Welkom nieuwe zwangeren. Jeetje renatepeter wat heftig! Hier gistermiddag wat lichtbruin/gelig met afvegen. De schrik zit er gelijk weer in. Voelde me net wat minder onzeker, en dacht 'deze keer zit het goed' , maar dat voelt nu heel anders. Hopelijk blijft het hierbij.
Welkom nieuwe moeders!! @ Jackyy.. ik duim voor je maar lichtbruin is echt niks hoor!! alles zal goed uitkomen. @ renatepeter.. Ik heb ook een zoontje die overleden is. Hij heet Oliver en was met 25 weken geboren. Hij leefde voor 15 uur en dan was hij in mijn armen overleden. Dit was precies 1 jaar en 10 dagen geleden. Heel veel sterkte.. het wordt beter met tijd. Dit zwangerschap is ook heel spannend, vreemd en bitter sweet voor mij.. ik probeer echt ervan te genieten maar ik ben altijd heel onzeker..
jeetje heftig hoor, dat is echt de ergste nachtmerrie natuurlijk! Hopelijk gaat het deze keer wel goed en kunnen jullie een beetje van de zwangerschap genieten. Hier begint het weeige gevoel aan te sterken en af en toe in echte misselijkheid om te slaan. Hopelijk wordt het niet nog erger. Nog een week en 2 dagen tot de eerste echo
Hopelijk is het niks, bruin is in ieder geval nog niks om je zorgen over te maken. Gewoon adertje gesprongen ofzo, of nog van innesteling. Probeer een beetje te genieten, hoe moeilijk dat ook is. We kunnen er verder niks aan doen dan wachten helaas .
@ Jackyy, dat is schrikken lichtbruin....zeker als je een vmk hebt gehad...ik ben ook continu op het wc-papier aan het turen en aan het broekloeren, hopelijk voor jou geen verder verlies meer! @ Letloa, ik snap dat het voor jou ook heel dubbel is een zwangerschap, probeer vertrouwen te hebben en te genieten! @ Troelie, licht blijven eten dan, dat werkt echt! Als ik mezelf ook maar iets weeig voel neem ik direct ergens n hap van... Ben bij de andere zwangerschappen zo misselijk en ziek geweest, ik probeer dat nu echt te voorkomen. Yes, zoals jullie zien heb ik weer even wifi, hopelijk kan ik dus weer normaal op iedereen reageren
Hier bloedverlies bij het afvegen vooral. De gyn zegt zolang je geen buikpijn hebt en het bloedverlies niet erger word niks aan de hand.
@ renatepeter, jemig wat een verhaal.. vreselijk zeg!!! Zoiets zou niet mogen gebeuren. Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! @ Erica, welkom! @ Troelie, bij de Appie hebben ze alcoholvrije wijn, wit en rood. Nog best te drinken ook! @ Jackyy, balen van de afscheiding! Ik had gisteravond ook bruinige afscheiding en gelijk ben ik weer helemaal in de stress. Ik heb dat afgelopen dinsdag ook gehad en gisteravond dus weer. Bij mijn zoontje heb ik het ook gehad. Het maakt mij enorm onzeker, al ben ik nog steeds moe en misselijk. @ Lucinda, wat fijn dat je zo geniet meid!
renatepeter, wat erg zeg! Ik hoop dat jullie het een soort plekje kunnen geven. Wel fijn dat je weer zwanger mag zijn! Probeer te genieten. Af en toe een hapje werkt hier ook ook goed. Ik drink sinds deze week af en toe een slok optimel in de ochtend, dit werkt bij mij perfect, later in de ochtend ga ik dan pas ontbijten (anders blijft hij er niet in zitten)
@ Gaab, o wat naar! Gelukkig heb je geen buikpijn. Hopelijk is het niets ergs! @ Sinaasappel, ik snap goed dat je daar ongerust van wordt , hopelijk is het bij jou ook niets ernstigs!
@ Princess, als ik wakker wordt drink ik n pakje chocomel, vult goed en kan ik mezelf en de kids rustig aankleden en daarna gaan ontbijten. Hopelijk blijft de echte misselijkheid hier nog lang uit... Hoewel het wel een 'bevestiging' is natuurlijk...
Welkom Erica82 Ook jij Renatepeter, wat een heftig verhaal, hoop dat het deze keer wel allemaal goed gaat! Oh nee Gaab27, maar idd zolang je geen krampen erbij hebt hoeft het helemaal niets te betekenen. Oei dat is schrikken Jackyy, is het nu wel weg? Ooh jaloers Troelie, jij mag al bijna gaan spieken, ik mag nog eventjes wachten tot de 27ste. Phoeh jij ook al Sinaasappel, hopelijk gaat het ook bij jou snel weg. @hier van het weekend toch een soort van mijlpaal gehaald, ben nu al verder dan bij de laatste zwangerschap. Geeft geen garanties uiteraard maar doet me toch wel goed. En had vrijdag een superknaller op de kv verder nog weinig last van dingen, beetje weeig gevoel als ik wakker word, vaak snachts eruit om te plassen en dan niet meer kunnen slapen
renatepeter, wat een heftig verhaal! hopelijk komt het goed deze keer. mag je nu vaker voor controle dan? dames met wat kleur bij het afvegen sterkte hopelijk betekent het niks en blijft de kleine lekker zitten. ik had bij de vorige zwangerschap met 9 weken bloedingen tot 11 weken aan toen. radiogirl80 super van je knal test!
@ Radiogirl, dat is een fijn gevoel meid dat je die dagen voorbij bent @ Letloa, bijna dus Pfff, vandaag wat kramp en ook rug- en bekkenpijn... Maar heel rustig aan doen dus... Vandaag 35 dagen, vorige ronde had ik op deze dag mijn vmk...toch wel n beetje apart gevoel daarbij...
Ah jij ook zo'n spannende dag vandaag Lucindalice, blijft denk ik toch wel een rare dag in iedere zw. Maar ook jij gaat deze dag gewoon goed doorkomen.. en de 246 erna ook Poeh tiktaktoetje, 10 okt is idd nog een eindje weg, maar je hebt dan wel meteen een heel goed beeld is het wachten waard zullen we maar zeggen
ohh tiktaktoetje... Ik wou heel graag dat mijn niet zo vroeg zou zijn... maar hellaas moet het zo door mijn vorige complicaties.