1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi nieuwe dames,

Welkom!!!!!!!
    @ Nathje, nu inderdaad op dezelfde dag. Ben benieuwd of dat zo blijft na de eerste controles.

Wij hebben pas op 2 oktober de eerste afspraak, dan ben ik bijna 10 weken. Hebben jullie dat ook zo laat pas?

groetjes Loes

2. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    1 mei
    Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap
    Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap

3 mei
    joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap

4 mei
    Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap
    Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap

6 mei
    Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap

3. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat jullie allemaal al afspraken voor echo's enzo hebben staan zeg. Ik heb nog niet eens de vk gebeld :). Bij mijn twee kids heb ik met 8,3 wk een eerste echo gehad, die hoop ik nu weer te krijgen. Als alles goed blijft gaan, bel ik met een week of 2.

4. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons hier in het ziekenhuis doen ze de eerste echo normaal gezien al rond de 6de week maar mijn gyn heeft nog verlof tot 1 september dus ik kan de 2de pas bellen maar ik hoop wel dat ik die week of de volgende daarop mag langs gaan :) Het wachten duurt lang he
    We willen al jaren een kindje dus we zijn een beetje ongeduldig nu :D

5. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sinaasappel, de vk bellen is het enigste wat ik tot nu toe heb gedaan en doe. Durf me verder nog nergens anders aan te wagen hahaha.

6. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha, snap ik, heel herkenbaar!
    Ik heb overigens wel een zwangerschapsdagboek gekocht en een app op mn tel gedownload :D

Als alles goed blijft gaan bel ik de vk en moeders voor moeders ergens begin week 6 denk ik.

7. princess25

princess25 Niet meer actief

@troelie, wat leuk zeg! Dat is wel heel toevallig. Kijken of we nu ook dicht bij elkaar bevallen.

De VK bel ik ook pas volgende week denk ik, ik moet het eerst zelf echt geloven, ben steeds bang als ik naar het toilet gaat, dat ik ongi ben. Mijn allereerste zwangerschap was een vroege miskraam, bij dezwangerschap van mijn dochter mocht ik meteen met 6 weken langs komen, zouden ze dat nu weer doen?

8. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sinaasappel.... zelfs een dagboek durf ik nog niet te kopen. HEb het vorige boek in mn nachtkastje liggen en schrijf het in een klein boekje wat ik daarna overschrijf.

@ princess25, bij mijn vk mag je niet eerder komen ook al heb je een mk gehad. Heb dat vorige keer wel gevraagd maar ze geven aan dat ze er gewoon van uit gaan dat het goed gaat. BIj bloedverlies mag je wel komen. Eigenlijk wel goed dat ze van het positieve uitgaan maar jammer voor mij dat ik zo lang moet wachten hihih

Jammer eigenlijk dat we door onze ervaringen niet optimaal durven te genieten van de eerste weken!

x

9. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    #29 letloa, 27 aug 2013
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
    Hoi Hoi!!
    Ik ben ook zwanger! 8 mei 2014.
    Dit is mijn 4de zwangerschap en 3de baby.
    Ik voel overal niks maar af en toe een beetje kramp. Iemand anders mee?

Ik heb een verhoog risico zwangerschap want vorige jaar had ik een te vroeg baby. Hij is, sinds morgen, een jaar een vlinder. :(

Ik durf ook niet blij te zijn want ik ben heel bang dat iets zal misgaan. Ik had gisteren mij eerste afspraak bij ziekenhuis maar mijn dokter was er niet en ik moest met iemand anders spreken. Ik was zoooooooooo boos. Dit andere valt me tegen! NU moet ik nog 3 weken wachten voor mijn eigenlijk eerste afspraak.

Ik hoop dat we allemaal een heel rustig and saai zwangerschap hebben.

10. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    #30 letloa, 27 aug 2013
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
    Ik vergeet om te zeggen....
    Ik ben een buitenlander, zo als jullie mij niet goed kunnen begrijpen... Sorry!!! :)

11. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    wij willen pas in de 9e week een afspraak hebben. We hebben in juni een missed abortion gehad. Toen hadden we met 6 weken al een echo. Geen hartje. 10 dagen later terug. Wel gegroeid maar nog geen hartje. Misschien zou de zwangerschap minder ver gevorderd zijn dus 10 dagen later weer terug. Toen volgens schema wel goed gegroeid, nog geen hartje. Weer 10 dagen later terug. Toen was het gestopt met groeien. Toen was ik inmiddels al 10 weken zwanger en hadden we dus al een maand in ongelofelijke spanning gezeten. Dit willen we deze keer voorkomen, dus in de 9e week pas een echo. Dan moet er wel een hartje kloppen, ook als we ons verrekend hebben.

spannende weken voor ons allemaal!

12. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    1 mei
    Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap
    Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap

3 mei
    joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap

4 mei
    Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap
    Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap

6 mei
    Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap

8 mei
    Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap

13. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Letloa, wat een heftig verhaal joh! Hopelijk verloopt deze zwangerschap helemaal zonder problemen en haal je gewoon de 40 weken. En ik snap je goed hoor, je schrijft prima.

Joyce, jeetje dat lijkt mij inderdaad slopend.

14. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hier gister een afspraak gemaakt in het zh. Ik mag 18 september, ben dan als het goed gaat 7 weken en 3 dagen. Weet ook bijna zeker dat ik die termijn ben, gezien ovu testen en mijn eisprong gevoeld. Dus als er dan nog geen hartje is, ga ik er vanuit dat het niet goed is. Wij hebben bij de eerste zwangerschap ook dat heen en weer geslinger gehad, heel slopend. En bij de 2e miskraam was het allemaal nog onduidelijker. Ga er maar gewoon vanuit dat het goed gaat en anders zien we het op de echo wel. Ik durf verder ook nog helemaal niks ;). Gewoon 'maar even' deze eerste weken proberen door te komen. Moet zeggen dat ik het nu wel allemaal sneller vind gaan dan bij de eerste. Nu toch de afleiding van je heerlijke kindje :). Hebben jullie dat ook?!

Letloa, ik snap je ook prima hoor! Woon je al lang in Nederland? Hopelijk nu inderdaad een betere zwangerschap!

Sinaasappel, joyce en letloa, hoeveel leeftijd zit er tussen jullie 2 kindjes en hoe oud is de jongste nu? Spannend hoor, een derde erbij! Ik hoop dat een 2e erbij bij ons goed bevalt en dat we ook nog voor een 3e durven gaan. lijkt me superleuk!

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    *breekt ff in*

Dit jaar ook in mei uitgerekend, maar toch in juni bevallen.
    Is een super tijd om in mei te bevallen met het lekkere weer.
    Geniet allemaal!! Krijg nu gewoon weer kriebels! ;)

*breekt weer uit *

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Leuk om te horen dat het zo'n fijne tijd is!! Heb er ook nu al zin in ;). Hopen dat het goed blijft gaan!!

17. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Ik woon hier al 2 en a half jaar...
    Mijn dochter is bijna 9 en mijn zoontje is bijna 3, maar hij is zo klein in vergelijking met nederlandse kinderen dat hij nog steeds mijn baby is... :p

Ik werk dus ik ben een beetje bang hoe zal het met 3 omgaan... maar goed! Ik was al voorbereid vorige jaar... Ik moet eerste geloof dat ik echt zwanger ben en dat ik voor nog 36(misschien 38!!!) weken zwanger zal zijn... Ik hoop het wel!

Heel spannend hoor!! Maar het is echt fijn voor de kinderen om een broertje/zusje te hebben... Er is een grote verschil tussen mijn twee maar ze zijn beste vrienden. Ze spellen altijd samen. Heel erg leuk om te zien :D

18. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    troelie: Wij hebben 2 meiden van (als de baby geboren is) 6 en 4. Best wat leeftijds verschil dus, maar de jongste gaat vanaf januari naar school, dus wel alle tijd voor de baby in mei! Heb er erg veel zin in.
    Begrijp dat je met 7 weken al een echo laat doen. Ik kan ook niet wachten, die onzekerheid maakt me gek! nu al!:$ Maar ik ben zo bang dat er weer geen hartje klopt. Ik weet ook vrij zeker dat ik 4+3 weken zwanger ben. Want mijn cyclus is redelijk regelmatig. Misschien dat ik het niet tot 8 weken vol houdt en dat we toch eerder een afspraak maken.

letloa: Wat verschrikkelijk. Wel een duidelijk verhaal. Voor degenen die een miskraam hebben gehad, zijn vooral de eerste maanden spannend (en voor degenen die nog nooit een miskraam hebben gehad natuurlijk ook!), maar voor jouw is die angst vast veel langer aanwezig. Sterkte de komende tijd. Maar probeer ook te genieten. Zwanger zijn is vooral leuk!

19. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik denk dat ik me hier ook mag melden....:D
    Vanochtend een 'licht' positieve test gehad, maar ik kan het nog niet geloven:)
    Volgens de calculator van zp zou ik uitgerekend zijn op 8 mei 2014 van ons derde kindje:D maar het zal dan hoogstwaarschijnlijk een april kindje worden. Krijg sowieso rond de 39 weken een keizersnede.
    Volgende week ga ik bellen met de gyn voor een afspraak voor in week 9.
    Spannend!

20. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ stitch85
    Hoi!!!! hetzelfde dag als ik: 8 Mei!!
    gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina