Ik heb mn moeder een apo gestuurd met foto van de test Mn pa heb ik geen contact mee.Broer ook niet. Bij mn jongste kwam ik kotsend binnen bij schoonmoeder dus die vroeg t gelijk. Tja kan dan geen nee zeggen. Vind het nu heel lastig om t leuk te vertellen. Kan t niet uit naam van viënna doen natuurlijk
paar dagen later maar eindelijk alles teruggelezen en jeejtje wat een droevige verhalen ertussen!! hopelijk gaat met iedereen alles goed nu!!! ik ben vergeten erbij te zeggen dat ik 30 ben, zwanger ben van mn 3e kindje. ik heb een dochter van bijna 6(volgende week jarig) en jongen van 3. Ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad en hoop dat ook nooit mee te maken!!! toch wel de angst dat er iets misgaat. dat is normaal denk ik zal iedereen wel hebben. vind het nog steeds bijna niet te geloven... zodra ik m'n eerste echo heb gezien dat alles goed is zal de angst wel (grotendeels) weggaan denk ik.... maar dat duurt nog even. ik heb bijna nergens last van.. wel snel moe en s' middags momenten dat ik ff moet liggen, wat grotere iets pijnlijke borsten en opgezette buik, dat hebben de meesten hier wat ik zo las.... iedereen toch genietze ondanks de onzekerheid in het begin!!!!
Zo eerst even bijgelezen en alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd!! Nathje, ik ben ook 34 en in juni geboren. Mijn vriend is van eind mei, dus toen ik zwanger bleek hadden we even zoiets van toch niet nóg een tweeling in huis! Maar dat gaat deze spruit niet redden, dat zal een stier worden. 2 tweelingen is al druk genoeg in huis Ik slik foliumzuur en vorige zwangerschap aangevuld met mama van de etos. Inmiddels eten we zoontje gevarieerd en gezond, dat ik twijfel om extra te nemen. Had ze van de week in mijn handen, maar niet mee genomen. Gisteravond ons zoontje voor een nachtje logeren weggebracht en toen mijn ouders verteld. Mijn moeder wist het al!! Ik had haar dinsdag nog even snel gezien en toen wisten we het net. Maar had gelijk aan mijn vader verteld dat ik zwanger was. Mooi dat ze dat blijkbaar kon zien. Ook schoonouders ook gisteravond verteld. Één vriendin weet het omdat ze wist dat we een 2e wilden. Verder houden we het nog even voor ons. Mocht het toch nog mis gaan, dan vind ik het fijn dat zij het wel weten.
Mijn ouders weten het ook! Mn moeder vindt het weer zo superleuk, heb met haar ook een supergoede band dus dat wordt weer 9 maanden alles delen (inclusief bevalling). Verder een aantal meiden die ik van dit forum, die ik inmiddels vrij goed persoonlijk ken omdat we tegelijk een kindje hebben gekregen in 2012. Verder moet de rest dit keer echt nog even wachten, sta ook nog niet te springen om het te vertellen. Eerst een knipperlichtje op een echo!
Jeetje meiden wat is er weer een hoop gekletst! Hier weten mijn zus en zwager, mijn ouders en 2 vriendinnen het. Vandaag nog mijn schoonmoeder vertellen en de rest moet wachten tot na de echo. Wij hebben het verteld door dochter shirtje aan te trekken met 'straks ben ik niet meer in mijn' en dan plaatje van een eendje erachter. Erg leuk vonden wij. Vanochtend weer cb test gedaan en nu 3+, dus klopt nog !! Vandaag gaan we ff naar burgers zoo, ben benieuwd hoe dochter het gaat vinden. Hopelijk is ze weer beetje beter, heeft al 2 dagen koorts gehad.
Ik heb net een cb gedaan en het geeft nog steeds 2-3 weken aan de laatste cb had ik afgelopen woensdag gedaan. Beetje balen, maar hopelijk over ene paar dagen geeft het 3+ aan.
hoi dames, Hier weten alleen mijn ouders het nog maar, de rest vertellen we het na de eerste echo. Ooja en de buurvrouw omdat er een verkeerd huisnummer op de brief van de vk stond... Ik merk dat ik nog nauwelijks kan genieten van de zwangerschap. Heb het idee dat mn borsten minder gevoelig zijn dan een paar dagen geleden en vorige keer was dat het eerste signaal dat het mis ging..... Verder heb ik geen kwalen, ben wel heel erg moet. Vanmorgen een test gedaan en die was knal positief maar dat wil natuurlijk ook niks zeggen. Voel me echt niet op mijn gemak en ben er niet gerust op. Duurt nog zo lang voor ik naar de vk mag, hoopt dat dit gevoel gaat zakken. Nog 2 weken werken en dan hebben we 2 weken vakantie hopelijk dat ik de twijfel dan wat vergeet. Vriend en ouders blijven positief maar ik durf er gewoon niet in te geloven. Herkennen jullie dit?
@ Loes: ja dat herken ik zeker!! Ook ik heb al 2 mk achter de rug, en merk dat ik er nu niet zo in geloof. Heb eigenlijk zoiets van : het zal toch wel weer misgaan. Verder ben ik enorm alert op alles wat ik voel. Ik heb nu bijvoorbeeld een gevoelige buik rondom mijn li eierstok. Dan denk ik gelijk aan bbz. Terwijl ik daar verder helemaal geen symptomen van heb ( geen bloed, en vanaf het begin knal testen!) Maar zit ook in die modus dat het mis zal gaan. Heel herkenbaar!!
@madelein... erg he! ik wil er zo graag van genieten maar het lukt met gewoon nog niet. vriend vind dat ik er te erg mee bezig ben en het gewoon moet loslaten... makkelijker gezegd dan gedaan! xx
Hoi meiden, Zo alles weer bijgelezen. Ik slik Davitamon mama compleet. Bij ons weet nog niemand van de fam het. Wil het even afwachten omdat ik bang ben dat het weer mis gaat. Best irritant omdat ik er eigenlijk van wil genieten, maar die onzekerheid heeft de overhand en zal voorlopig nog wel zo blijven. Vanochtend weer getest en een mooie knaltest, dus dat is positief. @troelie: Wat een leuk idee dat shirtje van je dochter! Veel plezier in de dierentuin.
1 dagje weg en heel veel te lezen!! Uff! Ik slik gravitamom, ben 28 en mijn ouders en schoonouders weten het al. Ook mijn beste vriend! Verder hoef ik ook niet te geloven! Maar ik probeer positief te blijven.
dat onzekere of het wel goed gaat herken ik wel, nog nooit geen mk gehad maar zal ook blij zijn als ik de eerste echo heb gehad. heb me gister ook aangemeld bij de vk, hopelijk mag ik daar voor 23 september nog heen. hebben jullie het ook zo koud? zat gister buiten, brrrr wat koud trui aan en nog koud... vannacht eindelijk niet zo'n last van mijn maag gehad, heb normaal maagmedicatie maar dat mag ik nu niet meer hebben dus slik nu antagel. de eerste nacht 2x maar afgelopen nacht 1x.
nee doe dit keer niet mee met mvm. vorige keer wel gedaan, werd er verschrikkelijk misselijk van. mijn man moest het in de kan gieten omdat ik anders over mijn nek ging + dat het hier niet gehaald wordt en ik dus met zoon op pad moet om die stink flessen weg te brengen. ik weet dat het een ander kan helpen maar vond het de vorige keer echt een ramp, dus deze keer niet denk ik. twijfel eigenlijk ook nog wel.
Ik ga denk ik wel meedoen met MVM, ook onzekerheid als m'n urine maar hcg bevat Ik heb woensdag door mijn grote onzekerheid heb ik een echo. Heel spannend dus. Ik voel mij echt prima, heb energie alleen na de middag kak ik ff in. Maar (nog) geen misselijkheid alleen m'n darmen die van slag zijn al 2 weken . Soms wel een gevoel ben ik wel zwanger
Ik doe niet mee met mvm deze keer. Vorige keer vond ik het enorm zwaar om dit ook nog af te moeten zeggen toen het mis gegaan was. En dan die potten die nog een week in de badkamer stonden... Nee deze keer even niet. Edit: ik ga me met de dag beroerder voelen. Nu ook diarree en al vanaf vanmorgen misselijk. Wordt wat zo op het paard
Is een organisatie die urine van pril zwangere vrouwen verzameld. Ze maken hier een medicijn van wat gegeven wordt aan vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden.
Ik doe niet mee met MvM omdat zij niet kunnen garanderen dat 100% ten goede komt aan mensen met een zwangerschapswens. Er is grove handel in hcg, dat ook voor afslankpillen wordt gebruikt. En tsja, daar doe ik niet aan mee. Misschien heel egoistisch en oneerlijk maar vrouwen met een zwangerschapswens.. En dat is nog even los van het feit dat ik het niet anoniem kan laten ophalen, zelf moet weg brengen en het gewoon vies vind
Goedemiddag, Er is lekker veel geschreven zeg! Ga niet op alles reageren, alleen ff paar dingen. @ nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd! @ MamaChantal, wat erg van je dochter zeg. Ben er stil van. @ madelein, ik gebruik ook de Prena Fem van Orthica en neem er elke dag 2 in. Je hoeft bij deze ook geen extra visolie te slikken, dat zit er al bij in. @ vertellen, mijn ouders en 2 goede vriendinnen weten het. Heb het verteld door zogenaamd een leuke souvenir van de vakantie te laten zien, wat dus de positieve test was @ angst, ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad, maar ook ik ben angstig en zal blij zijn als het eind oktober is en alles goed blijkt te zijn. @ vk, zodra ik een 3+ op mn test heb ga ik de vk bellen. @ mvm, ook die bel ik bij een 3+. Vorige zwangerschappen ook mee gedaan, de eerste keer ging het prima, de tweede keer was ik zoooo misselijk dat ik onderhand al over mn nek ging als ik die flessen al zag. Hier werd het altijd wel opgehaald, hopelijk is dat nog steeds zo. @ Troelie, top je 3+! Ik ga morgen weer testen denk ik @ aaRoorda, wij zijn even ver en ik durfde vandaag nog niet te testen, want hij kan idd nog 2-3 aangeven Dinsdag gewoon nog een x doen, je zit vandaag echt op de grens denk ik.