@seallable nee die beurs is helaas een beetje ver weg voor mij. zat er aan te deken om volgend jar naar de 9 maanden beurs te gaan mar weet niet of ik daar zin in heb met 30 weken hahaha @babykamer. wij hebben wat kleine dingetjes gedaan. wij wonen namelijk net pas vanaf april in dit huis en de babykamer was een depresief hol dus die hebben we laten stuken. voor de rest wil ik er nog niet mee bezig zijn tot ik in de "veilig zone" zit. ik koop nog helemaal niks. gewoon bijgeloof hahaha. @nelly ik vind het een leuk idee om die cupcakjes aan je kinderen te geven! en je echo is echt mooi gelukkig zit alles goed en kan begrijpen dat jullie de extra echo hebben afgewezen! gewoon van het positieve uitgaan! wij zijn nog bezig met bedenken hoe we het aan onze schoonouders gaan vertellen. mijn ouders weten het al en waren er super blij mee, maar voor mijn schoonouders zit er nog een kleine angst, hoewel ik dubbel geoel heb dat ze het nu wel leuk gaan vinden. maar zeker weten doen we pas als we het hebben verteld! @de rest. dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. het is zo wel lastig om er echt van te gaan genieten maar ik voel me stukje bij beetje al wat beter want de kwaaltjes beginnen tegenwoordig wat later op de dag. ik kijk al helemaal uit naar de 16 weken dat ik gewoon weer laag hcg in mijn bloed heb.
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Danijelle (40) - 4e kindje 30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje ??-05 Ytest (24) - 1e kindje 01-05 Anique (35) - 4e kindje (draagmoeder) - tb - mm - wss niet weten 01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten 01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje 01-05 Seallable (24) - 1e kindje 01-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje 02-05 MamavanK (22) - 3e kindje 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje 03-05 Mopperkonijn (34) - 3e kindje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten 03-05 Poon (??) - 2e kindje 04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 05-05 mama marinda (27) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten 05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten 05-05 N1986 (26) - 1e kindje 06-05 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh/tb - bv - wil het weten 06-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 06-05 pink99 (??) - 1e kindje 07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend 08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten 11-05 DTtje (24) - 2e kindje 13-05 JongeMama2013 (23) - 1e kindje 13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten 15-05 Flotsje (29) - 3e kindje Totaal: 33 zwangeren Vlindertjes... babsie - bbz Miep80 - bbz Bloem89 - vmk Juis - vmk Rikki - vmk Joycie78 - vmk MarjoleinART - vmk Moppie33 - vmk Ilone - vmk Afspraken datum naam - afspraak 26-09 BellaNoa - 1e echo + intake vk 26-09 Anke1986 - intake vk + 1e echo 27-09 Anique - 1e echo + intake vk 27-09 pink - 2e echo 28-09 DutchDiva - intake vk 28-09 Poon - 1e echo 28-09 Ytest - intake vk 01-10 DTtje - intake vk + echo zh 01-10 LadyWen - 1e echo + intake vk 02-10 NienT - 1e echo + intake vk 03-10 Anzza - vk 03-10 jade12 - termijnecho + intake vk 05-10 Danijelle - termijnecho 05-10 MomOf2 - intake vk 08-10 Ilone - 1e echo + intake vk 08-10 Molly1984 - termijnecho 08-10 seallable - echo + intake vk 10-10 MevrS - echo + controle 12-10 Anique - kennismaken vk Amsterdam 12-10 Natasha86 - 12 weken echo 16-10 DutchDiva - 12 weken echo 17-10 Anke1986 - termijnecho 18-10 zustertje12345 - controle vk 22-10 nelly - termijnecho 22-10 MevrS - Nekplooimeting + uitslag 06-11 nelly - controle vk 21-11 MevrS - geslachtsbepaling 19-12 MevrS - SEO 20 wkn echo Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan...
Argh, helemaal de zenuwen! MamaJude hoe was het bij jou? Echo? Aaahhh nog anderhalf uur tijd tikt langzaam. En natuurlijk moest zoon lief er oor kiezen juist nu lekker lang te gaan slapen. Kan me gewoon nergens op concentreren. Heb al paar keer jullie laatse berichtjes gelezen maar dringt gewoon niet door. Denk maar ff stiekem computerspelletje doe blegh
Yeah!!!! Een kloppend hartje!! En een echo... een razend snel kloppend hartje... onze baby is nu al hyperdepiep! Haha! Het was goed bij de vk, het was natuurlijk allemaal wel gesneden koek, maar zij wilde het graag allemaal vertellen en stiekem wilde wij alles graag nog een keer horen. Over drie weken mag ik weer voor een echo, de officiele termijn echo. Voor nu lijkt het erop dat ik precies gelijk heb met de datum en de termijn. Ik ben dus 8 weken en 1 dag zwanger. We hebben het gehad over waar te bevallen... dat laat ik lekker in het midden. Thuis lijkt me heel prettig en ik denk dat manlief daar ook wel naar neigt, dus dat zal 'm worden, maar als we op het laatste moment toch liever naar het ziekenhuis willen, dan doen we dat. Dat voelt heel fijn... Vanavond gaan we het de kids vertellen, ik ben zo benieuwd hoe ze reageren! Ik kan wel huilen... zo blij ben ik met alles! Ik ben geen enkel moment onzeker geweest hoor, maar het is gewoon zo mooi om een klein wolkje te zien met een megatikkertje in het midden (dat is de beste omschrijving van ons kindje nu... denk ik... haha!). Lady's, ik moet snel aan het werk, m'n laatste dingetjes afronden en de badkamer schoonmaken. Om 13.45 uur mag ik de kids weer halen en ik wil graag klaar zijn voor die tijd. Bis later! xx -een blije Jude-
Hou vol Anke , nog ff!!! Geniet ervan! @ Mama Jude : Ooooh geweldig! Ben super blij voor je Geniet van t vertellen aan de kids! Fijne dag. X Joyce
Super mooi nieuws Jude! Geniet er maar lekker van de aankomende dagen! En nog snel even de foto ophalen hoor! @MvrS remicade ken ik, is ook een geneesmiddel wat voor mijn hidradenitis gebruikte wordt, daar word je ABSOLUUT niet vrolijk van, wat een rommel. Sterkte xx
@Thuis of ziekenhuis: Daarover hebben de mannen weinig te zeggen. Hun baby, maar mijn bevalling, hahaha! Ze hebben ook totaal geen ervaring, dus ze volgen mij met alle liefde en plezier. Maar ze waren wel blij verrast dat hun huis daarbij ook een optie is. Tenminste, ik vind het een optie! Ik ga dan niet in een hotel zitten hoor, gewoon bij hun thuis. Het zijn echte vrienden en ik heb al een beetje een eigen kamertje zelfs, omdat ik er al vaker gelogeerd heb. Ik ga die kant op als ik denk dat de bevalling begonnen is en als het een valse start is, nou pech dan. @Moonymuppet: gaan jullie na de bevalling verhuizen? Dat lijkt me ook pittig, met zo'n kleintje! Dapper! @seallable: is een kraamhotel dan niets voor jullie? En @Nelly: Brandweer! kunnen de broeders dan niet gewoon de lift gebruiken? Hahaha! Ik kan me wel voorstellen dat je niet thuis mag bevallen als je 4 hoog woont zonder lift. @MevrS: wat moeilijk zeg! Sterkte voor je zusje! Ik hoop dat haar operatie goed is gegaan! @Molly: wat heerlijk dat er zo'n spanning is weggevallen!! Lekker genieten!! @Natasha: Ik ben er inmiddels redelijk thuis in het Vlaams. Ik kan er wel mee lachen, Belgen zetten hun kind in het park en een kleedje, dat trekken ze aan! Maar ach, achterhoekers trekken een box aan, dus zoveel normaler zijn wij Nederlanders niet! @Nelly: Zat er "dik" in... hahaha! Je hebt wel humor! Wat is je BMI, als ik vragen mag? Dan weet ik of ik daar ook rekening mee moet houden! Oooooh en je hebt een prachtig tuinboontje! Heerlijk joh, zo'n goede echo! Geeft gelijk vertrouwen he! Dat je zelfs een tussentijdse echo af slaat, het zit goed. Heerlijk voor je!! Wat een leuke cakejes!! @seallable: ik had graag naar die beurs gegaan, maar ik kan niet. Laat je weten hoe het was?? @MevrS: Wow, uitwendige echo en dan al zo duidelijk! Dat was een goed echo apparaat dan! Super zeg! Oh ik lees nu dat je zusje 16 is! Jeetje, dus die weet al vanaf haar 11e dat ze niet oud zal worden...? Dat is heftig zeg!! Ook voor haar ouders en voor jou! Dappere meid is ze! @Mama Jude: oh wat klink jij heerlijk vrolijk!! Geweldig goed nieuws! @Echo: ik mag morgen om 10 uur! Ik zal maar een rok aan doen, voor als het een inwendige echo moet worden. Waarschijnlijk wel, als ik jullie zo hoor. Anke!! Hoe was je echo??
@Anique: Mijn echo was uitwendig hoor! Ging prima!! Gewoon heel laag... vlak boven je schaambot. Ik vond het ook wel fijn dat het niet inwendig hoefde.
geeeeeuuuuuwwww gaan bij jullie de dagen ook zo traag? Ik kijk zo uit naar de 12 weken echo. dan is de nekplooimeting enzo, als die goed zijn, zal ik kunnen genieten en centen verdoen
hier gaan de dagen ook super traag! komt omdat we er constant mee bezig zijn, en ik lig veel uurtjes op bed omdat dat beter is als rechtop zitten dus dan gaat de tijd ook niet echt snel hahaha.. vroeg me af of jullie al bepaalde "cravings" hebben...ik wel hoe beroerd ik me ook voel maar suiker donuts gaan er bij in als pap. zilveruitjes en hoewel ik er nog geen een heb gegeten heb ik onwijs veel zin in oliebollen met krenten en een dikke laag poedersuiker! dus de feestdagen kunnen wat mij betreft niet snel genoeg beginnen!
en ps @Anique ik heb echt super veel respect voor wat je doet. het lijkt mij erg lastig en volg je nu ook op je blog. dikke duim voor jou!
hier blijf ik bij mijn waterijsjes ...ik kan er wel een hele dag op. en scampi's met curry , rijst en champignon zou ik elke middag eten. hihi ja, hier lig ik op de zetel. kijk er zo naar dat ik buikje enzo krijg
Hey meiden, Alles goed? Weet niet waar ik het las maar oliebollen goed plan! Echo was helemaal goed. Heb er een aantal dagen cadeau bij gekregen zit op 9wkn en dus uitgerekent op 1 mei. Ik ga morgen ff alle nieuwe berichten lezen. Ben kapot. Groetjes