1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaroorda, heel veel suc6 en plezier bij je echo vandaag :D
    Oei Princess25 dat is idd schrikken, hoe is het nu met je? Echt stom dat je niet meteen mocht langskomen bij de vk.
    Leuk Kiwi2013 dat je meedoet met MvM :D hopelijk een mooie knaller van een test :)
    Wat fijn dat je geen bruinverlies meer hebt gehad Jackyy :)
    Dat kan vanalles zijn Floortjee18, denk idd eerder aan een geknapt vaatje dan wat anders. Als het aanhoud zeker de VK bellen meid.
    @hier na een nacht goed doorgeslapen te hebben een cb dig gewaagd, en joehoe de felbegeerde 3+:D:D

Bijgevoegde bestanden:

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Mooie testen Radiogirl!

Succes aaroorda! Hopelijk een mooie echo :)

@ Floortje, het kan van de seks zijn. Kijk het even aan, bij meer verlies de Vk bellen hoor!

Ik zit alweer op de revalidatie. Slechte nacht gehad vannacht, ik zal blij zijn al het morgenmiddag is, dan eindelijk weekend!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Floortje waarschijnlijk gesprongen adertje

Pff gister hele dag pijn in mn buik gehad. Straalde door naar mn benen
    Zo vk maar weer is bellen

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MamaChantal, bah wat vervelend :(...

5. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    thnx Lucindalice :D jij suc6 op de revalidatie. Hier ook mezelf door deze dag heen slepen en dan weekend :)

Oh bah mamachantal, dat is niet tof!

6. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @mamachantal pufff her is niet fijn!

Ik zit mijn NT2 examen te doen!!! 2 dagen of nederlandse examen: schrijven, lezen, spreken en luisteren! Super spannend maar het is echt goed want ik denk minder aan mijn zwangerschap!

Ik heb gisteren mijn Oliver beertje gekregen. Het is en beer met hetzelfde gewicht als jouw vlinder. Hij is zoooo mooi. Ik ben ermee super blij.

Meisjes met verlies, sterkte!

@aaroorda: veel succes vandaag! Laat ons eens weten! :)

7. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames

Ik ben voor de echo geweest met mijn hart bonkend in mijn keel, maar wat een mooi echo. Inwendig zagen we een garnaaltje van 6 weken en 3 dagen en het hartje klopte goed. Alles zag er goed uit en over twee weken weer

8. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn aaroorda :D lekker genieten nu

9. skatsje

skatsje Lid

28 aug 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat geweldig aaRoorda. Nu kun je gaan genieten

10. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Floor: maak je geen zorgen! Komt gewoon door de extra doorbloeding daar.

Radiogirl: wat een mooie testen, krijg ook weer testkriebels als ik dat zie!

Aroorda: wat heerlijk zo'n mooie echo, ik zou ook wel even in mijn buik willen gluren ;)

Hier door de griep geveld dus eindelijk even tijd voor mezelf en het forum:D Heb me net aangemeld voor mvm, ben benieuwd! Nou ik ga ff tukken!

Trouwens ik sta volgens mij nog niet op de lijst? Wil iemand mij erbij zetten? Ik ben 40, uitgerekend op 10-05 3e kindje en 1e echo is op 30-09.

Oh en succes Letloa met je nt2, wat is je moedertaal als ik vragen mag?

11. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Super aaroorda!! Inderdaad lekker genieten nu!! Wanneer heb je nou volgende echo?

12. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Radiogirl: Super die 3+!! Geeft een goed gevoel he

aaRoorda: Goed om te horen. Lijkt me fantastisch om een kloppend hartje te zien!

Hier: Ik heb net zo gelachen. Ik was op de bank in slaap gevallen, droomde dat ik een baby vasthield van iemand anders waar ik op moest letten. Maar het voelde zo echt! Toen werd ik beetje wakker, was me hond lekker naast me, tegen me aan, onder m'n arm gekropen. Vandaar..! Moest zo lachen hoe die erbij lag, net een kindje :p

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @aaroorda, gefeliciteerd met de goede echo! Op naar de volgende...

@jackyy, haha heerlijk zo'n knuffeldoekje. Ik zat gisteravond ook op schoot met ons 'schoothondje', die vond het blijkbaar nodig om bij me te komen liggen. Gelukkig besloot de kleinste dat en niet de grootste. Nu had ik 'maar' 22 kg hond op schoot ipv 34 kg

14. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thnx Guapetona, hopelijk ben ik nu wel genezen van m'n testdrang ;) beterschap voor jou :)

Idd Jackyy die 3+ voelt best fijn, het is geen garantie maar doet me toch goed :D En haha, dat is pas leuk wakker worden zo met een oefen kindje ;)

Pfoeh Stitch, dat zijn ook geen kleintjes zeg, wat voor soort honden heb je?

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @Radiogirl, de kleinste is een kruising tussen een golden retriever en kruising flatcoatretriever/berner sennen. De grootste is een volbloed berner sennen. Allebei zijn ze aan de kleine kant voor hun nest en hun ras, dat is in huis best wel eens makkelijk ;) Heb je ook beestjes?

Pfff na 4 weken in de rotzooi te zitten in huis, is eindelijk het eind in zicht. Ben zo blij als de verbouwing eindelijk klaar is....

16. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Berner sennen, dat zijn van die lekkere knuffelkonten, m'n buren hebben er ook 1 gehad :) ik doe het wat rustiger aan met 2 katten ;) maar zou ook graag een hond willen, maar aangezien wij allebei fulltime werken hebben we dat nog niet gedaan..wie weet in 2014 :D

17. princess25

princess25 Niet meer actief

Dat zijn zeker mooie honden zeg. Lijkt mij wel vreemd wakker worden, zo met je hond. haha. Die dacht, daar maak ik maar mooi gebruik van.

Vandaag geen bloed gezien gelukkig, dus ben weer wat zekerder. Ik ben wat dat betreft ook zo'n bangerik. Terwijl hier al meer meiden zijn die wat bloed hebben verloren. Maar goed, ik ga weer proberen te genieten.
    Man wilde de echo toch liever op volgende week vrijdag houden, omdat we dan bijna zeker weten een hartje zien kloppen. Ik geef hem daar ook wel weer gelijk in, ik ken mijzelf.
    Ga nu mij maar richten op mijn dochters verjaardag en zondag heerlijk op kraambezoek bij vriendin.

18. Floortjee18

15 jan 2012
    68
    23
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Drenthe
    Hey meiden!

@aaordaa Super goed nieuws!

Mijn bloeding was alleen vanochtend gelukkig!

Niks aan het handje dus. Denk indd dat mijn vriend per ongelijk wat heeft laten springen daar binnen. en ik vind het idee al zo griezelig! hihi.

Bedankt voor jullie feedbacks! maakt me een stuk zekerder!!

Fijne avond meidies!

19. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @aaroorda: geweldig dat je het hartje van je kleintje kon zien!

@guapetona: ik ben in Brazilië geboren maar ik heb eigenlijk 2 moeder talen want ik heb engels geleerd toen ik echt klein was en ik spreek 90% van de tijd alleen engels.
    Hopelijk in het toekomst kan ik zeggen dat ik super goed 3 talen kan ;)

@princess: fijn dat je geen meer bloed verlies hebt!

Ik ben echt moe maar nu alleen 4 dagen tot mijn echo :D

ohh en ik heb een super grote buik :$:$:$

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat fijn dat de Oliver Beer binnen is Letloa, klinkt erg mooi!

@ aaroorda, wat fijn zon goede echo! Heerlijk genieten :)

@ honden, wij hebben toller en flatcoated :)

Pffff... Ben moe, maar ben nog wat te koppig om naar boven te vertrekken...

Deel Deze Pagina