Ah meis, wat vervelend voor je! Was er niks meer te zien op de echo? Heel veel sterkte, dikke knuffel!
dankjullie wel! ze heeft even een echo gemaakt en er was niks te zien idd. ze kon wel zien dat ik zwanger was geweest maar het is al heel pril misgegaan. ze verwachte nu een heftige mensturatie. ik dacht het zelf al.. wel klote was net een beetje aan het idee gewend.
Hoi Mei mama's! Eindelijk na 25 maanden lang proberen zwanger te worden is het eindelijk zo ver! Ik hoef niet mee op symptomen te zoeken en te hopen dat het raak is. IK BEN ZWANGER. (yessss!) Eerdergisteren avond samen met mijn vriend de test gedaan. was 4 dagen overtijd en ja hoor een dikke plus! Het word ons eerste kindje en oh wat vinden we het spannend!! Ik ben op de een of andere manier wel bang dat er iets fout gaat maar dat zal komen door dat een vriendin van me 2 miskramen heeft gehad.. Ik ben rond 11 mei uitgerekend volgens de internet berekening. Groetjes!
Heet rose wat erg. Heel erg veel sterkte. Krijg er gewoon brok van in me keel. Zelf gelukkig nog nooit mee gemaakt.
Vraagje: weten jullie of je yakult of actimel mag drinken tijdens de zwangerschap? Dt helpt bij mij enorm om na de wc te kunnen..
@wendy188 Ik zou het niet weten eigenlijk. Kijk eens bij google en dan verboden voeding zwangerschap daar heb ik vanmiddag ook gekeken. staat veel informatie op!
Eerst Roosmarijn sterkte wat een vervelend rot nieuws! Alle nieuwe dames proficiat En dat hotfixen wat gaaf joh :-D
O meiden, ik heb zoiets leuks! Mijn moeder en de buurvrouw wonen al sinds hun trouwen naast elkaar en zijn goede vriendinnen. Ik ben zowat opgegroeid met de buurkinderen. Vandaag was mn oude buurmeisje (nu goede vriendin) op bezoek met haar 3 kids, mijn zoon en haar oudste dochter schelen 2 maanden en gaan samen naar de psz en straks samen naar school, mijn dochter en haar jongste dochter schelen slechts 3 dagen en gaan over n half jaartje ook naar hetzelfde klasje. Vandaag was ze er dus en ik vertel haar dat we weer in verwachting zijn....waarop zij zegt: "ik ook"!! Ze wilde het me vandaag vertellen!! Echt zo mooi dat we voor de derde keer samen zwanger zijn!! Onze moeders gaan ook echt hun dak Nu is het zo dat we beiden in n klein dorp wonen en naar n zkh 30km verderop moeten ivm high risk perinatologie en nu kunnen we dus soort van samen Echt te toevallig en o zo gaaf!!!