Het is overbelasting en al mn bekken Nu rustig aan doen en elke middag ff gaan liggen. Als t erger wordt terug bellen
:x ow gaab wat heftig! Heb je al gebeld met je vk of gyn? Misschien zit het vruchtje er nog..... @mamachantal, hopelijk word het niet erger en blijft het stabiel als je rust. Sterkte!
@gaab27, jeetje dat is schrikken! Gebeld met de vk? Mag je voor een echo komen? Of heb je zelf het idee dat je het vruchtje al bent verloren? Sterkte meis!
nee Gaab! Dat mag niet. Hoop dat je snel terecht kan bij de vk en dat het vruchtje er al zit. Sterkte meid, ga duimen voor je! Knuffel.
Gaab27, wat k*t zeg.... sterkte Maar rustig aan dan mamachantal, hopen dat het helpt. aaRoorda hopelijk slaan de tabletten aan, niks binnen kunnen houden is niet de bedoeling.
@ MamavanChantal, had je dat je vorige zwangerschappen ook? Ik ben ook n chronische bekkenklant door mn EDS en vandaag in het boek van Cecile Rost begonnen, hopelijk weer even wat handvatten vinden. Sterkte!
Het is inderdaad een hele heftige tijd waar we in zitten. Vanmorgen heb ik toch maar even naar het ziekenhuis gebeld, ik had eigenlijk a.s vrijdag onze eerste echo, maar omdat we dan 6weken 5 dagen onderweg zijn en het niet zeker is dat je het hartje ook kan horen hebben we toch voor de 'veilige' weg gekozen en de afspraak te verzetten naar 19 september. Heel erg spannend. @ mamachantal. Jij weet precies wat wij nu voelen, het zo moeilijk om soms je grote verdriet even op zij te moeten zetten en je focus even op deze zwangerschap te moeten zetten. Ik voel me verder uitstekend, ik ben wel ontzettend moe en heb ontzettend last van haaruitval. Ik hoop dat het hier bij blijft. Iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden! Doet een mens goed!
jeetje Gaab, wel weer schrikken als je zoiets leest Heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel een afspraak hebt!!