@rosemarijn86, wat balen meis! Heel veel sterkte.... @ nieuwe zwangere, gefeliciteerd en welkom! @kwaaltjes, komen en gaan hier ook. Nu veel misselijk, opgeblazen gevoel en erg moe. Ook het eten smaakt me niet. Vandaag een dagje met manlief en de kinderen naar een speeltuin geweest, heb zelf alleen veel gelopen en weinig 'gespeeld' maar pffff wat ben ik moe! Straks lekker met de beentjes omhoog naar Dokter Tinus kijken Ik ben trouwens een thuis blijf moeder, heb vorig jaar mijn ontslag gehad, maar ik ben wel op zoek naar een baan. Tot die tijd, lekker thuis aan het genieten van onze kindjes.
@ Stitch, hier ook een thuisblijfmoeder!!! Gestopt tijdens de zwangerschap van mn zoon... Wil graag aan het werk, maar heb fysiek nog een zware weg te gaan, ben op dit moment nog onder behandeling van het revalidatiecentrum. Prioriteiten liggen echter bij mn gezin, dus eerst dat op orde dan weer werk...daarbij is mijn man bijna nooit thuis, dus zou het vreselijk vinden als de kids alleen maar door oma en het kdv opgevoed zouden worden (mijn werk was ook meer dan fulltimeen elk tijdstip van de dag ). 2 van zulke ouders kunnen we onze kids niet aan doen
@ Sinaas, echt heel leuk...net weer n eeuw met haar aan de telefoon gehangen (en we wonen 5min bij elkaar vandaan )
Rosemarijn wat erg sterkte! Ook hier wordt veel gekletst meiden bijna niet bij te houden Ook ik ben een thuisblijfmoeder! Weet dat ik blij moet zijn dat ik vrijdag al een echo heb en dat ben ik ook....vind het zo spannend....net op het randje van wel of nog net geen kloppend hartje zien! Doen jullie ook mee met mvm? Hier komen ze morgen!
Spannend Wondertje, zo snel al n echo!! Bij mn dochter zagen we hartactie met 5+6, dus komt vast goed bij jou
Neee! Rosemarie, wat een rotnieuws zeg. Heel veel sterkte samen. Wij hebben zo'n leuk idee om het onze ouders te vertellen! We gaan onopgemerkt hun huis versieren met blauwe en roze ballonnen. Mijn schoonouders gaan eerst de hele familie af van wie het nou is, dat is juist het leuke. Zo wordt het een puzzel en weten de andere het ook.
Ik was net 3 weken hersteld en weer volledig aan het werk, 24 uur, toen ik mijn ontslag kreeg. Ik mocht gelukkig wel mijn studie afmaken waar ik op dat moment mee bezig was. Nu alweer anderhalf jaar aan het zoeken naar een baan, maar helaas nog steeds niets gevonden. Manlief verdiend gelukkig genoeg om fatsoenlijk rond te kunnen komen, dus echt haast heeft het ook niet. Mag ik vragen waarvoor je aan het revalideren bent? @princess25 wat een leuk idee! Nu maar hopen dat ze niet eerst bij jullie langsgaan @wondertjes spannend hoor! Vrijdag al een echo, ik zal duimen voor je dat er een mooi kloppend hartje te zien is. Ik doe niet mee aan mvm, maar respect voor de vrouwen die het wel doen!
Princess, gaaf idee!!! @ Stitch, jeetje 1.5 jaar al ... Dat is n tijd ... Ik heb Ehlers Danlos syndroom (erfelijke bindweefselziekte) en daardoor o.a erg pijnlijke handen en gruwelijke bekkeninstabiliteit...
Wauw wat een hoop bij te lezen weer. Rozemarie, wat een rotnieuws zeg, heel veel sterkte! Ik heb vanmiddag de eerste echo gezien. Wauw geen hartje nog te zien maar wel het vruchtje, heel klein. Maar had iets bloedverlies voor ik daar naartoe moest schrok mij rot. VK zei dat ik mij nu geen zorgen hoefde te maken, niet zolang ik geen erge buikpijn krijg of ik een broek/inlegkruisje vol heb. Het is opgehouden en net soort oud bloed in onderbroek, ook niet veel. Kijk het vannacht nog aan. Gaan zaterdag met vakantie dus bbrrrrrrrr word er wel heel erg onzeker van.
Dat vraag ik me af hè een miskraam gaat daar altijd buikpijn en bloedverlies bij vooraf?!?! Ik doe sinds maandag al mee aan mvm Ik heb het best aan al wat mensen verteld die wisten dat we bezig waren met een tweede. Ik kan heeeeel slecht mijn mond houden hahaha. Dus geen leuke verassingen hier ik appte iedereen foto van de test. Bij mijn eerste zw konden ze op geen een echo het geslacht zien hahaha op het eind werd ik er frustrerend van wilde het zoo graag weten!! Als ze het nu weten wil ik cupcakes maken met een roze of blauwe vullingen en dat geven aan ouders en schoonfamilie. Als ik zolang mijn mond kan houden Ik voel me eigenlijk heel goed ook al slaap ik super slecht en word ik tot nu toe elke nacht wakker. Dat maakt me wel onzeker omdat ik dan ga vergelijken met mijn eerste zw en daar al gelijk wat klachten had vooral veel echt heel veel plassen :-s
Hier heb ik ook aan een aantal mensen verteld. Meestal mensen die geen contact met mijn gezin hebben, want ik wil niet aan mijn kinderen vertellen tot na de echo maar ik kon mijn mond niet houden!! Ik ben er zo blij! Ik slaap ook niet zo goed en heel misselijk maar ook heel blij... Ik moet stoppen met alleen aan mijn zwangerschap denken!! Ik heb mijn NT2 II, nederlands als tweede taal, examen volgende week en ik moet ervoor studeren. Maar ik kan het gewoon niet doen! Ook kan ik niet op werk concentreren.... Iemand ook mee?
@Me and... Fijn dat je n vruchtje hebt gezien. Alleen vervelend van je verlies @ Gaab, ik had echt heel veel buikpijn bij mn mk en ik 'wist' vanaf het begin dat het fout zat, het was zo'n 'onrustige' zwangerschap! Nou hopelijk is het geslacht nu wel te zien dan en dat je cupcakes kan gaan bakken! @ Letloa, hier kan ik me ook moeilijk concentreren. Zit op zon gigantisch roze wolk!! Voor mij is het juist n leuke afleiding ipv hoofd bij de revalidatie gelukkig... Succes met je examen!
@gaab, ik had alleen een beetje bruin bloedverlies en daarna helderrood, vk gebeld omdat borsten ook afnamen. En daarop we te zien dat vruchtje niet meer leefde. Maar vanaf het begin zwangerschap had ik al een raar voorgevoel. @letloa, spannend hé.. Ik kan me wel concentreren.. Tenminste voor hoelang.. Nog 13 dagen wachten.. @ me and, je bent het nog niet verloren toch? Alleen is het nog te vroeg om te juichen.. Of lees ik het nu zo verkeerd.
Dit is de echo van gisteren. Nu hopen dat het verlies van de innesteling is geweest het is bruin dus oud bloed. Hope so! Zie alleen dat foto op zijkant staat, apart haha. Vandaag 6 weken! 25 september volgende afspraak.