Hi, nieuw hier en ook vandaag nog geen menstruatie . Had zaterdag mijn NOD. Zondag getest, maar eigenlijk niets te zien, pas na zo'n 40 min een (indroog?)streepje. Vanmorgen even snel een dipstick en ik zag een heeeeeeeel licht streepje HOERA! Durf nog niet hardop te zeggen dat ik idd zwanger ben, maar lees wel even met jullie mee. X
Gefeliciteerd Minki!! Ik had precies hetzelfde. Het was al heel vroeg maar ik kreeg een heel licht streepje na 25 minuten. Een paar dagen later, kreeg ik een licht streepje binnen 5 minuten en laatste keer kreeg ik een streepje vóór de controle streepje!
Gefeliciteerd Minki! Hoop dat de volgende testen ook goed zullen zijn en dat je bij ons bij de club kunt aansluiten Al wel 'klachten'?
Dank je letloa! Vond het zelf ook een mooi stipje hihi! Wel grappig want de vk dacht het al te zien bewegen. Nu idd 2 weekjes volhouden en wachten tot het hartje. Ik woon in nieuw-vennep, noord Holland. @wendy: ja is vreemd. Ik heb de vorige zwangerschap ook pas na 5 weken een voorzichtige knaller gehad, en nu al 2-3 dagen na m'n NOD super knal! Geen idee hoe dat kan. Ik heb tot nu toe in ieder geval maar 1 kiddo ( of het moet eeneiig zijn ) Edit: spannend minki! Klinkt veelbelovend!!
Allereerst natuurlijk allemaal van harte! <3 Hoop op snel een knaltest. Strak nog maar even wat tests halen. Nog weinig klachten. Vreemd gevoel in m'n ( . ) ( . ) en ik heb het koud!!!!!!!! Brrrr
Minki, welkom!! Het is allemaal spannend..voor iedereen!! We zullen afwachten of het er een of twee zijn! Als alles maar goed gaat, en gezond is dan is het allang goed...
1 mei Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap Me and, 1e kindje, 1e zwangerschap 2 mei Madelein, 1e kindje, 3e zwangerschap robijntje1982. 2de kindje, 2de zwangerschap 3 mei joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap Corali, 3e kindje, 4e zwangerschap 4 mei Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap aaRoorda, 3e kindje, 5e zwangerschap 5 mei Wendy188, 1e kindje, 2e zwangerschap 6 mei Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap 7 mei Skatsje, 2e kindje, 3e zwangerschap 8 mei Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap Stitch85, 3e kindje, 3e zwangerschap 10 mei Jackyy, 1e kindje, 2e zwangerschap 11 mei Debbie81, 2e kindje, ... ECHO'S 4 september - Me and 12 september- aaRoorda 16 september - Madelein en Letloa 17 september - Sinaasappel
@wendy188, dan ben ik bijna 10 weken zwanger. Wij mogen, als er geen complicaties zijn, niet eerder komen. Had dat vorige keer al gevraagd omdat ik toen ook bang was maar ze gaan er vanuit dat het goed gaat en ze willen er zeker van zijn dat ze voldoende zien.....
1 mei Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap Me and, 1e kindje, 1e zwangerschap 2 mei Madelein, 1e kindje, 3e zwangerschap robijntje1982. 2de kindje, 2de zwangerschap 3 mei joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap Corali, 3e kindje, 4e zwangerschap 4 mei Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap aaRoorda, 3e kindje, 5e zwangerschap 5 mei Wendy188, 1e kindje, 2e zwangerschap 6 mei Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap 7 mei Skatsje, 2e kindje, 3e zwangerschap 8 mei Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap Stitch85, 3e kindje, 3e zwangerschap 10 mei Jackyy, 1e kindje, 2e zwangerschap Mamachantal, 3e kindje, 3e zwangerschap, 24 jaar, bv 11 mei Debbie81, 2e kindje, ... ECHO'S 4 september - Me and 12 september- aaRoorda 16 september - Madelein en Letloa 17 september - Sinaasappel
Vanavond komt mvm!! Vind kei spannend omdat hun ook weer een testje doen maar altijd leuk 2 streepjes na al mijn witte omo testen :-D @Madelein gefeliciteerd! De eerste echo is altijd zo spannend hè Nieuwe dames gefeliciteerd en welkom Van de zwangere mensen uit omgeving Den Haag?
hallo dames, ik kom me ook voorzichtig melden na 2 mk's in 2012 na 14 rondes geheel onverwacht weer een bingo ik kom zelf uit op 4 mei en ik heb de 27ste m'n eerste echo vind het allemaal super spannend en heb soms echt moeite om nu al te genieten, betrap mezelf er nog op dat ik bij iedere toilet bezoek het papiertje inspecteer, maar goed, dat zal vast wel minder worden
Hoi ladies, Ik mag 24 september naar de verloskundige. Van mij mogen we de tijd even een paar weken voor uit spoelen! Zal me zo wel even bij de lijst voegen. Herkennen jullie ook een zwaar en opgeblazen gevoel in je onderbuik? @gaab27: Ik kom uit Den Haag
Ja, volgens mij wel. Je moet zorgen dat je gewoon pure paracetamol gebruikt, zonder toevoeging van codeine of caffeine. Anders kun je voor de zekerheid je vk nog even bellen, maar dit is mij ooit verteld.
Gefeliciteerd!! Had ik bij mijn dochter ook. had toen ook 2 mk's gehad en was ook een veelvuldig wc bezoeker . Tijd uitzitten tot een goede echo is het enige wat je kan doen. Probeer je zo min mogelijk druk te maken, want daar heb je niks aan. Makkelijk gezegd, maar zo is het toch echt
thnx! en dat is, als het mis zou gaan dan helpt het echt niet, dat broekloeren. Maar probeer zeker zoveel mogelijk te genieten ben denk ik ook nog niet bekomen van de schrik, ik was al aan het aftellen naar novmeber, we zouden dan eindelijk terug kunnen naar de vk voor een doorverwijzing naar de gyn om onderzocht te worden.
1 mei Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap Me and, 1e kindje, 1e zwangerschap 2 mei Madelein, 1e kindje, 3e zwangerschap robijntje1982. 2de kindje, 2de zwangerschap, 30 jaar, bv 3 mei joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap Corali, 3e kindje, 4e zwangerschap 4 mei Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap aaRoorda, 3e kindje, 5e zwangerschap 5 mei Wendy188, 1e kindje, 2e zwangerschap 6 mei Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap 7 mei Skatsje, 2e kindje, 3e zwangerschap 8 mei Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap Stitch85, 3e kindje, 3e zwangerschap 10 mei Jackyy, 1e kindje, 2e zwangerschap Mamachantal, 3e kindje, 3e zwangerschap, 24 jaar, bv 11 mei Debbie81, 2e kindje, ... ECHO'S 4 september - Me and 12 september- aaRoorda 16 september - Madelein en Letloa 17 september - Sinaasappel 23 september - robijntje1982 echo ziekenhuis. 7 oktober - robijntje1982 echo vk