1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    #581 Me and, 5 sep 2013
    Laatst bewerkt: 5 sep 2013
    Had je ook krampen erbij? Ik niet de hele tijd af en toe maar lijkt niet helemaal hetzelfde te zijn als de normale menstruatiepijn. Lijkt diep van binnen te zitten maar dit er niet de hele tijd. Ook af en toe last van onderrug... En gevoel dat ik vloei. Hoop zo dat die kleine spruit er nog zit en niets mankeert en zich lekker verder innestelt en groeit!
    Sport wel veel ben niet superslank maar zeker niet dik, maar doe wel veel steppen in de les en af en toe buikspieren.

2. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    @me and, wat naar zeg, kan me goed voorstellen dat je erg ongerust bent. Sterkte.

3. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

buikspieren trainen mag nu niet meer hoor! ik doe aan fitness en ik kreeg gister te horen dat ik onder geen beding de voorste buikspieren mag trainen.

4. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Nee doe ik ook al een tijd niet meer hoor. Ben ik gelijk mee gestopt! :)
    Blijf goede hoop houden ben zo onzeker nu:$

5. robijntje1982

ja dat kan ik me voorstellen, komt vast wel goed

6. skatsje

skatsje Lid

28 aug 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heeft iedereen weer veel geschreven. Kan niet op alles reageren haha.

Rosemarie ik weet niet of je dit nog leest maar wat K*T. Hopelijk ben je snel weer zwanger en nestelt het goed in! Sterkte.

Wat rot Me and, kan me voorstellen dat het je heel onzeker maakt. hopelijk is het 'bloeden' morgen over en kun je weer wat geruster zijn!

nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!!

Hier verder ook ERG misselijk, vooral 's ochtends vroeg. Hoef nog niet te spugen maar dat scheelt niet alles. Verder ondanks de voornemens het nog een poosje voor onszelf te houden het gister aan mijn ouders en schoonmoeder verteld. Vonden het helemaal fantastisch. Mijn schoonzus is 7 weken eerder uitgerekend dus heel grappig, zij weet het van ons alleen nog niet!! Vandaag twee collega's ingelicht omdat ik steeds zo misselijk ben. Dan wel fijn dat je het kunt delen. Zal nu de kleine man op bed doen en dan op de bank, ben bekaf na een werkdag van 9 uren. Fijne avond allemaal!

7. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Me and.. ik kan me niet herinneren dat ik er krampen bij had, alleen die bandenpijn.

Mag je je buikspieren niet meer trainen? Ik ga morgen weer naar de sportschool en was al aan het twijfelen wat ik nog mag doen. Heb vanwege mijn rug niet al te veel buikspier oefeningen in mijn programma maar wel veel oefeningen om mijn rug en bekken sterker te krijgen.

Wat leuk dat je schoonzusje en jij zo kort op elkaar lopen met jullie zwangerschap Skatje. Gezellig :) Fijn dat je zulke leuke reacties kreeg :)
    Sterkte met de misselijkheid.

8. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    me and, hoop dat het allemaal meevalt!

Ik ben super moe ineens vanavond. OMG! :$ Lig gewoon al op bed en ga zo ook slapen.

9. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    hey meiden,
    ik kom me even aanmelden hier :D
    Ik weet sinds 30 augustus dat ik terug zwanger ben! 2 dagen voor Nod had ik al een duidelijk tweede streepje op mijn kv test :D
    Dan na NOD direct een knaller!!!! Gisteren bloedafname laten doen op 4wekenen 4 dagen.. ik heb daarnet mijn uitslag gekregen, HCG stond gisteren op 1416 !!! De dokter zei: Heel duidelijk zwanger!!! proficiat! Ben zo blij met die waarde, had echt niet verwacht dat het zo hoog zou zijn..
    Heb dit jaar al 2 miskramen gehad en toen was mijn hcg vrij laag bij het begin... dus hopelijk derder x goeie keer!! al heb ik er nu echt een goed gevoel bij!
    Zijn er nog dames die hun HCG hebben laten bepalen? hoeveel stond dit bij jullie?

proficiat aan alle andere zwangere dames hier!!

10. robijntje1982

tegen mij werd gezegd dat ik eigenlijk alles nog mag doen behalve de voorste buikspieren en de spieren aan de binnenkant van je benen.
    verder goed luisteren naar je lichaam. volgens hun kun je het dan volhouden tot zo'n 8 maand

11. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd Sterr!! Hoop voor je dat de beeb blijft plakken dit keer!!
    Is iedereen naar de ha geweest om bloed te prikken?
    Ik bij mijn eerste zw wel maar dit keer niet.
    Heb alleen gebeld voor een verwijzing naar de gyn.

12. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    @gaab27 bij 1ste zwangerschap wel naar ha geweest. Maar die gaf alleen verwijsbrief voor vk. Dus de vk gelijk maar gebeld

13. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    welkom sterrr! Goed dat je al weet over jouw hcg!!!
    hier kan ik niks inhouden! zo misselijk

14. robijntje1982

ik ook niet hoor, heb 3x getest en de laatste was een knaller.
    ik heb alleen gebeld voor afspraak gyn en vk. in de praktijk van de ha wel geweest voor wijziging medicatie.

15. robijntje1982

pfff daar ben je klaar mee, hier gaat dat nog goed. ik wordt vooral later misselijk en geen zin in eten.
    ik probeer te blijven eten, was bezig met afvallen dus ik wil niet terug vallen in het patroon van te weinig eten.

16. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @letloa, zo misselijk? Hopelijk knap je snel een beetje op :)

@sterr, gefeliciteerd en welkom!

@gaab27, ik ga niet naar de ha om bloed te prikken. Heb ik bij de vorige zwangerschappen ook niet gedaan. Hoef alleen maar een verwijzing voor de gyn te halen. Dat zal geen moeite zijn met mijn voorgeschiedenis ;)

Vanochtend al om 5 uur wakker! Ben nu al gebroken voor vandaag.. Dochterlief besloot een uur geleden om werkelijk waar alles onder te poepen:cool: Haar bedje, slaapzak, pyama, romper, knuffels en ik zat ook onder toen ik haar uit bed pakte. BAH! Allebei al lekker gedoucht.
    Vanmiddag komt sm naar de camping voor een nachtje. Hopelijk kan ik het nog verborgen houden voor haar. We willen het echt nog niet vertellen

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Robijntje, ga jij zowel naar de gyn als de vk? Dat kan dus blijkbaar? Ik zou ook graag n combi willen, gewoon bij de vk in het dorp de standaard dingen en de rest bij de perinatoloog 30km verderop

@ Stitch, o das niet fris....succes met je schoonmoeder en het verborgen houden

@ Letloa, o das minder :(

18. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lucindalice! Je hebt sowieso een vk nodig voor de controles in kraamtijd thuis! Ik mocht bij mijn vk ook regelmatig bovenop het ziekenhuis langskomen zodat ik ze leerde kennen! Gewoon even informeren bij de vk zou ik doen!

19. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Weten jullie of je gewoon aan de huisarts mag vragen om bloed te prikken op hcg waardes? Of doen ze dat alleen als er iets bijzonders is? Heb een mk gehad op 5 weken, en daardoor deze keer onwijs onzeker en slecht slapen.
    Ik heb ook weinig kwaaltjes. Alleen een opgeblazen buik en gevoelige tepels.

@ Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd en hopelijk een plakbeeb!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Jackyy, ik heb ook n mk gehad met 5wkn :(... Gelukkig is de onrust deze keer wat minder dan toen in de zwangerschap. Wellicht dat je het je vk en je ha wel even kan vragen voor hcg of een vroege echo, want dit is natuurlijk niet de bedoeling dat jij jezelf er niet fijn onder voelt.

@ Wondertjes, gelukkig ken ik de vk's in het dorp hier al wel. Maar ze werken niet samen met het zkh waar ik heen ga (logisch ook, niet in de buurt), maar ik zal ze maandag inderdaad eens bellen over hoe en wat. Vraag me alleen af of je verzekering dan niet moeilijk gaat doen?
    Pffff, lastig zeg nu allemaal....

Deel Deze Pagina