort erbij hoor meid ;) dat zijn de hormonen... Soms is het wel fijn om die overal de schuld van te kunnen geven.. Het geeft echt niet dat je niet vaak komt buurten hoor... Ieder wat wils... Wacht maar tot we die 12 weken gehaald hebben, dan krijgt iedereen een energy boost en heb je overal weer zij in.. ;)

Dtje Thanks! Ik ben er echt super blij mee... Maar ik had je vraag helemaal niet gelezen... Ik heb vorige week vreselijke rugpijn gehad.. 3 dagen lang... Ik denk dat het met mijn nierbekontsteking te maken heeft gehad... Alleen nu blijf ik het voelen met bepaalde bewegingen... Tijdens min vorige zwangerschap heb ik giga erg bekeninstabiliteit gehad en die rugpijn die ik nu voel, uitstralend naar bil en bovenbeen zou best goed weer daar op kunnen duiden.. Ik herken het namelijk van de vorige keer... Ik zou het even met je VK bespreken... ;)

Off topic lezen jullie weleens boeken? Ik heb de nieuwe serie "Vijftig Tinten" besteld... Iedereen heeft het erover... Ik ben benieuwd of het was is... Gister kwart over 10 's avonds besteld bij bol en zojuist geleverd!! Dus 3x raden wat ik vandaag ga doen...? Hihi

14. Poon

Poon Lid

5 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Daar was ik weer! Het gaat een stuk beter! Heb nieuwe medicijnen gekregen en sinds die tijd hou ik weer eten en drinken binnen! Misselijkheid is nog steeds enorm aanwezig en overgeven ook maar het gaat de goede kant op!

Ik heb een paar pagina's teruggelezen.. kon niet alles lezen. Wat schrijven jullie veel! Ben er helemaal uit en heb het gevoel zoveel gemist en niet gedeeld te hebben.... Maar het lukte me niet...

Al echo's gehad een aantal zie ik; ik moet nog een weekje wachten. Twee weken geleden een echootje gehad maar toen nog niets te zien, was toen ook nog maar 6 weken. Ben intussen vaatdoek-af en voel me wat beter hahahaha...

Hopelijk lukt het me nu wat vaker aan te waaien hier!

Groetjes!

15. Poon

Poon Lid

5 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan, BAM, lees ik ineens over Moppie haar Mk... neej!! wat erg.. de 8e... ongelofelijk. Ze leest dit vast niet meer maar wat ben ik in gedachten bij haar.....

16. Poon

Poon Lid

5 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Mopperkonijn,

Das een ClearBlue test. Dat zijn van die testen die aangeven hoeveel weken je zwanger bent.
    Ik vermoed dat Moppie die test heeft gedaan, dat die test 2-3 weken aangaf terwijl het HCG al meer zou moeten zijn. De test had 3+ aan moeten geven.
    Ik heb er nog nooit zo over nagedacht, ik begrijp dat er dus meiden zijn die op deze manier "constateren" of het goed zit of niet....

17. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    @mevrS heb de 50 tinten serie gelezen op het laatste boek na dan. maar vond het wel leuke boeken! tussen alle seks door zit er een leuke verhaallijn in :p

hier ik weet het niet zeker maar het leek wel alsof ik bruinverlies had net met afvegen, dus zit nu lekker in de stress. ik hoop dat het gewon donkere ochtend urine was want daar heb ik al twee weken last van! dus hou mijn vingers gekruist!

18. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nennh dat kun je simpel controleren met tampontest

19. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi lieve allemaal,
    Ik ben hier niet heel veel, maar lees wel alles mee!!
    Verschrikkelijk om de steeds groeiende vlinderlijst te zien..
    En wat maakt het me integenstelling tot die nare berichten weer blij als ik die mooie echo's zie..

Ik lig vandaag al voor de 2e dag plat op bed. Ben zo misselijk dat er geen land met me te bezeilen is!! Gister ook thuis gebleven van werk. Waar ze erg "begripvol" reageerde dat het er bij hoorde en dat het wel weer over zou gaan na de ochtend..
    Nou dat gaat het dus niet! Ben nu al 2 weken de hele dag door misselijk, maar het is nu zo erg dat ik niet op of om kan.

Sorry dat ik zo klaag helemaal als ik dan aan die vlindertjes denk.
    Maar misschien heeft er iemand tips, want kan af en toe wel huilen door hoe ik me nu voel. Zie er nu al tegenop om vanmiddag naar m'n werk te bellen om te zeggen dat het nog niet gaat..

Liefs

20. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hey allemaal! Ook ik heb een poos niet gereageerd door de enorme misselijkheid en niks binnen kunnen houden! Heb wel alles gelezen.. Moppie wat erg! Heel veel sterkte!

Molly: hier gebruik ik nu emesafene, zet de wekker een half uur eerder neem dan die pil, half uur plat en dan opstarten! Tot nu toe werkt het goed, nog wel met vlagen misselijk maar niet meer zo erg! Kan er ook weer mee werken(1,5 week ziek gemeld geweest!) Succes!

Deel Deze Pagina