1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik ben verpleegkundige.
    Ik heb vandaag een off day. Net weer stolseltjes met wat roze erbij. Borsten lijken ook minder gevoelig.

2. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ letloa, het is nu (nog) roze/bruin en heel weinig. Ik vind het erg eng. Ik heb niemand gebeld, want er kan toch niks gedaan worden. Bij mijn oudste heb ik ook meerdere dagen bruinverlies gehad, dus er hoeft niks aan de hand te zijn weet ik uit ervaring. Maar ik weet ook dat er wel wat aan de hand kan zijn… ik moet afwachten. Ik heb sowieso al een enorme rotdag.

@ madelein, hoe is het nu met jou?? Denk aan je.

3. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Sterkte voor jullie beide... !! We houden de moed erin...

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @ sinaasappel. Fijn dat het gestopt is. Maar ik begrijp heel goed je onzekerheid. Het afwachten is zo moeilijk en duurt zo lang. Daarbij helpen die hormonen ook niet erg...
    Thanks. Ik ben net even ingestort bij manlief. Gaat nu wel iets beter.

5. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zooo meiden jee ik had heel wat bij te lezen ;) Ik vind het moeilijk om op iedereen te reageren, maar...

Sinaasappel en Madelein, wat ontzettend rot. De andere meiden hebben het al geschreven, maar afwachten lijkt me zooo moeilijk als je enigzins wat bloedverloes oid hebt. Knuffel voor jullie!!

Hier sinds gisteravond behoorlijk wat last van buikpijn gehad. Er vannacht zelfs wakker door geweest...:( Maakt ook onzeker. Ik ken dit helemaal niet uit mijn eerste zwangerschap. Maar ja was toen ook niet misselijk en nu wel met vlagen... Het is weer heel anders! Bij mij heeft de vermoeidheid verder ook zijn intrede gedaan.
    Had het bij de eerste niet, maar zal nu zo blij zijn als het 27 sept is en we eindelijk een echo hebben. Hopelijk weten we dan meer waar we aan toe zijn. Zou leuk zijn om te weten hoever ik zwanger ben bijvoorbeeld!!

6. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Sinaasappel en Madelein, sterkte! Hoop dat het snel stopt en dat er niets aan de hand is!

Fijn dat de naam nu aangepast is, iedereen met die uitgerekend datum kaner mooi bij en daarna kunnen ze gewoon lekker een nieuw topic starten.

7. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    sinaasappel en mandarijn.... toi toi! Heb het de tweede keer ook gehad en toen was er niks aan de hand!!!!!!
    En bij twijfel gewoon de vk bellen... daar zijn ze voor!

xxx

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Hebben jullie ook trek in gekke dingen?

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Heb trek in een speklap :(

10. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ sinaasappel: sorry dat je een rotdag heb gehad. Maar bruin is goed hoor, rood is helemaal niet het zal alles goed uit komen!
    @ madelein: sterke!!

Ik ben echt super moe, mijn ogen blijven bijna niet open.

En ik ben een chemical engineer :)

11. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @madelein, hmm stolsels zijn helemaal niet fijn! Zou dat nog van de echo kunnen zijn? Misschien is je baarmoeder gewoon schoon schip ah maken vanbinnen om het allemaal netjes te maken voor de baby. Nog ff de oude troep eruit. Hopelijk snel over.

@sinaasappel, hopelijk stopt het roze snel en word je weer wat zekerder. Er is niks vervelender dan dat onzekere gevoel!

12. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sinaasappel en Madelein, sterkte meiden!

@mamachantal, nee nog niet echt, maar dat gaat vast nog wel komen;). In wat voor gekke dingen heb jij trek in?

Ik trok vanochtend de verpakking boerenmetworst open, maar er kwam een knoflookwalm uit.... Verkeerde etiket erop dus (ik vond hem er in de winkel al gek uitzien maar volgens manlief was dit Limburgse boerenmetworst:( Wat een tegenvaller was dat....

13. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Hi dames :)

Mag ik erbij? 9 mei eerste kindje.

Na hoeveel weken hebben jullie eerste echo? Hoor verschillende dingen over 8 en 12 weken..

14. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Sterkte sinaasappel & Madelein

15. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    @Sinaasappel en Madelein, sterkte! Weet hoe vervelend het is hoe onzeker je ervan kan worden. Had het vroeg in de zwangerschap (5 wkn) bij m'n dochter ook. Gelukkig bleef het bij licht roze & bruin, denk aan jullie!

@wendy hier ook last van onderrug. In m'n vorige zw.schap ook. Ben ervoor naar cesar therapie geweest. Heeft me toen super geholpen. Ze zei toen ook dat ik bij een evt volgende zwangerschap zou weten dat ik zwanger zou zijn voor het testen omdat m'n rug/bekken me het wel zou "vertellen". Nou idd...

Ik werk in het onderwijs.

16. skatsje

skatsje Lid

28 aug 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte sinaasappel en madelein. We zijn allemaal onzeker maar met zulke dingen wordt dat alleen maar versterkt. Hopelijk morgen een betere dag.

Ik werk op een kinderdagverblijf, 2 hele en 2 halve dagen per week. Ben na het werk erg moe, had ik vorige keer niet maar ja nu heb ik een twee jarig mannetje rondlopen die de nodige energie vraagt. Elke nacht 2 keer eruit om te plassen werkt ook niet echt mee.

Verder nog geen rare eet behoeftes, echter wel meer zin om te eten. Moet er zo om denken.... vorige zwangerschap 26 kilo aangekomen en dat wil ik niet weer.

Purgie: volgens mij is het meestal rond de 12 weken, bij grote onzekerheid of gebeurtenissen bij eerdere zwangerschappen is het eerder. Bij vorige zwangerschap liep ik bij gyn dus toen eerder echo gehad. Als het niet nodig is zou ik wachten tot na 10 weken dan krijg je een veel mooier beeld gan jullie kindje.

17. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    heej,
    ik had vorige week btje bloedverlies en vanmiddag paar druppels en net roze.. niet leuk!

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nee idd... Het zijn 'gelukkig' bruine stolsels ( smakelijk..) met ook bruinverlies net met naar de wc gaan. Hopelijk komt het idd van de echo. Als ik heel rationeel nadenk is dat het meest logisch, omdat ik tot nu toe helemaal geen andere kleur afscheiding had. Even morgen afwachten maar.
    Heb net lekker een stuk vol gas gefietst en naar mn paardje geweest. Dan ziet het leven er altijd weer wat mooier uit ;)

Hoe is het met sinaasappel?

Als jullie de komende dagen even niet zoveel van me horen, ik ga vanaf morgen even proberen mn gedachten te verzetten en even niet zoveel met zwanger zijn bezig te zijn. Dus duik even het forum af.

19. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Sterkte sinaasappel en Madelein maakt het toch spannender lijkt mij!

Ik werk als psychiatrisch verpleegkundige, wel .
    nog in opleiding!

Zijn jullie ook al aan het rondneuzen op babysites voor spullen?
    Ik kan niet wachten , heb zo een zin om te shoppen :)

Ik slaap nog steeds slecht maar overdag niet moe maar wel harde buik.

20. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

bij vk hier is het tussen de 8 en 10 weken

Deel Deze Pagina