1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    1 mei
    Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap
    Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap

3 mei
    joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap

4 mei
    Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap
    Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap

6 mei
    Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap

8 mei
    Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap
    Stitch85, 3e kindje,

2. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Stitch85, gefeliciteerd! Jij ook al een derde kindje, wat leuk zeg!

@ termijn, daar ben ik vrij zeker van, al kan het een dag eerder of later zijn.

Mijn kindjes zijn nu 2,5 en 4,5 en als de baby er is dus ruim 3 en 5.
    Lijkt me echt zo leuk om ze te vertellen dat ik zwanger ben. Dat doen we overigens pas als we de 12 weken met goede echo behaald hebben. Hoe jullie met 1 of meer kindjes dat?

3. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    HIer snapt onze dochter van nu 11 maanden er toch niks van, dus dat komt vanzelf een keer als mama een dikke buik krijgt ;)

Kan me overigens heel goed voorstellen dat je het super leuk vindt om het ze te vertellen. jullie kindjes beseffen dat al veel meer. en de meeste kindjes willen heel graag een broertje of zusje erbij. Mijn zus en ik hebben er ook nog regelmatig om gezeurd bij mijn ouders toen we een bepaalde leeftijd hadden. Haha, zal mijn moeder blij mee zijn geweest (er is geen 3e meer gekomen ;))!

4. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja zo is dat idd Troelie. Mijn kids schelen 2 jaar en de oudste was dus een maand of 15 toen ik zwanger raakte van de tweede. Dan snappen ze er idd nog niet veel van. Dat zal nu wel anders zijn. De jongste is al 2,5 en helemaal into poppen :D.

5. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie trouwens veel zwangerschapstests gedaan? ik heb zaterdag (13 DPO) getest, eerst met een KV plustest en toen die positief was heb ik een CB digi met wekenindicator gedaan, die gaf zwanger 1-2 aan. Nu heb ik er nog zo eentje liggen, ik wil die nog doen in de hoop dat ik dan zwanger 2-3 te zien krijg ;).
    Zal ie dat morgen aangeven denken jullie? (1-2 betekent 3-4 weken zwanger, 2-3 betekent 4-5 weken zwanger, dus dan zou het in theorie moeten kunnen, morgen ben ik 4wk3dg) Maar als ie nog steeds 1-2 aangeeft, ben ik bang dat ik zo teleurgesteld en panisch ben...

6. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @sinaasappel, ik heb de eerste test vorige week woensdag gedaan. toen ook 1-2. zondag nog een cb indicator gedaan en die was 2-3 :D. Was er helemaal happy mee. als jij zondag ook je nod zou hebben gehad, dan zou ie nu wel 2-3 aan moeten geven. Maar kan me voorstellen wat je twijfel is. had ik ook wel een beetje. Heb er nu nog 2 liggen, dus ga er zondag nog 1 doen ;). Dan zou er 3+ moeten staan. Zo heb ik nog enigszins het idee dat ik wat bevestiging heb dat het goed gaat :)

7. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah top, dan ga ik er morgenochtend gewoon voor... duimen maar!!!

8. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Ik ook!!! op zaterdag heb ik het test gedaan en kreeg ik 1-2, ik zal morgen herhalen en hoop ik voor 2-3. Maar ik ben bang!!!

9. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    ohhh
    Ik kon echt niet wachten... Ik heb helemaal geen geduld, dus ik heb al een nieuwe test gedaan een gelukkig was het 2-3 weken. Maar nu twijfel ik..... Ik ben zeker dat ik nog niet 4 weken ben, want mijn laatste menstruatie was op 1 augustus en ik heb tussen 13-15 mijn eisprong gehad. Ik weet het zeker want ik heb altijd ovulatie pijn. Op zaterdag was ik 1-2 week. How kan ik dat ik nu ben 2-3??
    Hummm...

Bijgevoegde bestanden:

10. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Wellicht snelle innesteling gehad?! Of je maakt snel hcg aan. Het is maar een indicatie he. Maar fijn toch dat ie dit nu aangeeft?!

11. Minson

Minson Lid

11 dec 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. Maar wil nog een paar dagen wachten met testen. Ben al een week moe en heel de dag misselijk en heb een opgezwollen buik. Over een paar dagen weet ik het.

12. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Letloa, dat is super zeg!!! Ik ben echt een beetje bang dat ie het bij mij niet aan gaat geven... ik test morgenochtend. Bij mij op 3+6 nog 1-2, dus jij bent echt wel snel! Idd misschien snelle hcg aanmaak? Heb je ook al kwaaltjes?

13. princess25

princess25 Niet meer actief

@ Minson, wat knap dat je kunt wachten zeg. Misschien verstandig, maar hier geen geduld voor.

Hier zondag de eerste test gedaan, zou ma of vandaag ongi moeten worden, maar gelukkig nog steeds niet het geval. Zondag nog een test gedaan en vandaag nog 1. Wel de goedkope van zwanger en kids.

14. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ princess25 welkom!!!

Jaaa ik ben echt super blij!! Het is heel moeilijk voor mij om te geloven dat ik echt een bany zal thuisbrengen, dus het is erg positief dat het test goed is.
    Ik heb geen kwaaltjes behalve dat ik niet kan slapen.
    @sinaasappel: laat ons weten morgen ochtend!!! :)

Welte rusten dames!

15. Zetha79

Zetha79 Lid

4 sep 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier nog een mei 2014 mama!! Alle anderen: ook gefeliciteerd!

Volgens berekening op internet 3 mei. Het is mijn 2e zwangerschap en we hebben een klein mannetje van bijna 1 jaar. Afgelopen maandag getest en duidelijke streepjes!! Nog geen kwaaltjes, maar ik word sinds deze week steeds vroeg wakker en kan dan niet meer slapen. Vermaak me nu dan wel op zp ;) We zullen van de week de vk bellen voor een afspraak, ben zo benieuwd naar de eerste echo. Het zal ongetwijfeld een uitdaging worden straks met 2 kleine hummels, maar we kijken er vooral heel erg naar uit!

16. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @zetha79, welkom! Ik en Princess25 hebben ook allebei een kindje van bijna een jaar en nu weer zwanger. Leuk! Zal zeker een uitdaging worden, maar ik heb er zin in :)!

@sinaasappel, nog getest?! Ben benieuwd!!

@minson, ik had alllaaaaaang een test gedaan ;). Hoe ver zou je dan nu zijn als het zo is?! Succes met wachten en hopelijk een mooie test binnenkort!

Hier, snotverkouden :(. Hopelijk snel weer over, dochterlief heeft me aangestoken. Nog 1 dagje werken en dan heb ik weer weekend :D.

Ps. hebben jullie ook zoveel zwangeren in de vriendenkring (en uberhaupt in de omgeving)?! Hier is het een heuse babyboom de laatste tijd!

17. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe mama's!
    Ik heb maar 2 testen gedaan, wil er wel meer doen maar dat heeft zo weinig zin. Ben er ook bang voor dat het anders is dus ga mezelf maar niet pesten.
    Merk wel dat ik heeeeel vaak naar de wc ga om te kijken of ik niet bloed. Zou eigenlijk wel blij zijn als we een paar weken verder zijn en het echte genieten en voorbereiden kan beginnen!

Verder eigenlijk ook heel weinig kwaaltjes, wat menstruatiekrampen, beetje pijnlijke borsten en moe.

xxx

18. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, weer getest! Een duidelijke plus en zwanger 2-3, yes!

Bijgevoegde bestanden:

19. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ sinaasappel....
    Yeah!!! Ik dacht heel veel aan jou vanochtend... :)

20. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

Deel Deze Pagina