Oh ja Esprit heeft inderdaad ook leuke dingen! Lekker dat je goed geslaagd bent. Kreeg je je winterjas dan nog dicht op het eind? Ik heb met mijn vorige zwangerschappen ook geen jassen gekocht maar toen beviel ik in aug. en sept. Gelukkig had ik mijn jassen weinig nodig toen. De winterjas die ik nu heb gaat niet dicht over een dikke buik ben ik bang. Ja ik heb al gegeten. Wordt normaal al weeig als ik niet binnen een half uur na opstaan eet maar nu blijft het gevoel hangen.. bleg.. Voordeel is dat de snoeppot dicht blijft nu
@ Lucinda, vervelend ja zon niet-fijne reactie. Probeer het naast je neer te leggen, meid. Ik kocht veel kleding via www.bellyfashion.nl. Oa noppies, mamalicious, Queen mum etc etc. Positie-winterjas heb ik de vorige keer aangeschaft, is een tijdloos ding, dus prima.
@Rosemarie en Me and, misschien dat jullie het niet meer lezen, maar wat verdrietig voor julle. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven, sterkte. Lucindalice, ik dacht tihdens het lezen al misschien vind je Esprit leuk, daar heb ik vorige keer aantal leuke dingen gekocht. Zal er zo ook eens even kijken Heb geen winterjas nodig gehad bij mijn vorige zwangerschap, maar denk dat het nu wel zo zal zijn. Heb een leuke voor/najaarsjas van mamalicious, maar hartje winter ga ik daar niet mee redden...brrrr.... Marktplaats is ook goede plek om eens te kijken. Heb uurtje de tijd, want mijn zoontje ligt op bed. Verder eigenlijk continue weeig gevoel, ook al eet ik regelmatig wat. Hoop dat het niet te lang duurt. Ben ook echt vreselijk moe. Iemand zei al dat ze blij was dat ze nog een kindje had met middagslaapje....ik ook!! Zelfs nog 2 slaapjes Door onze drukke agenda en die van de vk hebben pas 30 sept eerst echo en intake. Maar dan is er ook alweer meer te zien, dus prima zo. Krijgen bij 12 weken er ook weer 1 dus dan zit er weer minder tijd tussen. Kijk er wel enorm naar uit!!!
@ Zetha, 30 september duurt idd nog even, maar je hebt dan wel een veel mooier beeld! Ik ben ook zo moe ja, kan de hele dag wel slapen...
Voor je het weet is het 30 september moet je maar denken en wat je zegt, het beeld is dan meteen een stuk mooier. Hier maar eens op zolder gaan kijken wat ik allemaal nog heb voor zwangerschapskleding, het is in ieder geval nu een ander seizoen.
@zetha kijk aan voor dat je het weet is het 30 sept. Ik kan nog aftellen donderdag mag ik heen voor een vroege echo. Ik heb wat zwangerschapskleren uitgeleend en helaas voor mijn vriendin zal ze het weer in moeten leveren (had ik haar voor gewaarschuwd van te voren haha). Ik heb nog een grote maat jas (van de andere 2 zwangerschappen voor de twee mk) en die pas ik nog en is verder goed. Dus die doe ik maar weer aan een beetje saai, maar economisch voordelig. Mijn misselijkheid wordt met de dag erger. Ik lig nu de hele dag al op de bank en ik heb al een paar keer gespuugd. Ik merk dat ik steeds minder tegen bepaalde luchtjes kan en dat ik meer begin te stinken als ik zweet (niet erg smakelijk). Verder voel ik mij op en top zwanger beter dan de laatste twee zwangerschappen die uiteindelijk miskramen werden. Dus ik ga duimen voor a.s. donderdag. Hopend op een kloppend hartje....
Iemand vroeg het laatst al, Maar misschien is het leuk om (als je wilt) kort te vertellen hoe oud je bent, waar je woont en wat je doet? Ik begin wel: 28, Nijkerk en werk als begeleidster in de gehandicaptenzorg
Jullie schrijven veel! Even bijgelezen, druk weekend gehad dus weinig online geweest. Nog steeds erg moe maar verder voel ik me vrij goed gelukkig! Zwangerschapskleding heb ik nog niet naar gekeken. Heel veel weg gedaan vam de vorige keren, wel een beetje spijt van want nu kan ik weer opnieuw beginnen. Maar goed, de spijkerbroeken die ik vorige keer had gekocht was ik toch niet happy mee want ze zaten niet lekker. En broeken vam de eerste zwangerschap waren echt versleten. Dus over een weekje of 6 maar eens op zoek naar een nette broek. Vorige keren werd ik niet enorm dik de eerste helft dus verwacht ik nu ook niet zo. Heb dus nog even.
30 jaar uit Stadskanaal(gr) werkte altijd als zorgkundige maar in de wia vanwege problemen eerste zwangerschap. pfff wat een weekend..... zo vreselijk misselijk en nu ook overgegeven. blehhh totaal nergens zin in, dwing mezelf om toch steeds wat te eten en drinken.
We hebben ook komende 2 weken veel drukte door de weeks en weekends, dus het is zomaar de 30e Ik moet er ook bij zeggen dat ik niet iemand ben die behoefte heeft aan meerdere testen of echo's, zonder anderen daarbij te veroordelen hoor. Maar heb 1 test gedaan en mijn lichaam laat wel weten dat ik zwanger ben Komt misschien ook omdat ik geen ervaring heb met mk. @aaroorda, kan je al een hartje zien/horen bij 7 weken? Succes met wachten, kan me voorstellen dat het nu even extra spannend is. Ik bedenk me nu ook dat ik de maxicosi en wipstoel te leen heb beloofd aan vriendin die in december een kindje verwacht....dat gaan we niet redden. Hmmm dat is wel sneu, maar is niet anders.
Wat een berg om te lezen, gezellig hoor. Net thuis van weekendje weg. Gelukkig door niemand 'gesnapt' met m'n wijntje (lees limonade ). @Lucinda Voor goedkope, merk zwangerschapskleding kan het soms treffen op Goedkope Name it kinderkleding en babykleding - Bij Ikenmijnkind.nl
Ik komt uit provincie groningen en ik ben 29 jaar. Ik werk in het onderwijs als juf en zit nu even thuis ivm 3 jaarcontracten pfff hoezo rot. @zetha79 ja tussen 6 en 7 weken begint het hartje te kloppen en anders ben ik even te vroeg. Ik ben blij als alles goed te zien is en dan krijg ik snel weer een nieuwe echo. Dus ik duim gewoon dat het hartje te zien is.
Fijn aaroorda dat je bijna echo hebt! Hier vorige zwangerschap met 6 weken en 3dgn kloppend hartje gezien! Zal vast goed komen en anders inderdaad gewoon week erna nog een keer. Wij hebben woe de 18e eerste echo. Minki, oh goed dat niemand je betrapt heeft! Wij gaan komend weekend weekendje weg met vriendengroep en zit nu al lichtelijk id stress ! Ben op zoek naar alcoholvrije wijn, hopelijk kan ik ze voor de gek houden! Rest, teveel gekletst om op te reageren, sorry!
Oke, ik heb met 7 weken en paar dagen een echo, dus dan zou ik al een hartje moeten zien kloppen! Ja ben er een beetje huiverig voor want de vorige keer klopte het hartje heel traag met 8 weken..! Dus ja, ben er een beetje onzeker over geworden! maar mijn borsten groeien nog steeds met de dag volgens mij...
Ook ik wil mezelf graag aanmelden in deze groep Ik ben 3 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon Gijs* Gijs is door een foutje van de natuur met 35 weken in mijn baarmoeder overleden. Inmiddels ben ik bijna 7 weken zwanger. uitgerekend op 05-05-2014 Jeetje wat is dit weer spannend. Ik probeer positief te blijven maar bij ieder pijntje/kramp ben ik bang dat het fout is. Voor sommige is het heel snel zwanger zijn na 3 maanden, voor ons is het best dubbel. aan de ene kant zijn we nog volop bezig met het verwerken van het overlijden van Gijs. Aan de andere kant is dit ook wat we willen. A.k vrijdag hebben we onze eerste echo in het ziekenhuis, ik hoop dat alles goed is met ons Ukkie!
@renatepeter, wat verschrikkelijk zeg pffff, heel heftig. Ik hoop dat je, ondanks alle spanning en het verwerken, ook een beetje kunt genieten.
Ik mag me ook melden hier! (Ga geen 70 pagina's teruglezen) Ik ben net 4 weekjes in verwachting van ons 2e kindje. Dinsdag gesprekje bij de HA, vrijdag komt MvM en ik ga me ook nog even bij de vk aanmelden. Ik ben 31, woon in het mooie Zwolle en heb al een dochter van 13 maanden. Ik ben thuisblijfmama icm zzp'er (fotograaf) We hebben een verhuizing voor de boeg, dus met wat geluk kan de babykamer gelijk ingericht worden Oh ja, voorlopig ben ik op 15 mei uitgerekend.
Welkom nieuwe dames Wauw renatepeter wat heftig!! Pfff het zal nu wel extra spannend zijn, probeer te genieten. Ik heb gisteren heel de dag met koorts op bed gelegen voel me ellendig enorm pijn bij het slikken BAH
Welkom RenatePeter, wat een ongelofelijk verhaal, erg heftig en verdrietig Welkom Erica! Meiden, m'n wifi-verbinding is erg beroerd, als ik weer goede vetbinding heb reageer ik even wat beter