Februari mama's 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Duckertje, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoera!! Wij hebben vanochtend positief getest!! :D

We zijn rond 6 februari uitgerekend en ik hoop dat er snel meer meiden zullen volgen!!

Liefs, Duckertje

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Gefeliciteerd duckertje.

Ik had al een februari topic geopend een deels. Van 1 t/m 15 februari.

3. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Roosje!!

Ik zie het nu pas..... Maar misschien is eentje voor heel februari ook leuk??

Enne, jij ook heel erg gefeliciteerd!! Leuk zeg!! :)
    Kan je het al een beetje bevatten?

Liefs, Duckertje

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ja kan wel joh.
    Jij ook bedankt :)
    Ik heb nog geen symptomen maar dat is alleen maar beter hihi. En jij?
    Ik moet nog naar de HA

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Roosje!

Ik heb nog niet echt symptomen, alleen zo'n gevoel alsof er een blauwe plek in m'n onderbuik zit..... Beetje moeilijk uit te leggen, maar voelt apart!

Ik ga ook eerdaags de verloskundige bellen. We hebben in maart dus helaas een miskraam gekregen en nu gaan ze me al eerder opvolgen....

Ik zal ook wat meer over mezelf vertellen.... Ik ben dus Duckertje, 30 jaar en getrouwd met Duckertje man. Nu dik een jaar. Onze grootste wens was met zijn drietjes te trouwen en dat is dus ook gelukt! In september is ons zoontje Pepijn geboren na een hele zware bevalling en we wilden heel graag twee kindjes dicht op elkaar. Hopelijk gaat het deze keer wel goed!

Ik ben trouwens een thuisblijf mama.....

Verder is het allemaal weer spannend! :)

Groetjes, Duckertje

6. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Daar ben ik dan ook... Wel grappig dat je (duckertje) dit topic gister heb geopend om 12.00uur en ik eentje voor februari om 11.00u gister ;)
    Laat ik mezelf hier maar aansluiten! roosje is er ook zie ik *zwaai* :D

Ik ben foeske, bijna 28 jaar (5 juni), getrouwd (en al bijna 12,5 samen:$, time flies when your having fun...), we hebben al een zoon van 14 maanden en wegens mijn actieve reuma hebben we ervoor gekozen om i.c.m. medicatie voor een 2e te gaan. Ik zal dus streng onder controle komen te staan wegens de reuma maar ook omdat ik vorige zw.schap diabetes had, en er een grote kans is dat dit weer zo zal zijn... Maar dat zal nog wel even duren... (hoop ik)
    Ondanks dit alles ben ik me eindelijk bewust aan het worden van de zwangerschap :p Heb n.l. in tegenstelling tot de 1e zw.schap totaal geen kwaaltjes (nog niet) en dit had ik toen bij DPO14 al(misselijk)! ik ben benieuwd hoe alles zal verlopen en super om zo met elkaar te kunnen kletsen;)!

fijne avond nog!

7. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Foeske! Leuk je hier te zien! :)

Idd grappig, ik had helemaal niet gezien dat er nog eentje geopend was! :)
    Jij dus ook aan de medicatie, balen zeg!
    Ik slik normaal ook van alles voor m'n eczeem, hooikoorts, allergie etc, maar ben voor de zwangerschap van m'n zoontje overal mee gestopt!
    Tot nu toe redelijk onder controle kunnen houden, dus hopelijk gaat dit zo blijven!

Kwaaltjes begonnen bij zoonlief bij een week of 6, nu begin ik nu alweer over te geven.... Maar is voor een heel goed doel natuurlijk!
    Met m'n miskraam voelde ik me heel anders, dus hopelijk blijf ik dit vertrouwen houden!

Roosje, hoe is het met jou??

Dadelijk eerst de vk eens bellen, spannend weer!!

Liefs, Duckertje

8. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden alles goed?
    Ik heb nog geen kwaaltjes gelukkig.
    Ik moet ook vk bellen maarmisschien ga ik wel donderdag bellen dan ben ik 5 weken. Pff spannend. Of ik bel eerder.

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb net gebeld! :)

Is wel fijn. Ik word zo terug gebeld, want ze gaat eerst een afspraak inplannen bij het echo-centrum voor een inwendige echo bij ongeveer 7 weken. Daarna gelijk een afspraak bij hun zelf.
    Ze doen het bij 7 weken, omdat er dan zeker iets te zien is en geen gedoe met uitwendig enzo. Gelijk duidelijkheid!

Waarschijnlijk wordt het 22 juni! :)

Roosje, gewoon bellen! :)

10. Radjnie

Radjnie Lid

20 apr 2012
    33
    0
    0
    #10 Radjnie, 29 mei 2012
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
    Ik heb op 24 mei pos getest en ik ben begin februari uitgerekend. Ik heb alleen maar last van gevoelige borsten en af en toe kramp in mijn buik. Het is mijn eerste kindje. jullie allemaal gefeliciteerd :D

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Leuk dat er meer meiden "binnendruppelen".... :)
    Radjnie, jij ook gefeliciteerd!

Hier staat de echo gepland! 22 juni om 10 uur....
    Nog lang wachten.... ;)

12. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    heyy ik ben bang van een inwendig echo :D
    duckertje berekeningen zeggen 1 februari uitgerekende datum maar sommige sites zeggen 31 januari. ik kan alsnog verhuizen naar januari topic :D

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Roosje, ga je hier weg dan??

Enne, een inwendige echo is niets bij bevallen.... Geloof me.... ;)

En niet iedere vk doet trouwens een inwendige echo hoor. Is eerder omdat ik een miskraam heb gehad en je uitwendig niet altijd direct iets ziet.... Die stress willen ze nu voorkomen!

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Duckertje, 22 juni… dat lijkt nog zover weg ;) Ik had bij J. ook een inwendige echo met 6 weken… Wel zo fijn om alles te kunnen zien :D

Radjnie, gefeliciteerd! Wat leuk dat alles nog nieuw is voor je, geniet ervan :D

Roosje, een inwendige echo houd echt niets in hoor… Het apparaat is zeker niet groter dan die van je man/vriend ;)

Werd net wat misselijk, ook niet zo raar want kwam erachter dat ik nog helemaal niet had gegeten (pfff) Dit is toch echt wel het toppunt van vergeetachtig zijn hoor ;)

15. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Oh deze is de goeie? Nou nogmaals. durf het bijna niet te zeggen. Maar ik ben zwanger.

De test kon eerst nog wat beinvloed zijn door de pregnyl.
    Maar nu niet meer. Man en ik hebben vanmiddag getest met de clearblue die 3+ aangaf. Dat klopt dan weer niet.

12 mei mn eisprongen (2) gehad dus ik ga van 2-2 uit!

Hoezeee

16. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    gefeliciteerd! wel spannend de 18e?!

17. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Dankje! Jij/jullie ook natuurlijk!

Ik heb trouwens ook een blog. Maar die geef ik alleen prive door:)

18. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Over inwendige echos: kan mij niet meer schelen. Zovaak met mn benen in de beugels gelegen. Ik heb het graag over voor de echo.

Maar eerste keer is natuurlijk niet leuk.

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Pip, welkom hier! :)

Enne, leuk zeg dat het er misschien wel twee zijn! Lijkt me heel erg spannend ook voor jullie!

22e is idd nog ver, maar dat is niet erg! Als het wachten dan beloond wordt! :)

Leuk trouwens dat jullie een blog hebben!!

20. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    ik ben de blog begonnen om m'n ziekte wat beter te kunnen accepteren... Helemaal gaat waarschijnlijk niet lukken want ik wil en zou het maximale eruit halen :cool:...
    Pip als je wilt mag je hem prive sturen hoor, altijd interessant en leuk om te lezen wat een ander bezig houdt...

Op m'n blog weten de mensen ook nog niet dat ik zwanger ben hoor, er lezen veel naasten mee en zou ze toch wel persoonlijk willen inlichten ;) We gaan van de week en volgende week iedereen al inlichten denk ik, lekker vroeg want dat leverd een hoop meer begrip voor de situatie op! En iedereen kan lekker lang met ons mee genieten :p

Deel Deze Pagina