Hoi meiden, @ Jackky, hoe is het nu? @ uitgerekend na 15 mei, eens met Corali. En er is overigens al wel een tijdje een topic voor 16-31 mei, zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/463371-16-t-m-31-mei-2014-mamas.html @ mvm, gister hier geweest, dus ik pies nu fijn in een kannetje. @ aaRoorda, hoe was je echo? @ onzeker, ik blijf erg onzeker merk ik. Gister echt een offday. Mn test van mvm vond ik vrij licht (lichter dan bij mijn dochter iig) en ik had weer een keertje lichtbruine afscheiding. Ook leek ik minder misselijk.
@sinaasappel ik heb morgen mijn echo om 12.00 uur.. dus ik word al wat licht zenuwachtig. Sinaasappel als je het niet vertrouwt dan kun je altijd je vk bellen en vragen of ze voor zekerheid gaan kijken. Daarom heb ik morgen ook een vroege echo, om wat onzekerheid bij mij weg te nemen. Ik heb tabletten voor de misselijkheid, maar ze slaan niet geweldig aan. Ik merk dat ik als meer eet, omdat ik toch wel meer trek heb gekregen. Helaas gaat dat gepaard met groeien.
@ aaRoorda, dat wil ik niet, ik vind de termijn nog zo pril, ik wacht liever tot dinsdag, dan heb ik voor mijn gevoel wat meer zekerheid.
Meiden, bedankt voor de gastvrijheid, maar ik heb het juiste forum voor mijn uitgerekende datum inmiddels gevonden. Heel veel succes met alles en ik spiek af en toe bij jullie! Ik mag dus van de lijst af! xx
@ Kim, jij ook heel veel succes! Hier vandaag weer gewerkt, maar dat was van korte duur Ik ging naar de wc en zag dat ik bloed verloren had. Werd helemaal trillerig etc, dus maar aan mijn 2 collega's van die dag vertelt. Ze hebben mij naar huis gestuurd en ik moest van de de vk bellen, haha. Dus gedaan, helaas was deze assistent heel anders en 10x minder meelevend dan de andere. Ze kon niets voor mij betekenen en ik moest gewoon afwachten. De kramp kan zijn van dat alles veranderd en bloed vd innesteling? Ik weet het niet, geen goed gevoel erover. Bah bah bah. Zij zei zelfs dat je het met 7 a 7,5 week pas kan zien, dus een eerdere echo geen nut heeft. Ik mag mijn afspraak vervroegen naar dinsdag ( 7 weken) ipv vrijdag (7,5 week). Nog steeds niet erg lekker, dus twijfel nu tussen griepje, toch een mk, of stress of niets.
Princess, knuffel meid, wat een onzekerheid!!!!! Balen vann de niet meelevende vk. Jij dus ook dinsdag een echo, ik ook. Lijkt nog erg ver weg he...
Ja best wel, maar misschien ben ik dan weer wat zekerder? Fijn dat jij ook snel mag, kunnen we daarna misschien wat meer genieten?
Princess wat raar dat je zo lang moet eacht zeg, als je nog meer bloed verliest zou ik gewoon nog een keer bellen. Sterkte! vandaag een beetje in huis getut, weinig puf om veel met de kids te doen. Kan eigenlijk een slaapdagje wel goed gebruiken, maar goed dat zit er momenteel ff niet in. veel drukke weekenden die eraan komen en geen vrije dagen gepland. Vind 30 sept nog wel heel lang duren!
@Troeli, de vk dacht inderdaad ook aan een blaasontsteking. Vandaag nergens meer last van. Weet het ook niet zo... Hopen dat het snel de 27e is!!! Princess sterkte meid!! Ik voel me weer beter. Niet meer zo een heftige buikpijn. Lekkerder in m'n velletje. Fijn, maar maakt ook wel weer een beetje onzeker. Morgen MvM. Verder morgenoverdag lekker een dag met mijn 2 mannen en 's avonds eten met vriendinnen. Kortom goed begin van het "weekend"!!
@princess wat heftig allemaal. Gelukkig kun je snel terecht bij je vk. Ik begin hem toch nu wel te knijpen voor de echo morgen. Heb geen zin in een derde missed abortion. Maar ik blijf proberen positief te denken en ik ben verder qua kwalen zwanger dus...
Fijn kiwi dat je je weet beter voelt, houden zo. Sterkte Princess, zo'n ongevoelig iemand aan de lijn helpt dan ook niet echt mee. Duim voor je aaRoorda, maar aangezien de tekenen er zijn moet het toch goed zijn dit keer. Deel je het morgen met ons? Goede nacht voor zo
@kiwi, ik had vandaag ook twijfels over een blaasontsteking maar denk toch dat het gewoon door de zwschap komt... @princess, sterkte hoop dat er niks aan de hand is! @sinaasappel jij ook sterkte met wachten! Hier te druks vanwege onze verhuizing!
Ik mag vrijdag de vk bellen voor een afspraak eindelijk! ik ben zo beieuwd naar alles kan ook echt niet wachten tot de eerste echo! Ben vandaag bij mn dinn geweest en haar ventje is nu 11 maand en dan word ik toch zo blij!
Goeiemorgen meiden, Hier geen bruinverlies meer gehad. Ben al 3 dagen thuis omdat ik sochtends verschrikkelijk misselijk ben. Tegen de middag trekt het een beetje weg. aaRoorde: Succes vandaag. Hoop een mooie echo voor jou!
Goedemorgen. Straks is het zover en ik ben zenuwachtig maar ik vind het ook wel weer leuk. Ik hoop op een mooie echo en daar ga ik ook gewoon van uit. Verder laat ik het maar weer op mij af komen en probeer ik mij er niet te druk over te maken. Ik heb een super vk en zij zal mij goed begeleiden. Ik laat jullie het vanmiddag weten
MEIDEN HELP!! MIJN vriend en ik hebben gisteren sex gehad en nu had ik vanochtend bij het afvegen bloed op mn wcpapiertje. Toen ik door mn hurken ging om de boel goed schoon te maken kwam er een plasje bloed uit. pleas meiden help! wat kan dit zijn!! ik ben zo bang! ik ben vandaag 5w6d!
@floortje18, dat is schrikken, maar waarschijnlijk niet meer dan een gesprongen adertje van binnen. Je onderkant is nu met je zwangerschap veel beter doorbloed. Hierdoor kan er sneller een adertje knappen als je sex hebt. Als je bloed blijft verliezen zou ik even je vk bellen, anders niet hoor!