@ princess: werk? wat werk? ik zit de hele dag niks te doen! alles dat ik kan doen is niks! het is bijna lunch tijd en ik heb één lijntje geschreven! ik voel me rot! Misschien is het beter om aan jou baas te vertellen?
Over de kwaaltjes! Hier wordt de misselijkheid ook met de dag erger op het moment!!! En soms ook zo duizelig!!! Gelukkig heeft mijn man deze week nog vakantie kan hij voor ons zoontje zorgen! Ik ben wel ooooo zooooo blij met die kwaaltjes, geeft me toch een gerust gevoel! Spannend allemaal!!!
Dag Marieke gezellig Ik heb vandaag ook veel meer last van misselijkheid, maar ik kan het nog steeds binnenhouden. Wat ik wel heb is dat ik om bepaalde tijden heel erg honger krijg en dan moet ik ook echt gaan eten. Verder zijn mijn borsten nog steeds gevoelig en ik ga zo even liggen ben nu alweer bekaf. pffff maar ik ben wel blij met mijn kwalen
@mamachantal, zijn het niet je banden? Dat kan geloof ik al. Ik heb inmiddels mijn beste vriendin ingelicht en mijn buuf die er voor me was na mijn miskraam. Ze wisten dat we voor een derde aan de klus waren dus zijn helemaal happy voor ons. Nu eens gaan bedenken hoe ik mijn vader voorzichtig ga vertellen dat hij weer opa wordt. Hij is 55 maar voelt zich nog veel te jong en is er na 12 jaar nog niet aan gewend opa te zijn dus hij zal wel weer schrikken Wat lastig dat je je werk niet gedaan krijgt Letloa. Weet je werkgever al dat je zwanger bent?
Als ik dan even reken, was je vader 20 toen hij jou kreeg?! Was hij er ook vroeg bij ! Wel leuk zeg, zulke jonge ouders/opa oma's. Ik ben 29 en mijn ouders zijn 60 en 58.
Hier verder niet heel gek veel kwaaltjes. Af en toe wat gevoelige borsten en regelmatig hongergevoel (ook als ik net gegeten heb). Verder niet echt veel.. Slaap juist stuk beter nu. Ik heb wel een concentratieprobleem! Best lastig op je werk. Zit alleen maar na te denken over planning, wanneer kinderkamer kopen, hoe gaan we het huis indelen, moet ik een nieuwe kinderwagen... Dat soort dingen ! Nog 13 dagen en dan echo! Ga nu ff schoonmaken.
@ marieke: ja hij weet het al. @ troelie: hier ook.. heb net lunch gegeten en nog honger.. en ook maagzuur, heel lastig! en ik denk alleen over planning en kopen en zwangerkleding heheheheh ik ben een shopaholic!!
Net weer wat oud bloed met wat rozigs erbij (lekker onderwerp) in maandverband. Een paar korreltjes (geen echte stolsels ofzo) erbij. Had vanmorgen wel de VK gebeld zij zei zolang je geen vers bloed verliest en je geen echte buikpijn en krampen heb zou ik het aankijken. Voelt zoooooooo onzeker, ergens voelt het alsof ik ongesteld ben niet de pijn maar soort vloeien wat je wel eens hebt. Weet niet wat ik nou moet. Kan wel janken van onzekerheid
Wat erg me and....hoop voor je dat alles gewoon oke is! Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje tot de 24 weken regelmatig verlies gehad en hij loopt hier vrolijk rond! Nu heb ik het ook een ruime week gehad! Hopelijk betekent het bij jou ook "niets"!
Thanx Lucindalice. Ik hoop het zo. Het is zo lastig en vervelend. Is vandaag precies 2 weken na ik denk ik de innesteling ook gevoeld te hebben had toen hele erge baarmoederpijn. Maar niemand kan mij zekerheid geven vervelende is dat ik zaterdag ook op vaak toe ga. Ook lekker maar vind het zo eng allemaal...
een dikke knuffel Me and ... ik duim voor je en jouw pinda! Misschien een lekker vakantie is precies wat je nodig hebt!
Me and ik heb bij mijn jongste dochter tot de 32ste week gevloeid, echt zo niet leuk maar bij mij bleek de placenta voor de uitgang te liggen en als mijn baarmoeder groeide dan kwamen er kleine haarscheurtjes in (die geen kwaad konden) en daardoor vloeide ik zo. Ik hoop dat bij jou ook de placenta nog te laag ligt waardoor je een beetje vloeit. Die kan gewoon omhoog groeien als hij er niet helemaal voor ligt. Niet leuk, bloed verliezen... Troelie, mijn vader was een kleine 3 mnd 21 toen ik geboren werd (besef me nu dat hij 56 is ). Vroeger vond ik het leuk zulke jonge ouders maar mijn vader is een workaholic dus ondertussen vind ik het niet zo leuk meer dat hij jong is. Ik zou het leuk vinden als hij zich wat meer als een opa opstelde, maarja, dat laat zijn werk ook niet echt toe. Voordeel is wel weer dat mijn oma nog heerlijk oma voor mijn kinderen kan zijn (schept op bij haar vriendinnen dat ze AL overgrootoma is enzo hahaha). Zo net even lekker een tuk gedaan met mijn jongste.. pff die vermoeidheid! Ik ben blij dat mijn jongste nog slaapt s'middags.
Thnx lieve meiden! Jee Marieke3, dat is heftig, had je echt helderrood bloed toen of bruinig? Ik hoop ook dat het goed zit en het snel over gaat! Had de VK gebeld en ze zei kijk het vooral nog even aan, maar probeer het ook los te laten heeft ze ook zeker gelijk in.. Niet te druk maken. Nu wel af en toe wel wat lage pijn in onderrug en diep in buik af en toe steekjes, maar kan dat ook bandenpijn zijn dat jullie weten? Is geen echte buikpijn hoor!
Helderrood, soms erger als bij een ongesteldheid, dan kwam de vk weer met haar apparaat om naar het hartje te luisteren omdat ik helemaal over mijn toeren was Bandenpijn zou volgens mij al heel goed kunnen, heb het ook en had er bij de vorige zwangerschappen ook last van zo vroeg, had met het groeien te maken. Bij mijn eerste was het heel heftig maar toen was ik erg slank en gespierd, heb je misschien hele goede buikspieren?