1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ madelein... hoop dat je beter voelt!

hier super misselijk maar ook super blij want vandaag hebben we onze eerste echo!!! yay!!!!

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @letloa, succes bij de echo! Laat je iets weten als je bent geweest?

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hier iets beter vandaag! Nog wel een beetje een dweil maar geen spierpijn meer en minder snot ;).

Spannend letloa!!! Duimen draaien hier!

4. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @letloa, succes vandaag! Wij nog 2 daagjes wachten en dan hebben we s'avonds de eerste echo...

5. Nathje

Nathje Actief lid

18 sep 2012
    112
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik reageer ook niet vaak maar dat komt ook oa door het ziek zijn, hier ook al medicijnen gekregen maar ik probeer toch zo weinig mogelijk te nemen waardoor het dan natuurlijk ook wel geen oplossing is, ach ja.
    En van constipatie hier geen last, eerder het tegenovergestelde, of ja, eigenlijk is het echt afgewisseld :(

Hier ook 2 grote honden, een Duits herdertje buiten en een berner sennen binnen. De berner, een reutje daar merk ik niet veel aan, is al altijd super aanhankelijk geweest aan me, maar het herdertje, een vrouwtje en het hondje van mijn ouders, ook een vrouwtje, die zijn wel merkbaar aanhankelijker geworden :)

Namen, goh, we hebben wel een idee maar ik merk dus ook dat als ik een naam leuk vind en ik kom hem veel tegen, dat ik hem plots niet meer zo leuk vind dus dat gaat nog wat worden eer het zover is, er zijn daardoor al verschillende namen de revue gepasseerd ;)

Leuke echo's trouwens al, hoop dat er binnenkort nog wat meer bijkomen, altijd heel mooi om te zien :)

Fijn Madelein dat je je beter voelt, ziek zijn tijdens de zwangerschap is nooit makkelijk, nog veel beterschap!

Letloa veel succes met je eerste echo, laat wat weten :)

Dag Sjannie, welkom :)

Jackyy, hopelijk voel je je snel beter!
    aan iedereen trouwens, heel mooie echo's gewenst, en dat iedereen zich snel beter mag voelen! ;)

6. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    @letloa heel veel succes bij je eerste echo. Ik ben wel benieuwd.

Helaas blijf ik extreem misselijk en moe. Ik merk wel dat ik het steeds slechter trek zo'n zwangerschap. Ik moet mezelf flink motiveren om iets te doen bv in mijn huishouding. Niet dat het een rommeltje is, maar mijn meiden laten overal hun speelgoed slingeren. Ik moet 2 oktober weer voor de tweede echo en dan 's avonds. Dan kan mijn man ook een keer mee.

7. skatsje

skatsje Lid

28 aug 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een druk weekend, nu even middagje niks en tijd om weer even hier te kijken.

Spannend Letloa, ben benieuwd!

Wat betreft namen vinden we het ook nog wel lastig. Ik vind het vooral belangrijk dat de naam op dit moment niet op mijn werk voorkomt. Daarnaast houden we beide wel van simpele hollandse namen. Tijs is wel een populaire naam (maar niet daarom gekozen), al schrijft men het natuurlijk meestal als Thijs. Voor een meisje hebben we een naam die we beide leuk vinden maar voor een jongen is het nog zoeken. Ach we hebben nog ff en we zullen het pas weten als de kleine er is.

8. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Letloa, hoe was het?

9. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Hoi... Ik weet het niet zeker hoe het ging.
    Ze kon het hartje vinden maar het babytje is een volle week te klein.
    Ze zei dat dit vaak gebeurt een ik mag volgende week dinsdag terugkomen voor een echo. Ik weet super zeker wanneer ik mijn laatste ongi kreeg en ik heb een super vroeg test positief gehad.
    Ik moet gewoon wachten denk ik.
    Ik heb er een hekel aan.

10. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Da's mooi balen... Moet je nog een week wachten.! Wat een ellende.. klopte het hartje wel zoals het moest kloppen?.... Geduld is een schone zaak...

11. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Hoi meiden,

Een snelle update. Ik lig nu in het ziekenhuis. Was teveel uitgedroogd. Eten en drinken blijft er niet in en medicatie helpt niet. Krijg nu een infuus met vocht, maar lig hier nog zeker wel 2 nachtjes :(
    Liefs, Jacky

12. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Beterschap en snel opknappen...!! Zo is zwanger zijn niet leuk denk ik... :(

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Beterschap Jacjyy!!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dat is schrikken Letloa... Hopelijk is dinsdag alles goed!

15. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Beterschap Jackyy!

16. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    Hey jacky!

Ongelovelijk veel sterkte! Ik plaats niet vaak een bericht maar lees wel steeds met jullie mee. Ik lig op dit moment ook in het ziekenhuis. Ik ben uitgedroogd en veel afgevallen. Ben vandaag begonnen met sonde voeding en ben nu aan de primperan. Dat helpt wel wat en ik hoef nu tenminste niet met te eten! Ik mag binnenkort met sonde voeding naar huis. Hoop voor jouw ook dat je snel op knapt! Nogmaals heel veel sterkte!

17. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @jacky en joyce, succes ih zh, hopelijk gaat het snel beter!

@letloa, he dat is nou net niet wat je wilt zien/horen! Hopelijk is het wel gewoon goed volgende week. Weekje spanning dus..

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ook beterschap voor jou Joyce

19. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Joyce: beterschap en veel sterkte!

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @letloa: maar dat kan toch gewoon zo zijn? Dat je net iets later je eisprong hebt gehad, en het misschien wat later is ingenesteld? Ze hebben mij ook 3 dagen terug gezet met de echo. Hoe groot was het nu?
    Kloppend hartje is al heel positief. Houd de moed erin!

Wat een hoop ziekenhuis dames!! Wat een ellende! Heel veel beterschap allemaal...

Deel Deze Pagina