1 mei Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap 2 mei Madelein, 1e kindje, 3e zwangerschap robijntje1982. 2de kindje, 2de zwangerschap 3 mei joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap Corali, 3e kindje, 4e zwangerschap 4 mei Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap 5 mei Wendy188, 1e kindje, 2e zwangerschap 6 mei Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap aaRoorda, 3e kindje, 5e zwangerschap 7 mei Skatsje, 2e kindje, 3e zwangerschap 8 mei Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap Stitch85, 3e kindje, 3e zwangerschap 10 mei Jackyy, 1e kindje, 2e zwangerschap 11 mei Debbie81, 2e kindje, ... ECHO'S 16 september - Madelein 17 september - Sinaasappel 18 september - Troelie
En mijn buik is ook echt opgezet. Niet te geloven!! Nog nooit zo'n buik gehad, ook niet met de vorige zwangerschap met pas 5 weken..
1 mei Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap 2 mei Madelein, 1e kindje, 3e zwangerschap robijntje1982. 2de kindje, 2de zwangerschap 3 mei joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap Corali, 3e kindje, 4e zwangerschap 4 mei Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap 5 mei Wendy188, 1e kindje, 2e zwangerschap 6 mei Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap aaRoorda, 3e kindje, 5e zwangerschap 7 mei Skatsje, 2e kindje, 3e zwangerschap 8 mei Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap Stitch85, 3e kindje, 3e zwangerschap 10 mei Jackyy, 1e kindje, 2e zwangerschap 11 mei Debbie81, 2e kindje, ... ECHO'S 16 september - Madelein 17 september - Sinaasappel 18 september - Troelie 18 september - Wendy188
Als iedereen zn echodatum doorgeeft of er zelf even bij zet, hebben we een mooi overzicht. En nieuwe zwangeren, zetten jullie jezelf er nog even bij?
Hier nog een. In de ochtend valt het nog wel mee, maar tegen de avond is het of ik al 20 weken ben! Krijg dan ook mn broeken niet meer dicht, handig!
Ik kreeg gister een 3+ terwijl ik vandaag pas 5 weken zwanger ben.. Ds snap het niet helemaal.. De bevruchting heeft 11/12 augustus plaats gevonden dus zou er eigenlijk 2/3 weken moeten staan maar er stond toch echt 3+... Weet iemand hoe dat zou kunnen...??
Tja die grens wordt volgens mij bepaald door de hoeveelheid hcg in je urine. Zou dus betekenen dat je of je eisprong eerder had, of anders wat meer hcg aanmaakt?
@ Troelie: Mijn man heeft een baan hier, maar hij spreekt helemaal geen nerderlands, hoor!! Iedereen was blij op mijn werk, denk ik Ik begin met een PhD in December. Ik weet niet of ze zullen blij zijn! @madelein: Ik hoop dat je nog met jou paard kan rijden.. wat een mooi puntje heb jij in jou buik!! @Wendy: Ik ben heel zeker dat ik vandaag 4+4 ben.. en als ik 3+5 was kreeg ik een 2-3 test. Misschien maak jij veel hormoon? Ik zal op donderdag nog een keer testen, want ik wil een 3+ ook krijgen. Volgens mij is 'te veel' hormoon altijd goed, maar te weinig kan een probleem zijn. Mijn borsten zijn heel gevoelig!!! JAAAAA~!!!!!!! Nog een symptoom!!
1 mei Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap Me and, 1e kindje, 1e zwangerschap 2 mei Madelein, 1e kindje, 3e zwangerschap robijntje1982. 2de kindje, 2de zwangerschap 3 mei joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap Corali, 3e kindje, 4e zwangerschap 4 mei Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap 5 mei Wendy188, 1e kindje, 2e zwangerschap 6 mei Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap aaRoorda, 3e kindje, 5e zwangerschap 7 mei Skatsje, 2e kindje, 3e zwangerschap 8 mei Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap Stitch85, 3e kindje, 3e zwangerschap 10 mei Jackyy, 1e kindje, 2e zwangerschap 11 mei Debbie81, 2e kindje, ... ECHO'S 4 september - Me and 16 september - Madelein en Letloa 17 september - Sinaasappel
Ik zou het niet weten.. De vorige zwangerschap testte ik 1 dag voor NOD heel licht positief. nu testte ik 4/5 dagen voor NOD positief.. Weet echt niet waar het aan ligt.. Misschien zitten er wel 2.... dat het dubbel zo hard gaat...
Nu moet je ze dus kijken van onder naar boven... De onderste is de eerste en de bovenste is de laatste... Snap er geen hol van waarom ze nu weer ondersteboven te zien zijn?!?!
Als ik mag vragen, waar wonen jullie?? Bijvoorbeeld, we gaan voor een echo op dezelfde dag,Madelein en Ik. Het zal super zijn als we tegenover elkaar zitten in de watchkamer en we weten niks ervan! Ik woon in Eersel, NB.
hoi Dames, Wat krijgen jullie allemaal vroeg een echo, ik heb de eerste pas op 2 oktober! Dat is pas lang wachten! Ook hier inmiddels een opgezette buik (maar van binnen voel ik nog niks) en ik ben moeeeee!!!! Er zou een dutjes-moment voor zwangere vrouwen moeten worden ingelast halverwege een werkdag! x
Welkom nieuwe zwangeren. Wat super madelein dat het vruchtje goed zit, over twee weken hopelijk een kloppend hartje dan kan het genieten beginnen. Ik wil dit keer langer wachten met een echo, vorige keer met 7/8 weken gehad en zag erg weinig. Was jaloers op de echo's van 11/12 weken, dus wil dit keer pas rond deze tijd. Moet dan wel langer wachten.... is ook niet echt mijn ding maar goed, ik ga het wel proberen. Mijn borsten zijn sinds gisteravond ineens heel gevoelig, ken ik niet van mijn vorige zwangerschap. Toen had ik eigenlijk helemaal nergens last van. Wel grappig dat het zo anders kan zijn. Ik vind het ook knap Letloa, dat je al zo goed nederlands kunt. Mochten we iets niet kunnen begrijpen dan vragen we het wel.
2 oktober. Hoelang ben je dan zwanger als ik vragen mag? Ik heb hem express op 18 sept.gedaan ivm met miskraam vorige keer. En nu ben ik gewoon onzeker en wilde ze een echo doen met 7 welen en een paar dagen maar ook niet eerder omdat ze dan waarschijnlijk nog niks zien.. Dus daarom..!! Succes met wachten...