1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Jaaa, super Sinaasappel!! Ik kwam ook al steeds ff kijken of je al had getest!!

Ik heb er nog 2 liggen, denk dat ik vrijdag of zaterdag al 1 ga proberen om te kijken of ie dan al 3+ is. Als dat niet is, dan doe ik zondag of maandag de andere. mijn testen zijn nog maar tot dec 2013 houdbaar, dus heb er anders toch niks meer aan waarschijnlijk.

2. Minson

Minson Lid

11 dec 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren avond toch een test gedaan maar het was negatief. Laatste maanden cyclus van 28-34 dagen gehad. Gisteren was het pas 24 dagen geweest. Dus ga zaterdag denk testen. Ik ga vanavond vroeg naar bed voel me echt niet goed als ik niet zwanger ben weet ik niet wat het is. Maar voelde me ook zo toen ik net zwanger was met mijn zoon. Zo lastig om het niet te weten ik ga maandag naar het ziekenhuis om te praten over een operatie. Maar als ik zwanger ben dan laat ik de operatie wachten.

3. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ah jammer Minson. Maar zo te zien aan je eerdere cyclussen ben je ook nog wat aan de vroege kant. Je hebt geen idee wanneer je eisprong is geweest? Hier vanavond ook vroeg naar bed. Dochterlief heeft me aangestoken; ben zo verkouden als wat :(. Hopelijk slaap ik vannacht een beetje fatsoenlijk.

4. Minson

Minson Lid

11 dec 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet de datum niet wanneer ik de eisprong had maar voel het altijd wel. Maar ik ga proberen om er niet meer aan te denken. Word gek van mezelf. Als jullie niks meer horen dan wens ik jullie allemaal veel succes!

5. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    1 mei
    Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap
    Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap

3 mei
    joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap
    Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap

4 mei
    Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap
    Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap

6 mei
    Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap

8 mei
    Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap
    Stitch85, 3e kindje,

6. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo, lijst weer ff geupdate.
    Zetha79, gefeliciteerd en welkom hier!

Troelie, spannend! Ik heb ook nog een digitale (2 zelfs..), die wil ik dinsdag doen, dan zou het wel 3+ moeten zijn denk ik... Eerder durf ik niet.

Minson, jammer, maar hopelijk was je te vroeg en sluit je je hier snel aan!

7. princess25

princess25 Niet meer actief

Zeg, wie komt mij vergezellen op 6 mei!? Sta opeens helemaal alleen daar, haha.

Vandaag voor het eerst steekjes gevoeld, best prettig, het idee dat er wat gebeurd.

8. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Fijn he?! Ik ben ook wel blij met mijn 'kwaaltjes'! Nou nog hopen dat het blijft groeien. Ik ben heel veel aan het hoesten en niezen, heb er gewoon beetje buikpijn van. Hopelijk zit de beeb goed vastgeplakt ;)

9. Zetha79

Zetha79 Lid

4 sep 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik zou net mezelf toevoegen op het lijstje, maar zie al een bijgewerkte versie! Melden jullie je ook aan bij moeders voor moeders? Vorige zwangerschap niet gedaan, maar nu wil ik dat eigenlijk wel doen. Vraag me alleen af of je ook vaste tijd of dag van afhalen kan afspreken. We hebben geen plek om de flessen een beetje verdekt op te stellen en om nu al de hele straat mee te laten delen in ons geluk :D Iemand een idee? Anders zal ik morgen eens contact zoeken met mvm.

Ik heb helemaal niet de neiging om meerdere keren te testen. Duidelijke uitslag, inmiddels ook moe en een spontane huilbui tijdens een gesprek met een goede vriendin vertelt me meer dan genoeg, hihi

Troelie en Princess25, leuk dat jullie ook een kindje hebben van dezelfde leeftijd. Onze zoon is van 10-09-2012. Hij snapt er nog niets van dat hij een broertje of zusje krijgt. Ergens wel een beetje jammer, maar ik ben 34 en we wilden niet te lang wachten. Is ook prima zo!

10. Zetha79

Zetha79 Lid

4 sep 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Euh...hoe pas ik mijn banner ook alweer aan...?? Haha, duidelijk nog een symptoom ;)

11. princess25

Zethqa79, een vaste tijd afspreken bij moeders voor moeders, kon ik niet. Moest het voor een bepaalde tijd buiten zetten. Je kan bijv. wel het in de achtertuin zetten en je poort openhouden, dan halen ze het daar. Ook hebben ze zakken om het bedekt te doen. Ik kon daarnaast kiezen door het bij een afhaalpunt te brengen en daar ook de nieuwe te halen, maar lijkt mij erg veel gedoe.

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Je kunt het hier op de site doen bij 'banners' bovenaan de site in de menubalk (vrij rechts). Je kunt ook een andere site gebruiken, zoals babytickers.net. Als je googled op babybanners of tickers dan vind je wel meer sites denk ik. Succes!

13. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hier inderdaad hetzelfde als Princess schrijft. Vorige keer wel mvm gedaan, maar deze keer niet van plan. Vond het uiteindelijk best veel gedoe. Ben blij dat ik bij vorige zwangerschap heb kunnen helpen, maar deze keer ff niet.

14. Zetha79

Zetha79 Lid

4 sep 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Banner: check!! Thanks Troelie

We hebben geen achterom, dus wordt em niet. We hebben een wal achter ons huis naar een groot grasveld, maar om de chauffeur nou die route te laten nemen. En we hebben een onderhoudsvrije voortuin, waardoor het niet uit het zicht gezet kan worden. Inderdaad wegbrengen spreekt me ook niet echt aan. Dit was vorige keer ook mede de reden om het niet te doen, maar zal er nog even nadenken. Misschien toch buren al vertellen dan...

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sinaasappel, wow! Wat een mooie knallers! Ik heb geen testen meer in huis, was er niet echt op berekend om ze al nodig te hebben;) Zaterdag gaan we lekker nog een weekje met de caravan weg dus ik wil voor zaterdag nog eens testen:D

@zetha79 gefeliciteerd en welkom!

@kwaaltjes, hier eigenlijk nog nergens last van, af en toe wat krampjes. Hopelijk blijf ik me zo voelen de komende 8 maanden;)

16. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Hoi
    Ik 6 mei 2014 van mijn tweede en heb 19 sept eerste echo!!!
    Me aangemeld bij mvm vind ik belangrijk en voor mezelf een kleine moeite om in een pot te plassen en voor de deur te zetten.
    Ik moet mega veel plassen dus zet er een naast mijn bed ;)
    Heb geen contacten in de buurt ofzo dus niemand kan er achter komen en iedereen waar ik close mee ben die weet het al :-D

17. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden, ik mag me hier ook melden.
    vanavond positieve test in handen. Moet nog eff van de shock bekomen. Word heel spannend weer voor ons.
    Heb namelijk in juni dit jaar een ma gehad en nu dus gelukkig wel heel snel zwanger.
    als het goed is zou mijn uitgerekende datum 11 mei moeten zijn maar een grote kans dat ik nog in april ga bevallen aangezien ze me niet tot 40 weken willen laten lopen ivm de slechte start van mn zoontje destijds.
    zal mn testen eff toevoegen, die zijn dus van vanavond.
    Zou as zaterdag 31-08 mn NOD moeten hebben

Bijgevoegde bestanden:

18. princess25

Welkom alle nieuwe! Begint lekker druk te worden zo. Gezellig.
    En.....iemand op 6 mei erbij :)

19. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Welkom allemaal, gezellig!!

Haha princess, je bent niet meer alleen ;)!

Hier lekker weekend!! Heerlijk!!

20. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Ik wil alle nieuwe zwangere vrouwen welkom heten!!!

Nu, mijn geweldige huisarts heeft gezegd: Jij bent allen maar 3 week +5 dagenn zwanger, de test zou 1-2 weken nog laten zien en niet 2-3.. misschien ben jij met meerling zwanger?!! :$:$

Oh boy!!! De volgende 3 weken zal heel langzaam voorbij gaan tot mijn nieuwe afspraak.

Deel Deze Pagina