1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princess25

princess25 Niet meer actief

Oke, ik heb geen kwaaltjes hoor.......

Heb alleen gevoelige borsten, nu al giga emotioneel en ben aan het weggooien, weggeven, verkopen om ruimte te maken.....

Valt best mee toch?

o ja en krampen.

2. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hoi, ook ik ben heel onzeker. Gevoelige tepels zijn weg, borsten nog wel groter en steviger. heb alleen wel een zeurende buikpijn. De hele dag door en s' avonds kan ik weleens misselijk worden en opboeren... De hele dag door.. !! Mijn vriend is niet meer de enige in huis die boert...;)

3. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    En s' avonds een opgezette buik....

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook niet meer zulke gevoelige borsten! Wel een giga buik! Lijk wel 16 weken zwanger, ongelooflijk. Ik ben niet zo onzeker deze keer, ondanks de 2 miskramen. Sta er vrij nuchter in deze keer. Hoop met heel mijn hart dat het goed gaat, maar voel me echt zwanger en tot nu toe nog oplopende testen, dus lijkt goed te gaan. Hier slik ik trouwens de zwangerschapsvitaminen van het kruidvatmerk. Volgens mij is het 1 pot nat. Als er maar foliumzuur in zit, vind ik het best. Heb ook nog vsm mama pillen liggen geloof ik, maar net zoveel meer. Daarna blijf ik gewoon de kv pillen slikken, stuk goedkoper.

5. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik is ook opgezet ja, zijn je darmen he. Wel irritant, loop als ik ergens ben steeds mn buik in te houden.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Ik heb ook een opgezette buik. Al paar dagen.
    wel irritant want heb nu al positie broek aan.

7. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    En volgens mijn vriend is mijn buik een beetje hard net onder mijn navel... Iemand enig idee waarnaar dat kan komen?

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Darmen :)

9. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Okidoki... Ben benieuwd... Ze rommelen niet meer net zoals de eerste dagen maar heb daardoor de hele dag een zeurderig gevoel in mijn buik...

10. skatsje

skatsje Lid

28 aug 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn, dat jullie mannetje het zo goed doet!

11. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Ik had een tip gekregen van vriendin die onlangs bevallen is, als je last van je darmen hebt om Roosvicee laxo te gebruiken. Het helpt echt. Ik had erge last van toch wel dunnerige ontlasting. Maar gaat hier een stuk beter mee, is niet normaal maar wel beter ;)
    Het staat bij het schap van babyproducten. Ik kocht het bij de Plus.

12. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Bij mij is het niet het probleem dat ik niet kan, integendeel! Ik heb altijd heel veel moeite gehad met ontlasting maar sinds ik zwanger ben (dus ook de vorige keer) kan ik bijna iedere dag na de wc. Vergeleken 1x in de week wat normaal is voor me... En idd Roosvicee Laxo werkt idd...

13. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Dat is wel fijn Wendy188.
    Gelukkig kan en ga ik elke dag maar je merkt dat de boel flink van slag is.
    En zo blij dat Roosvicee hierbij een handje helpt :D

14. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer heel wat bij te lezen zeg!
    @ spanningen -> ik merk dat ik dat ook wel een beetje heb. Heb (gelukkig) geen ervaring met een mk. Je weet 't nooit! Wachten op iets duurt zoooo lang en ik mag pas 27 sept.

@MvM-> ik ga zeker weer meedoen. Bij de eerste ook gedaan en nu weer. Mijn zusje heeft een kinderwens en die is tot op heden niet in vervulling gegaan (zitten volop in mmm). Als met mijn urine iemand een klein beetje dan helpen dan is dat voor mij helemaal geen moeite. En die potten stinken inderdaad wel, maar als je ze een uur open buiten zet gaat de ergste stank er wel vanaf.

@ klachten -> voel me vandaag een beetje moe, maar niets. Mijn borsten doen geen zeer meer en vandaag nog niet misselijk geweest. De koffie smaakt vandaag alleen helemaal niet! Ik hoop dat ik morgen wel weer een bakje kan drinken! Ben een koffieleut en als ik op t werk niets drink weer iedereen hoe laat het is!

@ vertellen -> mijn 3 beste vriendinnen weten het en verder nog niemand. Ik wilde het graag met ze delen. Zij hebben allemaal ook een kindje en vanaf het hebben van die positieve test weten we het van elkaar. Fijn om met iemand te delen vind ik. Wordt het een beetje echter!
    Manlief wil voor onze zoon een shirtje met de tekst "ik word de liefste grote broer van de hele wereld".

15. skatsje

skatsje Lid

28 aug 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt weer veel om bij te lezen zeg.

Ik doe wel mee met mvm, vorige keer ook gedaan. Het is voor mij een kleine moeite en ik vind het een fijne gedachte dat ik er iemand anders mee kan helpen. De hcg die ze gebruiken voor de afslankproducten, komen niet van mvm dat hebben ze mij de vorige keer gegarandeerd.

Hier elke dag vanaf het eind van de middag kramp in mijn buik, soms het gevoel dat ik moet spugen maar gebeurt gelukkig nog niet.

We hebben het nog aan niemand verteld, wil wachten tot we iets verder zijn. Denk dat we het mijn oudersgaan vertellen met een leuk etiket op een flesje bier en jilz. Met iets van, in mei krijgen jullie er weer een kleinkind bij.

16. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    O ja en een opgezette buik is ook héél herkenbaar! In de vorige zwangerschap had ik vanaf week 10 positiebroeken aan. Ik denk dat ik dat nu niet ga halen, maar de broeken eerder uit de kast mag toveren...

Fijn roosvicee laxo werkt! Ik heb het in mijn eerste zwangerschap op een gegeven moment ook gedronken en hielp (maar dan ook echt tegen obstipatie)

17. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb het ook ijskoud!!! En ik heb het eigenlijk altijd wel warm of lekker :)

Ik heb morgen intake voor mvm maar ga dit keer maar een maand mee doen ofzo vond de periode de vorige echt erg lang en op een gegeven moment had ik geen zin meer om in een pot te plassen!
    Maar vind het toch belangrijk om andere te helpen en mijn Mulder deed vroeger ook mee dus zodoende ben ik mee gaan doen :)

18. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Vanmiddag ga ik samen met vriendlief het aan mijn ouders vertellen. Is hun eerste kleinkind. Spannend, heb 2 rompertjes gekocht met i love opa en i love oma. Zo benieuwd naar hun reactie!
    Mijn schoonmoeder vond het geweldig! :D

19. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Dat is idd spannend Me and... Ben benieuwd hoe ze reageerde op het geweldige nieuws... ;)

20. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik heb het anders ook altijd eerder warm als koud maar de laatste dagen juist niet. nu ik er over nadenk, de laatste weken heb ik het op bed ook sneller koud. sliep voorheen vrij lang met het raam open maar nu... brrr veel te koud.

Deel Deze Pagina