Wat fijn Anke! En dezelfde datum als mij, leuk! Hier super slecht geslapen. Snotverkouden, voel me echt ziekig. Hoop niet dat ons beebje er onder te lijden heeft. Bah wat heb ik een hekel aan ziek zijn.
Helaas, ik ga de statistieken nog wat minder fraai maken. Ik had geen kloppend hartje. Volgens de meting van de VK is het gestopt bij 8,5wk, dus waarschijnlijk een dag of 4 geleden. Het is wel echt anders. Een van de vaders ging meteen huilen, ik vond het alleen jammer. En rot voor hun vooral. Voor mij zijn de komende maanden ineens anders, voor hun het hele leven. Zoiets. Ik ben er redelijk kalm onder eigenlijk. Misschien moet de klap nog komen, maar het voelt niet alsof ik een kindje verloren ben... Ik ben wel blij dat we vorige week geen afspraak konden maken, anders hadden we toen vrolijk een kloppend hartje gezien en misschien bij de 12 weken echo pas gehoord dat het mis was gegaan... Dat wil je toch ook niet. Nu wachten we af of het vanzelf los komt. Ik wil eigenlijk geen curretage, als het niet echt nodig is.
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Danijelle (40) - 4e kindje 30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje ??-05 Ytest (24) - 1e kindje 01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten[/SIZE] 01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje 01-05 Seallable (24) - 1e kindje 01-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje 02-05 MamavanK (22) - 3e kindje 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje 03-05 Mopperkonijn (34) - 3e kindje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten 03-05 Poon (??) - 2e kindje 04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 05-05 mama marinda (27) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten 05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten 05-05 N1986 (26) - 1e kindje 06-05 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh/tb - bv - wil het weten 06-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 06-05 pink99 (??) - 1e kindje 07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend 08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten 11-05 DTtje (24) - 2e kindje 13-05 JongeMama2013 (23) - 1e kindje 13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten 15-05 Flotsje (29) - 3e kindje Totaal: 32 zwangeren Vlindertjes... babsie - bbz Miep80 - bbz Bloem89 - vmk Juis - vmk Rikki - vmk Joycie78 - vmk MarjoleinART - vmk Moppie33 - vmk Ilone - vmk Anique - vmk Afspraken datum naam - afspraak 26-09 BellaNoa - 1e echo + intake vk 26-09 Anke1986 - intake vk + 1e echo 27-09 pink - 2e echo 28-09 DutchDiva - intake vk 28-09 Poon - 1e echo 28-09 Ytest - intake vk 01-10 DTtje - intake vk + echo zh 01-10 LadyWen - 1e echo + intake vk 02-10 NienT - 1e echo + intake vk 03-10 Anzza - vk 03-10 jade12 - termijnecho + intake vk 05-10 Danijelle - termijnecho 05-10 MomOf2 - intake vk 08-10 Ilone - 1e echo + intake vk 08-10 Molly1984 - termijnecho 08-10 seallable - echo + intake vk 10-10 MevrS - echo + controle 12-10 Natasha86 - 12 weken echo 16-10 DutchDiva - 12 weken echo 17-10 Anke1986 - termijnecho 18-10 zustertje12345 - controle vk 22-10 nelly - termijnecho 22-10 MevrS - Nekplooimeting + uitslag 06-11 nelly - controle vk 21-11 MevrS - geslachtsbepaling 19-12 MevrS - SEO 20 wkn echo Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan...
Verdorie nee toch.... Anique Jammer meis, hoop dat je lichaam het goed oplost en dat je verder kan. Geen idee hoe je je voelt omdat het een heel speciaal iets was natuurlijk. Helaas kloppen de statistieken toch wel wat hoor.. Mijn vk legde uit dat 25-30% van de zwangerschappen voor de 5-6 weken mis gaat... daarna is t 10% tot de 12 weken. Erg jammer hun. Ook sterkte toegewenst aan de vaders... X Joyce
Hè, bah, Anique, dat is écht heel vervelend... voor de wensvaders is dit natuurlijk een hele grote klap, voor jou voelt het natuurlijk heel anders dan dat je zelf ook de zorgende moeder zou zijn van dit kindje. Wel balen dat je nu een mk moet afwachten, dat is niet leuk om mee te maken... De wensvaders waren natuurlijk supergelukkig met de komst van deze kleine... misschien komt er nog een volgende kans voor ze, maar zij hebben zo weinig zelf in de hand dat ze niets anders kunnen dan hopen, bidden en afwachten. Sterkte voor hen, maar ook voor jou, deze tijd is wel even naar. Wat je zegt is inderdaad waar: fijn dat je niet vorige week nog een kloppend hartje gezien hebt, want anders had je het pas over een aantal weken geweten (als de mk niet eerder zou zijn). Waarom wil je geen curretage? Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap een curretage gehad, was voor mij beter dan afwachten. Het ging vrij vlot en heb er niet echt veel last van gehad (behalve de emotie die invloed heeft op je lichaam).
Ow nee! Anique wat vervelend!! Weet niet goed wat ik moet zeggen.. Maar hoop dat je lichaam het zelf kan oplossen! @hier: totaal geen trek in oliebollen! De afgelopen tijd maar af en toe hier geweest omdat ik me echt te beroerd voel. Nu blijk ik dus ook uitgedroogd en word direct opgenomen in het ziekenhuis. Eigenlijk ben ik er blij om, hoef ik mezelf niet te dwingen dat glaasje water te drinken om het er een half uur later weer uit te gooien. Nu ga ik genoeg vocht via het infuus krijgen en hoef ik me geen zorgen om de beeb te maken! Hoe is het met de rest?
Een curretage is onder narcose, een operatie. Als het niet hoeft, dan liever niet. Tnx dames! En sterkte, zustertje!!
Dat is waar Anique, mijn emotie van toen was: het moet eruit... en wel nu... dat is waarschijnlijk waar ik me ooit door geleid voelde. Ik snap dat je liever geen operatie wil.
Snap ik heel goed, zou mooier zijn als je lichaam het zelf oplost.. en wat ik begrepen heb van mn vk is dat de slijm herstel na curretage langer kan duren. Hoe dan ook een lastig moment, hoop dat je er ok doorkomt. Knuf Joyce
Mevrs, wow idd veel respect wens haal veel beterschap! Mama jude, geweldig!!!! Anique, ja we gaan na de bevalling verhuizen haha kan dan nog wel een paar maanden duren hoor maar ja we zullen wel zien aangezien hier de woning markt elk half jaar verschild. Edit: Heel veel sterkte! en een dikke knuffel! babyspulle/babykamer: hier al verschillende spullen gekocht voor osn beebje en de kinder kamer is al compleet met alles erop en eraan (heb alles een paar jaar geleden van mijn zus overgenomen) dat staat allemaal op zolder. Hiet gisteren echo gehad en alle was goed, hebben het wormpie ook zien bewegen enz. mag nu over 4 weken weer terug.
hey dames @oliebollen : neen hoor, die zou ik nu echt niet op krijgen @seal: zijn er veel verkouden hè nu! verzorg je maar goed @anique: euh, wat erg .... . kan geloven dat je wenst dat het vanzelf loskomt hier: ging ik deze namiddag zoontje van school halen; kwam de juf mij proficiat zeggen. hij had trots verteld dat hij grote broer wordt
@anique:a, nee!heel veel sterkte voor de komende periode!! @hier:hier vet zenuwachtig voor maandag!!echt ongelovelijk....vanavond een dikke huilbui(mijn eerste) misschien toch een goed teken haha ik ben blij als het weekend voorbij is!
Ik heb gister een echo gehad en een hartje gehoord (voel me best lullig om t nu te vertellen maar van de andere kant ben ik er zo blij mee) Het vruchtje zag er goed uit zei de arts en ben door gestuurd naar de verloskundige! Zal vanavond eff de echo erop zetten
Pink99 : je moet je toch niet lullig voelen om dat bericht hier te zetten ... leuk dat je een hartje hebt gezien en gehoord! geniet ervan. Maak je nog even een banner, kunnen we wat meevolgen?
Een hele goede morgen meiden, Iedereen lekker geslapen? @pink en moonmuppet, wat fijn dat jullie een goede echo hadden. @mopperkonijn, ff weg geweest? Inmiddels al beetje bijgelezen? @zustertje, ziekenhuis,pffft, dan heb je het goed te pakken. Hoe lang moet je blijven. En helpt het infuus al een beetje? @dtje, haha fantastisch denk dat alleen een zwangere vrouw blij kan zijn met huilbuien. @hier, me zoontje kreeg gister post, had mijn moeder een shirt voor hem besteld met "stoer! Ik wordt grote broer!" heel fel blauw kleurtje, haha staat heel erg leuk. Gisteren ook de newborn set van de stokke af gehaald en er een normale kinderstoel van gemaakt en daadwerklijk hij wordt echt GROTE broer. Zat trots op z'n troon te stralen. Haha. Ik ga is ff poetsen hier. Fijne dag allemaal.
Hey meiden, Ik word gek! Dit is al de derde keer dat ik dit tik en telkens verspringt hij weer... En dan ben ik weer alles kwijt!!! Grrrrr... Maar even niet super actief en dan... Pfff drama!! MamaJude jaaahaaaaa jeeeee!! *doet een dansje* ben zooo blij voor jou meid!! Heb echt mee geduimd enz... Hihi.. Spannend hè!! Dus nu snel taart en thee en shoppen om het te vieren!! Whoop whoop.. Hoe reageerden je kids?? En vandaag je laatste werkdag.. Pff dat zal wel heel raar zijn..!! Of mag je toch nog die 5 maanden door,..?? Knuffel xx Seallable ja, dat is echt een paardenmiddel idd... Maar er is helaas gewoon niks anders... Ze doet het redelijk goed hoor.. Je ziet dat ze ondanks alles straalt en dat vind ik super knap!! Anique jeetje meid, wat heftig zeg!! Hele dikke knuffel en veel sterkte!! Ik snap wel wat je bedoeld dat je toch blij bent dat je niet eerder de echo heb laten maken... Dan zou je pas met 12 weken een enorme klap hebben gehad... Dan is het besef nog harder.. Ik hoop ook wel dat je een curettage bespaard blijft, maar als het afkomt zal het enorm heftig zijn... Ik denk dat voor jouzelf dan pas het besef komt en de klap.. Ach.. Meid! Ahh vind het zo erg!! De wensvaders zullen vast helemaal enorm verdrietig zijn en zij zullen jou hard nodig hebben.. Maar ik denk dat dat vast wel goed komt, want je komt op mij over als er hele sterke en nuchtere vrouw! Knuffel!! Met mijn zusje gaat het redelijk goed, ze straalt ondanks alles en dat vind ik enorm knap... Ik ben heel erg trots op haar... Het klopt idd... E weten het nu 5 jaar sinds haar 11de en vanaf dat moment draaide ook alles in het gezin om haar enz.. Dat was wel soms zwaar... Joycie78 ik zie dat je ook weer even komt buurten!! Wat leuk! Hoe gaat het met je!? Natasha86 ohhh en of de dagen heel langzaam gaan! Ik ben alleen maar moe of onderweg om moe te zijn!! Pfff... Er komt niks uit mn handen en ik kan me nergens toe aanzetten.. Voel me een hele slechte huisvrouw, heb wel een beetje medelijden met mijn man, maar telkens als ik mezelf weer dingen beloof om morgen anders te doen, dan komt het er gewoon echt niet van.. Krijg het echt niet uit mijn handen!! Pff heel frustrerend... Nenny en of ik carvings heb!! Pindakaas, waterijsjes en joppiesaus oh en ui!! Hahaha... Maar oliebollen...? Ehhhmmm nee bedankt Hihi.. anke1986 weer een toevalligheid!! Ik zit ook op de 9 weken vogens mijn laatste echo.. Maar ik zet mijn banner niet terug... Ohh ze gaan hard ineens hè hier ook.. Ze loopt zelfs al aan de hand en het duurt niet lang voordat ze kruipt... Zit zelfstandig en kletst de oren van mijn hoofd af.. Ben zo trots!! zustertje1234 jeetje meid, wat vervelend, maar idd wel fijn dat het een opluchting voor jou is! Dat je iig wat dat het nu goed gaat komen en dat je eindelijk weer wat in kan nemen.. Hopelijk kun je in het ziekenhuis een beetje bijkomen en aansterken! Knuffel en hou ons op de hoogte xx pink99 meid, super gefeliciteerd! Natuurlijk ben je blij! Dat mag je ook gewoon vertellen hoor!!