1 mei Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap, 30 jaar, bv Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap Me and, 1e kindje, 1e zwangerschap 2 mei Madelein, 1e kindje, 3e zwangerschap robijntje1982, 2de kindje, 2de zwangerschap, 30 jaar, bv 3 mei joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap, 34 jaar, bv Corali, 3e kindje, 4e zwangerschap 4 mei Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap, 29 jaar, bv aaRoorda, 3e kindje, 5e zwangerschap Radiogirl80, 1e kindje, 3e zwangerschap, 33 jaar 5 mei Wendy188, 1e kindje, 2e zwangerschap 6 mei Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap Rosemarie86, 2e kindje, 3e zwangerschap, 27 jaar 7 mei Skatsje, 2e kindje, 3e zwangerschap, 30 jaar, fv 8 mei Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap Stitch85, 3e kindje, 3e zwangerschap 10 mei Jackyy, 1e kindje, 2e zwangerschap, 23 jaar, fv Mamachantal, 3e kindje, 3e zwangerschap, 24 jaar, bv Minki, 2e kindje, 3e zwangerschap, 35, bv 11 mei Debbie81, 2e kindje, ... ECHO'S & afspraken 4 september - Me and 12 september- aaRoorda 16 september - Madelein en Letloa 17 september - Sinaasappel 18 september - Troelie 20 september - Princess25 echo 23 september - robijntje1982 echo ziekenhuis. 24 september - Jackyy 26 september - Rosemarie86 echo en intake 26 september - Princess25, intake 27 september- Radiogirl80 intake vk+eerste echo 30 september - mamachantal intake vk 2 oktober- Loesje1983 7 oktober - robijntje1982 echo vk
Dag dames, Zoals elke nacht word ik weer lekker vroeg wakker en check dan even zp op de toilet!! Maar 124 berichten wauw dus ik kan niet overal op reageren. Ik zag een paar nieuwe erbij gefeliciteerd en welkom Het lijk me een goed idee om te splitsen in 2 groepen maar hoe maak je dat duidelijk, en blijven mensen zich niet gewoon toevoegen?! Je zou een besloten club kunnen maken toch voor de zwangere tot en met 15 mei? Verder bij mij is gisteren mvm geweest!! Duurde behoorlijk lang voor de teststreep te voorschijn kwam! Vriendelief keek al helemaal geschrokken van HUH hahaha. Maar hij kwam en die vrouw zei ook je bent net 5 weken of nog niet eens dus je bent qua hcg nog lang niet aan zijn top. Ik ben bbl leerling verpleegkundige en vandaag mijn eerste werkdag op een heroïne poli. Hier komen junks in groepen van 10 om heroïne te roken!! :-s Ik ben echt heeeeeeeel benieuwd, vind het nog allemaal raar en wazig!
ik denk dat het idd wel handiger is om de groep te splitsen, het is bijna niet meer te volgen wie wat schreef.
@gaab27: kan je dat meedoen? is het niet te gevaarlijk voor jou? Ik ben misselijk en de toiletten zitten boven... gelukkig
Hoi Dames, Ben er ook wel voor om de maand in 2 te splitten. Denk dat Sinaasappel dat misschien kan doen omdat die het topic geopend heeft. Er vroeg iemand (kijk daar heb je het al... weet al niet meer wie) over een keizersnee. Dat weet ik niet maar ik moet in ieder geval in zkh bevallen omdat vorige keer de placenta er niet uit wilde en het (blijkbaar ) even paniek was. Thuis bevallen zit er dus niet meer in voor mij. Maar vind het zkh sowieso een fijner idee.
Zo ik ga vanmiddag de berichten wel lezen, wat een drukte zeg haha Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en heb een hcg waarde van 1151 met 4 weken en 5 dagen. Nu zegt de ene assistent dat het mooi stijgt van 199 in vier dagen naar 1151. De andere zegt dat het aan de lagen kant is en niet snel genoeg stijgt. Bah nu moet ik om half twaalf/twaalf uur weer bellen, dan heeft ze met de ha gesproken om te kijken of het goed zo is of niet. Echt gatver... nu heb ik weer buikpijn of het goed zit of niet...
Ik ben geen ha maar volgens mij moet de HCG elke ongeveer 48 uur verdubbelen. Als je engels kan lezen, hier is een site om je rustig te stellen. HCG - Human Chorionic Gonadotrophin Level Doubling Time Calculator - Preconception Het is anders bij elke vrouw. Ik weet wel dat ik altijd veel HCG maakt, en het bedoelt niet dat ik met meerling zwanger ben.
En hoe gaat het vandaag met de dames? Hoe voelen ze zich vandaag? Ik heb vandaag een beetje last van mijn onderrug, misschien verkeerd geslapen. Gelukkig is de pijn boven mijn navel weg.. Onder de navel zit het er toch nog maar dat is te wijten aan het groeien van de baarmoeder...
Ik voel me prima!! misselijk, ja... rug pijn, ja... maar het is al geweldig!!! Bedoeldt alles uitstekend gaat!!! Ik voel me zo goed dat ik vandaag durf aan iedereen te vertellen. Ik probeer het niet te doen! Mijn broeken zitten een beetje strakker ook... het voelt zo goed om dik te worden! @wendy: goed dat je beter voelt!
Hier ook alles prima , moet er nu meerdere keren per nacht uit om naar de wc te gaan. Verder gisteren naar de masseur geweest, ik vrees voor het laatste want ik kon niet lang op m'n buik liggen.. teveel last van m'n (.) (.)
Dan is het aan mij de eer om de volgende te openen. Veel succes met jullie zwangerschappen, mede mei mama's!
Dat splitsen is een top idee. Kunnen we het tenminste nog iets bij houden. Hier begint de moeheid ook steeds meer op te komen.Gisteren nog, moest werken, maar toen ik moest beginnen, was ik al me. Hoe moet dat straks dan wel niet?
Dus ik ben niet de enigste met rugpijn... Het is niet echt laag in mijn rug maar meer halverwege... Tussen midden en onderkant van mijn rug...
Mag ik mij ook nog aanmelden? op de valreep?! Ik ben denk ik (volgens de calculator) rond 10 mei uitgerekend van onze 3e frummel! In mijn fotoalbum kunnen jullie het bewijs zien . Hey Sinaasappel, volgens mij heb ik jou eerder "ontmoet" in het topic over derde kindjes?
@Guapetona: Gefeliciteerd en welkom!! zwanger met 2 stoere jongens én verhuizing??!!! ufff ik ben al moe! veel succes!! Zijn jullie bezig met de gym ofzo? Ik deed heel veel: bodypump, bodyshape, zumba... maar nu mag ik alleen 2 keer per week aquarobics... ik vind het heel lastig om zo minder te doen..