1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Wendy188, het is zeker nog niet verloren, hoop het ook niet. Voel mij verder prima dus we blijven positief. Zaterdag eerst lekker met vakantie.

2. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Nu hopen dat het idd een innestelingen bloeding is geweest... Ik duim voor je..

3. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Dan ga maar eens lekker vakantie vieren..

Ik heb sinds ik zwanger ben s'morgens een slapende hand... Iemand anders een idee hoe of wat het zou kunnen zijn...? Nooit geen last van...:D:cool:

4. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo hoor Me and!

Nou, de kwaaltjes zijn hier in volle vaart aan het toenemen. Ben onwijs misselijk, wordt met de dag erger. Exact dezelfde termijn begon het bij mijn jongste ook. En ben ook erg moe en kan niet naar de wc voor een grote boodschap.
    Maar vooral die misselijkheid, blegh... ik hoop dat ie niet zo allesoverheersend gaat worden als de vorige keer, toen kon ik echt alleen maar hangen op de bank en viel kilo's af.

5. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo me and! Hopelijk krijg je geen verlies meer! Kan ook best van je baarmoedermond komen hoor! Fijne vakantie!

6. Floortjee18

15 jan 2012
    68
    23
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Drenthe
    Hay meiden.

Ik heb eigenlijk nog maar heel weinig kwaaltjes.. met vlagen wat misselijk, vaak daar de wc, wat moet en af en toe een flinke steek in mn buik. Is dit een goed teken? We zijn na 25 maanden eindelijk zwanger van ons eerste kindje en ik ben echt zooooo bang dat er wat fout gaat.. Iemand? Groetjes!

7. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ floortjee18 volgens mij zijn die heel goed tekenen!! Ik was niet zo misselijk met mijn eerste een het is nog heel pril.

@ sinaasappel sorry schat maar voor mijn het misselijkheid is steeds erger met elke zwangerschap :( :) Maar die zijn alle goed tekenen... Ik hoop heel misselijk te worden!!!

8. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Floortje, klinkt hartstikke goed hoor meid!!!

Letloa, oh dat is niet fijn! Ik bij mn eerste amper kwalen gehad, nooit misselijk geweest. Bij mijn tweede daarentegen... dat was echt verschrikkelijk. Ik heb dus altijd gedacht dat het te maken heeft met het geslacht van de baby.
    En hoe ik me nu voel ben ik er van overtuigd dat ik weer een meisje krijg...

9. Floortjee18

15 jan 2012
    68
    23
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Drenthe
    Oke dankjullie!

Ik heb steeds het idee dat je meer moet voelen. maar het zal door mn angst komen denkt ik. En ik ben ook super emontioneel! kan al huilen als mn vriend even wat kortaf is! gisteren avond nog bij een mooi liedje, ga ik weer! haha

10. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    dankjulliewel meiden. jullie een fijne zwangerschap gewenst!

11. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    hahah ik was precies hetzelfde met mijn eerste... Ik had er bijna geen klachten tot 8/9 weken.

@ sinaasappel.. Misschien, mijn eerste was een meisje en daarna 2 jongens.. en je?

12. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Hier weinig klachten, heel fijn natuurlijk maar maak me daardoor ook wel zorgen of het wel goed zit. Ben alleen moe maar met gebroken nachten is dat op zich niet heel raar.

13. Floortjee18

15 jan 2012
    68
    23
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Drenthe
    @letloa. oke! ik hoop dat het bij mij ook allemaal goed komt!
    ook voor @corali

14. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ik heb ook niet echt ergens last van alleen een beetje een raar gevoel in mijn buik.. En mijn borsten zijn gegroeid.. Dus maak me niet zo druk!! We moeten afwachten en kunnen niet meer doen..

15. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Letloa, eerst jongen (topzwangerschap, geen kwaaltjes), daarna meisje (ontzettend misselijk, spugen t/m week 16)

16. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    hier wissel het met de dag. gister misselijk niet heel extreem vandaag gevoelige tepels (das ook niet fijn)

Wij gaan het weekend na de echo uiteten met ouders en schoonouders. en doen mijn dochter een truitje aan met ik ben straks niet meer in mijn eendje. ben heel benieuwd hoe ze daar op reageren haha.

vorige zwangerschap iedereen een sollicitatie brief in de handen gedrukt sommige moesten hem 2 keer lezen voordat ze het door hadden dat we een kindje verwachten was ook wel grappig.

ik kan nu wel heel makkelijk mijn mond houden. vind het wel lekker zo. ben erg aan het genieten van het nieuws dat er weer iets groeit in mijn buik.
    De zwangerschap maak ik me niet zo heel erg zorgen over. ik maak me meer zorgen over er na want de eerste kraamtijd met mijn dochter was een hel. en ben heel erg bang dat dat weer gebeurt.

17. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hallo Allemaal, mag ik me bij jullie aansluiten? Als alles goed gaat ben ik 12 mei 1014 uitgerekend van onze derde spruit.
    Ik heb 2 dochters, 1 van net een week 12 en 1 van bijna 3
    Zelf ben ik 35 jaar en mijn man 37. Ik zit in de wao en daardoor volledig thuis bij de kinderen. Ik heb 13 jaar als groepsleidster kinderopvang gewerkt.

Hier op vermoeidheid na geen klachten. Dat begint al heel anders als bij mijn vorige zwangerschappen waarbij de wc tijdens de zwangerschap mijn grootste vriend was en ik vanaf het begin heel duidelijk zwanger was.
    In dec vorig jaar heb ik een miskraam gehad en ik hoop dat ons dat dit keer bespaard gaat blijven en we in mei weer een mooi babytje vast mogen houden.

Ik ga even terug lezen (wat ik al stiekem een paar dagen deed :D)

18. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    welkom marieke!!

Hier last ook van maagzuur.... :(

@sinaasappel: misschien hangt het af van de moeder dan! mijn eerste zwangerschap was het makkelijkste.. Mijn jongens hebben met kapot gemaakt... raar hum?!! :)

19. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

hier blijven de klachten eigenlijk gelijk, misselijk en last van brandend maagzuur.
    verder wel wat buikpijn en gevoelige (*)(*)

blijk een infectie te hebben van onder, dus aan de zalf :(
    had ik de vorige keer ook.
    twijfel nog over evt blaasontsteking maar denk dat ik dat morgen wil laten testen.

welkom marieke3

20. princess25

princess25 Niet meer actief

Zo, hier zijn de klachten opeens ver 4 dubbelt voor mijn gevoel haha. Gister op mijn werk opeens misselijk, s avonds ook behoorlijk, vanochtend onwijs misselijk en komt steeds met vlagen terug. Fijn om wat te voelen, maar dit.......Dat wordt bij deze zwangerschap denk ik ook afvallen als dit zo door gaat.
    * zit te denken hoe ik dat dan met mijn werk ga doen.......*

Deel Deze Pagina