goeiemorgen dames ... ben sinds gisterenavond echt symptoomloos. nog iemand? zo spannende periode hè. zal toch straks nog even langs kruidvat lopen, kan het niet laten! voor de laatste keer wel
mijn misselijkheid is zo goed als weg terwijl ik een week voor NOD al misselijk was nog wel last geurtjes die ik beter niet kan ruiken en last van mn borsten! maar waar ik me druk om maak zijn de krampen in mn onderbuik de aanvoelen als ongi krampen!
Wauw wat spannend allemaal en nog zo pril... maar we kunnen wel zeggen we zijn ZWANGER. Eigenlijk nog niemand die het weet, we houden het nog even stil. Gister was mijn NOD en had ik toch een super mooie test in mijn handen. Mijn gevoel zei het al een beetje. Ik was gister ochtend opeens misselijk en dat trok aan het eind van de ochtend weg. EN licht in mijn hoofd.... als of alles draait inclusief ikzelf. Beetje eng wel! Maar kan ik ook op het lijstje?! mama marinda (27 jaar) 5 mei, 2de kindje
Mama marinda, GEFELICITEERD!!!! BElaanao, dat lijstje ziet er leuk uit!! Ytest, en heb je al afspraak? Anzza, alles goed bij de doker??? Natascha86, hier hetzelfde, het zal wel een komen en gaan zijn met de kwaaltjes.
Ik herken je gevoel van onzekerheid over de buikklachten. Ik heb het hier ook en vooral ook mijn darmen die heel erg tekeer gaan. Maar misschien moeten we voor ogen houden dat ons lichaam nu bezig is met de banden en om genoeg ruimte te maken voor het wonder! Het is heel moeilijk om dat steeds voor ogen te houden aangezien het nog zo vroeg in de zwangerschap is.... maar het komt goed!!!
Ik herken het ook! Soms is de buikpijn best wel heftig ook en dan ga je toch best angstig naar het toilet! Mn darmen zijn inderdaad ook best lastig, masr het is voor een goed doel Bij de ha was het oke! Gewoon even een kort gesprekje, en ik had zelf wat vragen, dus wel even fijn! Tussen 12 en half 2 kan ik bellen voor een afspraak bij de verloskundige! Hebben jullie allemaal al een afspraak? Zo ja, wanneer?
ik heb nu ook wel door dat mn darmen ook de meeste krampen veroorzaken, ik laat heel veel windjes en ik ga van 3x per dag de grote boodschap naar 1x per dag. en banden pijn ook voel het vooral als ik te snel op sta! maar desondanks ga ik toch regelmatig angstig naar de WC om te checken of ik geen bloed verlies! ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de HA of de verloskundige, ik las dat dat pas rond de 6 weken hoeft, ik ben ook een beetje bijgelovig want de vorrige keer had ik ook gelijk de HA ingelicht en toen kreeg ik een MK dus ik wacht nog even met de afspraak haha... p.s ik heb trouwens een club aangemaakt ik zag dat die er nog niet was. Zwangerschapspagina - mei 2013 mamma's
Hoi meiden, Mag ik ook op het lijstje? Ik ben Nelly, 33 jaar en we verwachten ons vierde kindje rond 4 mei. Vanochtend heb ik het verloskundigencentrum gebeld en over vier weken hebben we de echo en de intake. Doen ze daar standaard rond de 8 weken. Toch wel weer spannend. Verder heb ik niet echt kwaaltjes. Wel vaak last van een opgeblazen gevoel, maar niet misselijk ofzo. Liefs, Nelly
Ik heb t zelf ook hoor! Gister was mn mannetje nog bijna in paniek, ik stond op de kop van darmkrampen. Maar ik zei al dit zijn echt mn darmen niet de baarmoeder. Hebben jullie er ook last van? Ik krijg enorme krampen en heb ook diaree, vraag de HA vanmiddag ook ff, gewoon standaard consultje met bloeddruk meten enz. Het liefst zou ik een winterslaap houden tot 17 september (1e echo) maarja vandaag nog 3 week, hopen dat ze een beetje snel voorbij gaan. Mag ik ook erbij?? Seallable, 24 jaar, uitgerekend 1 mei, eerste kindje
ken er hier nog een, en dan voornamelijk omdat ik zo belachelijk moe ben! ik moet nu ook overdag gaan slapen anders lig ik tegen etenstijd met mn hoofd tussen de pannen te snurken hahaha. ik vroeg me eigenlijk af, hoe gaan jullie het nieuws straks brengen aan jullie familie? gezien mijn verleden denk ik dat ik mijn ouders en schoonouders allemaal hier ga uitnodigen en dan bij de koffie beschuit met muisjes ga geven!
ja, hier ook darmkrampen. maar geen diarree, wel obstipatie. daarnet echt moeilijk naar toilet gegaan, zat dan wel wat bloed bij, maar volgens mij was dat door de druk
Hallo dames! Oww bekende namen! *zwaait* Zal ik me dan ook maar eens melden? Testen staan in mn foto album. Joyce 34 jaar, uitgerekend 06 mei '13 , eerste kindje Knuf Joyce
@seallable: ik mag nog een weekje langer wachten tot de eerste echo. Duurt laaaaaaaaaaaaang... Hihi. Korte winterslaap is een goed idee! @natascha86: dat is nog eens een knaltest! @Joycie78: heeej, jij ook hier? *lol* Gezellig! @kwaaltjes: ik heb wat last van mijn darmen, maar dan voornamelijk lucht die er niet uitkomt. Vermoeidheid valt hier nog mee. @vertellen: we hebben afgelopen zaterdag mijn ouders verteld met twee kaartjes en een gedichtje erin. "je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik in mei word geboren, mag ik dan ook een keer logeren misschien" Onze meiden logeerden die avond bij mijn ouders. Schoonouders hebben we nog niets verteld, want als we daar naar toe gaan (100km verderop) nemen we altijd de kinderen mee en die willen we nog even niets laten weten. Dat wordt dus waarschijnlijk een keer een bezoekje met een echofoto.
@natascha86: pfft wat een knaller inderdaad! @Nelly: zo zien we elkaar nog eens he @hier, vanaf dag 10dpo eigenlijk bekaf geweest en echt moeten slapen overdag om de avond te halen.. misselijk 's ochtends tot ik regelmatig wat eet al is t een halve appel of pepermuntje, ook aan de diarree .. en regelmatig darmkrampen. en de wel bekende baarmoeder steekjes en borsten die een eigen leven gaan leiden. oh en licht verkouden.. Vanaf gister de vermoeiheid iets minder en buik ook wat rustiger, misselijkheid en af en toe een druk en steekje in de baarmoeder blijven aanwezig. Misschien dat t lichaam ook aan de hcg gaat wennen? kweet t niet. Alles is nog nieuw! Gezellig jullie hier allemaal te zien! Tijd voor mn powernap, ff uurtje op de bank XX Joyce
Ik heb 3 oktober een afspraak bij de verloskundige, nog 5 weken wachten! hahaha! Natasha, mooie test! Voelt lekker he, zo'n knaller, had ik gisteren Als iedereen zich nou ook aanmeld in de mei club, kunnen we daar onze testen ook plaatsen, leuk om te zien
Hallo Dames, Ik wil me hier ook graag melden Na 2,5 jaar MMM Ben ik na de 1e IUI zwanger Zo onwerkelijk maar ook zo dankbaar. Maar ook afwachten net als de rest dat het een plakkertje / blijvertjes is. 2 mei 2013 uitgerekend van 1e kindje.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST MEI 2013 MAMA'S ♥♥♥ 01-05 Anzza (26) - 1e kindje 01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje 01-05 Natasha86 (25) - 2e kindje 01-05 Seallable (24) - 1e kindje 02-05 Miep80 (32?) - 1e kindje 03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje 03-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje 04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje 05-05 MamaMarinda (27) - 2e kindje 05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje 06-05 Joycie78 (34) - 1e kindje ??-05 Babsie (31) - 3e kindje Totaal: 14 zwangeren Thanks Nelly