Anique hoe is het met je na gister? @pink, geweldig nieuws! @hier Ben nog steeds verkouden, en daarnaast misselijk, dus ik doe vrij weinig en dat frustreerd me ook weer. Huis is een zooi en de wasbult heeft de omvang van een mount everest.
Nog steeds rustig. Ik denk dat MevrS gelijk heeft, dat voor mij pas de klap komt als ik het vruchtje verlies. Maar alsjeblieft allemaal, geniet van jullie zwangerschappen en goede echo's! Dat kwetst mij op geen enkele manier, geniet!! Laat je zorgen los en geniet!
@Anique: hier word ik helemaal stil van, jeetje wat een bericht... Sterkte ermee... Ik vind het knap hoe je er over schrijft en hoop met je mee dat je lichaam uit zichzelf het vruchtje zal afstoten en er geen curettage nodig is... @MamaJude: het is al een paar dagen geleden, maar wat een schitterende taart! En daarna ook nog een mooie echo! @Pink: natuurlijk moet je goed oppassen voor bloedarmoede, maar ik ben ook de hele dag door enorm moe en volgens de verloskundige is dat voor deze termijn heel normaal... Hopelijk wordt het bij jou over een tijdje ook beter! Proficiat met je echo trouwens! @MevrS: Jeetje heftig, sterkte voor jou en je zus! Maar je bent met recht trots! @Molly: jippie een goede echt! Gefeliciteerd! @Nelly: Jij ook al zo'n mooie echt, prachtfoto! Gefeliciteerd! En wat een schattige cakejes! @Anke: wat schattig van je zoontje zeg! Ik ben een van die meiden die er niet elke dag kan zijn... Ik hoop niet dat jullie dat al te vervelend vinden. Ik probeer het bij te houden, maar ik ben zo moe dat al mijn energie naar mijn werk gaat. Hopelijk word dit snel wat beter, dan zal ik jullie vaker met mijn aanwezigheid vervelen
Tuurlijk vinden we dat niet erg DutchDiva! Je bent ook van harte welkom als je zo nu en dan komt kijken!! @Hier: Even uitblazen hoor... wat een dagen! Wij wonen samen met mijn ouders in dezelfde straat, in een hele eenvoudige eengezinswoning (lees: niet zo groot) en nu zijn mijn ouders hun badkamer aan het verbouwen en komen ze elke dag bij mij douchen. Aangezien het huishouden daar uit 4 personen bestaat draait onze badkamer overuren. Vanmorgen was ik vrij en nu ben ik dus de badkamer volledig op z'n op gaan zetten, helemaal schoongemaakt, geschrobt, inclusief dat HP (of hoe heet dat spul wat je niet bij de supermarkt, maar alleen bij de drogist kan kopen) waardoor ik bijna vergift ben (ahum... viel wel mee, hoor). Wat een klus! Maar goed, dan heb je ook wat. Haha! Mijn moeder en zusje zijn vanmiddag geweest toen ik niet thuis was, mijn vader komt zometeen onder de Voice, want dat vindt hij toch niet leuk om te kijken en mijn moeder en zusje zitten dan voor de tv (samen met mijn jongste, want die logeert daar vannacht ). Of mijn nieuwe project doorgaat weet ik nog niet. Dus.... ik ben volgende week volgens mij een soort van vrij... (YES!!) en dan kan ik dus eindelijk weer andere dingen aanpakken. @MevrS: Dat moet zeker gevierd worden!!!! Ik pak m'n agenda en ik ben blij dat daar veel ruimte vrij is!! @Anique: Je bent een topper! Een lieverd en een doorzetter. Je mag trots op jezelf zijn! @Seallable: Die was is het ergste van het hele huishouden. Kijk... een stofzuiger erdoor en het is weer klaar, of je nu vroeg of laat stofzuigt, het is evenveel werk. Maar als je de was moet laten liggen omdat het even niet gaat, dan stapelt het zo vreselijk op... bah! Ik heb medelijden met je en baal met je mee. Straks maar beginnen met kleine wasjes zodat het bijwerken met vouwen en strijken een beetje te doen is. Sterkte ermee... maar... eerst aan jezelf blijven denken. Je doet het prima! De verkoudheid is natuurlijk superrot en als je dan ook nog misselijk bent... blijf maar in bed of hang op de bank, meer wordt er toch niet van je verwacht. Een dikke knuffel! Meiden, ik ga snel de Voice kijken met een kop koffie (hopelijk bevordert dat vooral de stoelgang... aaaahh...). Oh, de Voice is nog niet begonnen, dan kan ik nog snel vertellen hoe de kids reageerden. Aaaaaahhhh... zo lief, joh!! Echt... ze gingen volledig uit hun dak. Mijn dochter wil alleen maar over de baby en over mijn buik praten, kijkt elke keer als ze me ziet of mijn buik gegroeid is en loopt voor me uit om iedereen, werkelijk iedereen... ook wildvreemden... te vertellen dat er een klein babytje in mijn buik zit en dat ze dus een broertje of zusje krijgt. De jongens willen graag een jongen, dochterlief wil graag een meisje... pfiew, ben blij dat ik geen invloed heb op het geslacht. Maar... op het moment van vertellen vloog mijn dochter me om m'n nek en heeft die grijns sindsdien (woensdagavond) niet meer van haar gezicht gehad. De schat! Tot later meiden!! xx
@iedereen dank je voor de lieve reacties, ik heb inmiddels ook een banner De arts in het ziekenhuis zei ook dat de moeheid erbij hoort dus mn vriend is weer gerust gesteld Ik heb ook gelijk bloed geprikt voor de combitest en moest een potje met urine vullen, de urine was om te kijken naar de eiwitten.
@seallable Probeer rustig aan te doen de griep en verkoudheid heerst op het moment. gewoon eff aan je zelf denken en wat vandaag niet kan doe je morgen. Zo doe ik het ook (wij zijn dan ook nog met 2en, ik weet niet of dat bij jou ook zo is. maar dan is het iets makkelijker dan wanneer er 1 of meerdere kinderen rondlopen natuurlijk) En vraag iets meer van je vriend/man om te helpen met de klusjes in huis. Doe ik ook @ mama jude wat een lieve reacties van je kids!! En wat leuk om je dochter elke dag met z`on grijns op dr gezichtje te zien Toen we het goede nieuws deelde bij de schoonfamilie zei m`n zwager(16 jaar oud): Als het dan toch moet, dan wel een jongen. Een meid heb ik niks aan want die kunnen niet voetballen en ik wil me niet bezig houden met poppen. Als je dit leest klinkt het misschien een beetje raar maar het kwam er zo grappig uit
Goedemorgen dames, iedereen beetje zin in het weekend? Beetje leuke dingen gepland? @seallable, ziekjes? Lekker rustig aan doen hoor. @dutchdiva, tuurlijk niet erg dat je af en toe mee leest, beter als nooit toch? @vermoeide dames, de vermoeidheid gaat echt over. Over een paar weekjes merk je plots dat je je zo goed voelt, echt waar. @mamajude, haha na zoveel overuren vond je dat de badkamer wel een poetsbeurt verdiende? Zonnebril nodig nu * bling bling * Wat leuk dat je kinderen zo reageren, en natuurlijk jongens willen een jongen meisjes een meisje, haha. En wat leuk dat je dochtertje zo trots voor je loopt. Mag zeker niet meer mee naar de winkel enzo En fijn vrij! Zo kun je het natuurlijk ook zien. Lekker vrij genieten en bijkomen. @mevrS, gaat idd heel erg hard, sta er soms van te kijken dat ik 7 maand geleden een hummeltje van iets meer als 2,5 kilo in me armen had en dat ik hem nu probeer te leren lopen. Staan, zitten, rollen, kruipen, brood eten .... Noem maar op. Gaat heel erg snel. Hoe gaat het met je zus, wat gaaf hoe je over haar praat. Zo vol trots. Gaaf hoor. Kan me voorstellen dat het soms ook zwaar is voor jou @pink, goed zo een banner! En wat een reactie. Hier werd de vorige keer door mijn broertje, 11 jaar gezegd: "als die van jou maar wel en jongetje is, want ik wil graag oom worden" had zich bedacht dattie geen oom was van die van mijn zus omdat dat een meisje was. Haha hoe kinderen dan kunnen denken. @hier, druk druk drukke dag, huizen kijken, open dag. Leuk leuk. Maar ben nu al moe fijne zaterdag allemaal. Knuf
Anique heel veel sterkte meid. Het geeft me de kriebels.... Ik moet maandag ben dan 9-3 weken of 9_ 6 ik heb hartje gezien op 6 weken en 3 dagen en hoop dat het nog steeds klopt.,want ja op wat klachten na die je ook kan pinnen op druk leven voel ik niks meer. Nog twee daagjes voor mij.... Heb jij een eerdere echo gehad ook?
@Anke: Yep, mijn badkamer GLIMT! Hier trouwens ook open-huizen-dag. Alleen willen wij graag een huis verkopen. Haha! In Apeldoorn... helaas hebben we twee huizen en hopen we dat er na 3 jaar eindelijk eens een koper komt die hélemaal blij wordt van dit huis. @MevrS: Meid, ik vind het heel knap hoe jullie omgaan met je zieke zus. Het lijkt me een vreselijk harde strijd en erg heftig om steeds weer geconfronteerd te worden. Jullie doen het geweldig! @Tijdvliegt: Nu tijdens de zwangerschap willen we natuurlijk liever dat we morgen allemaal 20 weken zwanger zijn en kan het niet snel genoeg gaan, maar inderdaad... als je naar de kindjes kijkt, dan vliegt de tijd. Ik maak graag foto's... vééééél foto's, maar ik moet ook wel, want voor je het weet zijn ze weer groter gegroeid. Haha! Mijn jongste leert nu lezen en rekenen en mijn oudste is bezig met 'hoe maak ik een spreekbeurt'. En dat terwijl ik me werkelijk PIEPjong voel. Ik vergeet maar snel dat als de kindjes groter wordt, dat ik dan ook ouder word. Haha! @Seallable: Sterkte met je ziek-zijn, hoor. Neem er écht even tijd voor en vraag hulp van anderen als je het even niet redt. Doen hoor! Dan ben je er sneller vanaf en voel je je écht sneller weer beter. @Pink: Ik herken de leuke reacties wel over jongetje/meisje hoor. Erg grappig hoe mensen soms spontaan reageren! Je vermoeidheid is over een paar weken weg... echt waar... het komt allemaal goed als je een klein beetje geduld hebt. En je vriend kan je ook écht gerust stellen. Over een poosje ben je niet meer bij te houden en ziet de wereld er een stuk rooskleuriger uit.
Hey meiden! Wat is het hier rustig! Kijk elke dag even maar weinig nieuwe berichten. Bedankt iedereen voor de beterschapswensen, ze helpen want heb t gevoel dat het ergste is geweest. Doe nog ff rustig aan want wil niet dat het terug komt. Moet nog een week wachten op de echo, het begint weer spannend te worden. Wij hebben wel besloten om de combinatietest te doen. Niet om de kansberekening want dat vind ik moeilijk. Bij welke kans besluit je iets af te breken? Maar vooral omdat je al kan zien of de organen zijn aangelegd en functioneren. Als er dan wat mis is lijkt het mij fijner om te weten bij 13 week dan 20. Het is wel mijn persoonlijke overweging snap ook heel goed dat anderen die keus niet maken. Iedereen fijne zondag gewenst!
Seal : wij hoeven die keus gelukkig niet zelf te maken, en krijgen de test sowiezo. Het is hier idd rustiger, maar denk dat dat komt, omdat de meeste nu in het 'slechtste' piek zitten. Althans, van ik is dat toch zo. Ik kijk er zo naar uit enkele weekjes verder te zijn en mij goed te voelen
Goedemiddag meiden, zoals seallable al zei, wat rustig, waar is iedereen? @seallables, wat fijn dat het beter gaat nu, ng wel ff rustig uitzieken hoor, anders heb je het zo weer te pakken, je weerstand is nou eenmaal wat zwakker als je zwanger bent. En een weekje das zo voorbij! @mopperkonijn, morgen echo? Spannend. @mamaJude, gister nog goeie, vrolijke, verlief op je huis wordende mensen gezien? Wij hebben 2 huizen gezien die ons evt wel aanstaan. Zit alleen zo te twijfelen. Hebben beide wel iets dat ik denk van neej. Maar er zit nu wel een beetje haast bij omdat we straks gewoon een slaapkamer te kort komen. Wel lastig, nu een huis kopen met wat minpunten. Of ff wachten en dan straks baby krijgen in een 3kamer appartement. Pfffft zwaar. @hier, heerlijk een dagje niks doe, en nadenken over de combinatie test. Zat de folder door te lezen, zag dat ze nu meer konden zien dan alleen syndroom van down. Nu zit ik te twijfelen .... Fijne zondag meiden!
haaai dames, denk dat het rustig is ivm het mooie weer, tenminste bij ons. ook hier geen combinatietest en wachten we gewoon af. verder nog een ffijne zondag dames!!
Heeey dames,,,Here i am!! @seallable:haha herkenbaar,,hier vroeg manlief vandaag wanneer deze vermoeidheid over was...hij vond het toch maar niets zo`n hangbank vrouw!!hihi @anique:Ik vind je sterk hoor!respect! @dutchdiva:Ik heb een beetje hetzelfde als jou...alle energie gaat op aan mijn werk en heb weinig energie over om nog wat te typen...dus ik snap het helemaal @pink:leuk zo`n banner...staat je goed @natasha:denk idd ook dat dat de reden is!! @hier:Morgen een ECHO owww wat spannend...ik hoop zo dat het goed zit! vorige keer rond dit termijn ook een echo gehad en dat was niet zulk leuk nieuws.....hopen hopen!!!morgen om half 2 naar het ziekenhuis...morgen vroeg naar de verloskundige!intake.... nadien even met mijn zoon naar een vriendinnetje om de tijd te doden...
hoi lady's Spring hier ook nog even binnen. Onze zoon kan niet zwijgen over de baby en zou al van alles kopen. ik zit vaak te kijken naar die buikbanden van hier boven .... kijk er zo naar uit om er eentje aan te schaffen weet ook al welk eentje ... nu met een pakje popcorn de zetel inploffen. slaapwel lieve meiden oja, even een vraagje : hebben jullie een voorgevoel van geslacht? x
Nog ff een berichtje achter laten hier voor vandaag Mopper succes morgen met je echo! Hier; echt een betere dag gelukkig maar! Voor gevoel over het geslacht.Ik denk een meisje, in begin een jongen maar heb echt veel meer gevoel bij een meisje nu. Hebben ook al een hele leuke naam bedacht. Voor een jongen nog niet. Ik kan hem hier niet opzetten.Mijn zus is namelijk 4 langer zwanger als ik ben. En ik weet dat ze ook actief is op het forum. Mocht zij ook die naam hebben bedacht, dan is het jammer de bammer. Maar tot die tijd geen slapen de honden wakker maken . Gister nieuwe aflevering van Greys Anatomy gezien.Pfff heb wel een half uur gehuild!
goeiemorgen .... pff om 05h30 opstaan : het went NOOIT Seal; wij denken ook een meisje, en hebben al meisjesnaam. Maar die blijft geheim. Ik kijk er naar uit om te weten wat het wordt