Nieuwe dames welkom! Puggie -> bij ons bij de vk heb je rond de 8 weken een echo en met 12 weken weer een. Ik heb nog geen trek in vreemde dingen. Bij de eerste had ik ineens heel veel zin in frikandel speciaal... Dat was zelfs voordat ik positief testte. hahaha! Nu nog helemaal niets bijzonders... Ik werk trouwens op een orthopedagogisch kindercentrum.
Wat fijn zeg een echo met 8 en 12 weken, dat wil ik ook wel. Zo gek die verschillen.per verloskundigen.
Hey meiden, mag ik er ook nog bij? Ik heb gister positief getest! 13 mei - Lucindalice - 3de kindje - 4e zwangerschap - 31 jaar - bv Even nog n zwaai naar Corali en een hele dikke knuffel voor Sinaasappel, hopelijk valt het mee meid!
Luci!!!!!! Ik zei het je toch!!!!! En jij maar willen wachten tot later met testen, haha Superleuk, welkom hier!!!
@lucindalice van harte gefeliciteerd en gezellig. Ik had vanmorgen mijn felbegeerde 3+ eindelijk maar toch. Pff nu lekker proberen te genieten. Ik ben trouwens juf basisonderwijs (speciaal) en 29 jaar
Hoe gaat het met de meiden met bloed verlies? Hier ook nog steeds onwijs onzeker, het gaat er maar niet uit. En je kan er met niemand over praten, alleen je man. Die gelooft dat het wel goed zit en vind dat ik moet gaan genieten (hij snapt mij wel). Ik werk in de gehandicaptenzorg, begeleid jongeren in de horeca. Tegenwoordig draaien we zo goed, dat het het hollen en vliegen is. Leuk, maar ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. We will see. Welkom nieuwe meiden! Vullen jullie jezelf bij het lijstje erbij?
ik doe het aan de hand van een patroon, applicator zie ik niet zo zitten. ik ben bezig met een plaatje voor op een buikband.
welkom nwe gefeliciteerd dames ik had vanmorgen nog 2-3 op de cb dig, naar eigen berekening zit ik nu op 5+2 dus van het weekend nog maar een keer testen...he vervelend nou
Ja dat is het voordeel van de gyn. ze willen jou en de kleine goed in de gaten houden. Echo's zijn geweldig maar ze dienen natuurlijk het doel om te zien of alles goed is met onze kleine. Als er geen zorgen zijn moeten we het maar doen met de termijnecho's. En misschien halverwege een pretecho
aaRoorda, gefeli met je 3+, fijn gevoel is dat he! Radiogirl, jij hopelijk ook snel een 3+! Madelein, hoe is het nu met jou?
pff ik ben bang dat het misgaat, weer bloed toen ik opstond. en best veel.. heb maar een maandverbandje ingedaan.. denk dat ik als het zo door blijft gaan de vk ga bellen. wil dan liever nu weten dat het niet goed zit dan het pas over 3 weken te horen.
waarom bel je gelijk niet dan? je maakt je zorgen en je bloed best veel zeg je.... ik zou bellen als ik jou was. sterkte
Lucindalice, welkom!!! *zwaait terug* Rosemarie, heb je ook al pb gestuurd maar hoop dat je de vk gebeld hebt en dat ze je kunnen gerust stellen. Niet leuk! Hoe is het met de andere dames met bloedverlies?