Goedenavond meiden, Hoe gaat het met iedereen? Hier alles wel oke, alleen afgelopen nacht behoorlijk pijnlijke steken gehad in rug? Geen idee wat het was, wel ff bang geweest maar nu alles goed ook geen bloed verloren ofzo dus ...... Iemand idee? @nelly, fijn dat het beter met je gaat, al beetje over je zaterdag 11 wkn angst heen? Komt vast goed. Betreft de honden, tja 1tje is niet echt indrukwekkend, is zoals me vrienden zeggen een mislukte rat, kruizing dwerg pinscher met jack russel (mensen vragen vaak of ut een chihuahua is ... vriendlief was bang voor honden, vandaar klein begonnen) andere is een kruizing sharpei (zo'n giga kreukel hond) met een americaanse staford, serieus wat een kalf daar durf ik 's nachts grust mee over straat door donkere steegjes me moeder heeft het zusje. In het bos gaat het kleintje voorop en die twee grote erachteraan! Haha levensgevaarlijk @natascha, jij mag idd vrijdag als eerste de 12 wkn medaille hiep hiep hoera! Betreft Anique, heb haar een pbtje gestuurd en kreeg gister toevallig berichtje terug. Ze vind het vast niet erg als ik ff doorgeef dat haar miskraam spontaan is gegaan. Ze hoefde dus geen curretage. Nou ik ga ff strijken, morgen bloedprikken voor vk, pffft nuchter een heel stuk door de kou fietsen arme ik. Spreek jullie snel.
Hoi lieve meiden, Gister heb ik controle gehad bij de gyn... Er was goed en slecht nieuws... Het goede nieuws is dat het kindje een drukte maker is en geen seconde stil ligt... De zwangerschap ziet er goed uit...en het kindje ook compleet normaal enz.. Het slechte nieuws is dat mijn bloeddruk veels te hoog is... Ik heb een onderdruk van 94. Dit duidt vaak aan op mogelijke complicaties tijdens de zwangerschap... Of een aanlegfout in het eerste trimester. Daarom hebben ze nu extra bloed afgenomen en wordt ik nog beter in de gaten gehouden dan normaal... Ik heb nu elke 2 wkn controle... Wat precies de oorzaak is, kan nog niet gezegd worden... Dus we wachten wel af... Ik heb wel twee mooie foto's gehad van de kleine uk... Maar ik plaats ze even een ander keertje... P.s. Ik reageer een deze dagen weer op jullie! Knuffel
Hello Lady's, Sorry dat ik een beetje weinig ben geweest... ik heb een soort virusje gehad ofzo... had hoofdpijn was moe, had hoofdpijn was moe, had hoofdpijn was moe... dus het enige wat ik heb gedaan is geslapen en uitgerust. Oh ja, natuurlijk ook het gezin draaiende gehouden, maar dat is logisch. Een moeder kan immers niet ziek zijn. @MevrS: Echt? Mèèn, nu al zo'n hoge bloeddruk? Hebben ze gezegd wat voor gevolgen dat kan hebben? Sterkte ermee meis, ik baal voor je mee... alhoewel het kleintje het waarschijnlijk prima naar z'n zin heeft en je je daar hopelijk geen zorgen over hoeft te maken. xx
@Anke1986: balen van je rugpijn zo midden in de nacht. Oooh, dat klinken als heerlijke honden! Die omschrijvingen, super! Toen ik thuis woonde had ik een hoogbenige jackrussel terrier. Mijn ouders hadden een bouvier, heerlijke combi. Mijn "11-weken angst" komt en gaat met vlagen. 'k Ben normaal hartstikke nuchter, maar die hormonen... "Fijn" om te horen dat de miskraam bij Anique vanzelf op gang is gekomen en geen ingreep nodig is geweest. Was het vanochtend een beetje te doen op je fiets door de kou? Waarom moet je trouwens nuchter prikken? @Anique: ik weet niet of je hier nog komt, maar een hele dikke knuffel meid! Ik vind het zo erg! @natasha86: nog maar een nachtje slapen... Spannend! Hoe laat mag je? @MevrS: pfff, wat een moeilijk nieuws. ECht super dat je beebje zo levendig is, maar dan die onzekerheid n.a.v. je te hoge bloeddruk. Dikke knuf meid!!! @Mama Jude: ook al zo lekker aan het kwakkelen. Tja, mama's kunnen inderdaad niet ziek worden... Beterschap! Hier ook nog een snotterende mama, maar wel weer gewoon actief voor zover mijn vermoeidheid dat toelaat. Alleen ben ik nu thuis, omdat Annabel koorts heeft. Gisterenmiddag werd ze ineens helemaal lamlendig en bleek ze 39,6 graden koorts te hebben. Piekte vannacht tot boven de 40, vanochtend weer gezakt naar 38,9. Ik heb haar gewoon thuis gehouden, ze lijkt nu weer fit, maar dat komt vast van de paracetamol. Als het wel gewoon goed gaat, mag ze van mij vanmiddag best naar school, want het is de laatste dag voor de vakantie. Eigenlijk wel leuk als ze de afsluiting meemaakt... Maar goed, even afwachten dus. Liefs, Nelly
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Danijelle (40) - 4e kindje 30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje ??-05 Ytest (24) - 1e kindje 01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten 01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje 01-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje 02-05 MamavanK (22) - 3e kindje 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje 03-05 Mopperkonijn (34) - 3e kindje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten 03-05 Poon (??) - 2e kindje 04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 05-05 mama marinda (27) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten 05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten 05-05 N1986 (26) - 1e kindje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh 06-05 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh/tb - bv - wil het weten 06-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 06-05 pink99 (??) - 1e kindje 07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend 08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten 10-05 liefje2013 (??) - 1e kindje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje 13-05 JongeMama2013 (23) - 1e kindje 13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten 15-05 Flotsje (29) - 3e kindje Totaal: 33 zwangeren Vlindertjes... babsie - bbz Miep80 - bbz Bloem89 - vmk Juis - vmk Rikki - vmk Joycie78 - vmk MarjoleinART - vmk Moppie33 - vmk Ilone - vmk Anique - ma Afspraken datum naam - afspraak 10-10 MevrS - echo + controle 11-10 pink99 - intake vk + echo 12-10 Natasha86 - 12 weken echo 16-10 DutchDiva - 12 weken echo 17-10 Anke1986 - termijnecho 18-10 nelly - termijnecho 18-10 zustertje12345 - controle vk 22-10 MevrS - nekplooimeting + uitslag 05-11 Seallable - controle vk 06-11 nelly - controle vk 21-11 MevrS - geslachtsbepaling 19-12 MevrS - SEO 20 wkn echo Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan...
Oja, ik heb mijn echo verzet, want ik was vergeten om mijn moeder te vragen voor oppas. Die kon de 22e 's avonds dus niet. Dus nu mogen we de 18e 's ochtends ons gupje alweer bewonderen. Dat is gewoon volgende week al!!! Wow...
leuk dat je al vroeger kan gaan, als wij zouden verplaatsen, zouden we later moeten gaan ik mag dus morgen voor de 12 weken echo! hopelijk is nekplooi etc in orde zo spannend
waar zit iedereen hier toch? Precies zo verdacht kalmpjes, terwijl het topic in het begin niet te volgen was
Hey meiden, Beetje leuke dag gehad? Hier druk druk druk! Begin eindelijk minder moe te worden, heerlijk. @mevrS, oei klinkt spannend. Je hebt het allemaal wel tegen zitten hoor meid, doe je beetje rustig aan? Wel fijn dat de beeb helemaal goed eruit zag op de echo. Hier iemand die heeeel nieuwsgierig is naar de echo @mamaJude, klopt mama kan niet ziek zijn gaat het weer iets beter dan? Of nog steeds hoofdpijn en moe? Al wat gehoord van je projecten? @nelly, haha jah die hormonen! Wat een verschrikking. Hier ook van de ene huilbui in de andere lachbui komt vast goed het is bijna zaterdag En honden, tja, ik kom uit een hondengezin, van een bouvier genaamd Nero tot een teckel genaamd Frederick, haha. Me moeder ving vroeger probleem honden op, werden heropgevoed en gingen door naar een ander gezin. Teckel was bv angstig (had een vrouwtje die hem mepte met een naald hak omdat de hond volgens haar bezeten was? Duzzz) maar gelukkig kwam frederick bij ons en kon hij na een klein jaartje weer door naar een ander gezin. Ik ben dus echt opgegroeit tussen honden zou niet anders willen en hoe gekker hoe beter En waarom ik nuchter moest! Geen idee! Stond op priklijst? Hoefden jullie dat dan niet? @natascha, veel plezier morgen lekker ff naar binnen gluren! Wou dat ik al mocht. Volgens mij heeft iedereen vakantie zit me ook al af te vragen waar iedereen toch is? Misschien heel misselijk? Moe? @mopperKonijn! Hoe gaat het met je meisje? Op het KDV ben je al iets wijzer inmiddels? Ik ga maar is ff kop thee zetten. Tot later maar weer.
Het is hier inderdaad niet zo druk geweest haha. Scheelt wel een hoop bijleeswerk, want de afgelopen week was niet mijn beste en bovendien ook nog eens super druk op het werk (zul je altijd zien!) Vandaag gaat het tot nu toe redelijk en bovendien heb ik een weekje vakantie, dus dat gevoel is ook wel lekker. Hopelijk kan ik het hier ook weer een beetje oppakken! @Liefje2013: welkom en gefeliciteerd!!! @MevrS: he bah, dat zal schrikken zijn geweest... Ik weet niet goed wat een normale bloeddruk doet (ik had 110/80 en dat was normaal, maar wanneer wordt het te hoog?), maar dat is niet wat je wil horen! Succes ermee!
lieve meiden, ik ga echt op jullie reageren vandaag!! Alleen zit nu op mijn telefoon.. dus ik upload de foto en dan ben ik benieuwd naar jullie reacties!!
*inbraak* hoi mede mei mama's zie hier ook eea aan mooie echo's, kom hier nog wel eens spieken, tenslotte alllemaal van dezelfde maand, en een aantal van ons zullen uiteindelijk een begin mei mama zijn en een aantal van jullie een eind mei mama. wil jullie allemaal een fijne zwangerschap wensen *breekt uit*
Oehoe mevrS, mooi mooi mooi, fantastisch om te zien hoe snel het allemaal groeit of niet! Mooi kindje, lijkt precies op jou @natasha, en en en ..... Mooie foto? Of al druk aan het shoppen? Zag net op het nieuws wel iets over een wervelstorm in belgische winkels @dutchdiva, beetje geknapt. Niet je vakantie ziekjes door brengen hoor! @doemaar, gezellig dat je hier ff komt kijken. En idd uiteindelijk lopen we allemaal door elkaar Wie gaat er nog iets leuks doe van het weekend? Wij gaan morgen lekker zwemmen! Heerlijk.
OEF!!! ik moest er om 14h15 zijn, maar ze was weg voor een bevalling. Het was net geen 16h00 als ik binnen mocht. Vind het wel jammer, want ze was erg gehaast. dan heb je 1000 vragen en kan je gene stellen. maar alles was oke. Nekplooi : 1.2mm . perfect dus maar toch voor de zekerheid bloedafname gedaan , daar ik een mongooltje in de familie heb! ons kleintje was al druk aan het dansen hier onze echo
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Danijelle (40) - 4e kindje 30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje ??-05 Ytest (24) - 1e kindje 01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten 01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje 01-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje 02-05 MamavanK (22) - 3e kindje 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje 03-05 Mopperkonijn (34) - 3e kindje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten 03-05 Poon (??) - 2e kindje 04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 05-05 mama marinda (27) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten 05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten 05-05 N1986 (26) - 1e kindje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh 06-05 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh/tb - bv - wil het weten 06-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 06-05 pink99 (??) - 1e kindje 07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend 08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten 10-05 liefje2013 (??) - 1e kindje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje 13-05 JongeMama2013 (23) - 1e kindje 13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten 15-05 Flotsje (29) - 3e kindje Totaal: 33 zwangeren Vlindertjes... babsie - bbz Miep80 - bbz Bloem89 - vmk Juis - vmk Rikki - vmk Joycie78 - vmk MarjoleinART - vmk Moppie33 - vmk Ilone - vmk Anique - ma Afspraken datum naam - afspraak 10-10 MevrS - echo + controle 11-10 pink99 - intake vk + echo 16-10 DutchDiva - 12 weken echo 17-10 Anke1986 - termijnecho 18-10 nelly - termijnecho 18-10 zustertje12345 - controle vk 22-10 MevrS - nekplooimeting + uitslag 05-11 Seallable - controle vk 06-11 nelly - controle vk 8-11 Natasha geslachtsbepaling 21-11 MevrS - geslachtsbepaling 6-12 Natasha 20 weken echo 19-12 MevrS - SEO 20 wkn echo Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan...
haha Anke, heb zodanig veel moeten wachten in de wachtzaal dat ik blij was dat ik naar mijn zeteltje toe mocht
Hey meiden! Wat een mooie echo's! En wat een fijne berichten! Wel balen van die te hoge bloeddruk krijg je er straks medicijnen voor? En volgens mij is 90/140 te hoog (zag die vraag ergens voorbij komen). Lekker genieten van de echo's meiden en goed weekend gewenst!
@natasha86: onze vlos wilde ons in eerste instantie in de herfstvakantie (komende week) inplannen voor de termijnecho, maar ik dacht dat ik dan moeilijk zat met oppas voor de oudste. Achteraf kon het dus makkelijk. Ik was wel blij dat er nog een plekje was volgende week. Bah, wat balen dat de verloskundige weggeroepen werd... Maar super, wat een mooie echo! Geniet ervan! @Anke1986: oooh, heerlijk al die honden! En wat goed van je moeder dat ze probleemhonden opving. Mijn respect! Hier komt er vast ook nog wel een hond als de kinderen allemaal op school zitten. Maar dan niet zo'n joekel. Een schnauzer lijkt me super. Bij de verloskundige hoefde ik niet nuchter te zijn met bloedprikken, maar voor het prikken op suiker (BMI boven de 30), moest ik wel nuchter zijn. Lekker gezwommen vandaag? @DutchDiva: balen van je dipweekje. Nu heerlijk vakantie! Geniet ervan. Ga je nog bijzondere dingen doen? @MevrS: wauw, ik kan echt niet geloven dat wij allemaal al zo'n groot wormpje bij ons dragen. Mooie echo! Hoe gaat het nu met je? @Doemaar: ik spiek ook af en toe bij jullie. Fijne zwangerschap! Hier vandaag een gezellig drukke dag. Vanochtend hebben we buiten in het park familiefoto's gemaakt met schoonfamilie. Wat is het toch altijd moeilijk om het hele gezin compleet te krijgen. Maar het is gelukt. Schoonvader gaat vanaf komende week vijf dagen per week naar het verpleeghuis, dus dan heeft hij een mooie foto. Zometeen gaan we met een bevriend stel (twee dochtertjes) pannenkoeken eten. Annabel heeft het er al een paar dagen over, heerlijk hoor. Ik heb er ook zin in. Lekker bijkletsen, terwijl de kinderen zich vermaken. Dat doen we twee keer per jaar i.p.v. verjaardagscadeautjes. Vandaag ben ik 11 weken zwanger en heb nog geen last van rare emotionele buien... Gisteren wel eventjes. De internist belde voor de uitslag van de bloedtest (schildklierpatient) en die was te hoog, ondanks dat ik al opgehoogd was. Dus heel simpel een half tabletje erbij, maar ik had het gewoon even niet meer... Ik ben wel blij dat we donderdag de echo hebben i.p.v. volgende week maandag. 't Zijn nu stiekem toch wel spannende dagen en ik hoop dat alles gewoon goed is. Vandaag heb ik voor het eerst een positiebroek aangedaan, want mijn spijkerbroeken zaten niet meer zo lekker en ik had geen "goede" zwarte broek voor de foto. Poeh, dat scheelt echt veel. Zo. Nu gauw de spulletjes van de meiden in pakken, laatste plasrondje en dan naar het pannenkoekenhuis. Ik ben zo blij dat we nu een carport hebben, 't komt hier met bakken uit de lucht vallen. Groetjes, Nelly
even ter info Nelly : twas de gyneacoloog. maakt niks uit hoor. maar in België gaan wij om de 4 weken naar de gyne voor een echo