1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1

joyce1 Lid

10 feb 2009
    96
    0
    0
    Debbie81: wij hebben in juni ook een miskraam gehad. Daarna een even 2 cyclussen rust gehad. Afgelopen maand weer begonnen en gelukkig gelijk raak. Maar wat is t spannend! Weet hoe je je voelt. Ben ook zo bang voor die echo! Hadden jullie een spontane miskraam of zagen jullie, net als ons, op de echo dat het niet goed was? Wanneer gaan jullie een echo laten maken?
    Groetjes joyse

2. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    1 mei
    Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap
    Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap

3 mei
    joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap
    Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap

4 mei
    Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap
    Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap

6 mei
    Princess25, 2e kindje, 3e zwangerschap
    Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap

8 mei
    Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap
    Stitch85, 3e kindje,

11 mei
    Debbie81, 2e kindje, .. zwangerschap

3. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lijst geupdate! Nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom!

@ Letloa, ohhh dat zou wat zijn een meerling! Stiekem lijkt me dat ook best leuk en bijzonder...

4. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allen,

Ik mag mij ook aanmelden voor 4 mei. Ik ben er best wel een beetje zenuwachtig. Ik ben nu voor de 5 keer zwanger van onze 3de kindje. 2 keer een missed abortion gehad met 11.6 en met 8.5 weken daarmee heb ik wel een angst opgebouwd. Ik heb gisteren een cb gedaan en het gaf 2-3 weken zwanger aan en afgelopen maandag nog 1 tot 2 weken. Dus ik ben volgens mij goed op weg. Ik heb ook twee keer mijn bloed laten prikken omdat ik pcos heb. 10 dagen na mijn eisprong 10.4 hcg en 15 dagen 199 hcg dus het stijgt goed. Ik mag nog een keer prikken. Van de huisarts liefst a.s. maandag maar ik zou het liefst vrijdag willen prikken, maar ik moet even geduld hebben dus. Ik hoop dat ik dan geen domper op mijn neus krijg. Maar goed ik ga nu eerst proberen de komende dagen te genieten.

5. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @aaRoorda: welkom!!! :) Ik had een moeilijk vroeger zwangerschap, ik beprijp dus hoe spannend dit is voor jou!!!

@ sinaasappel: ik ook!!! maar ik heb al een verhoog risico zwangerschap, met meerling... Ik zou dan zeker niks meer mogen doen! Alleen maar liggen!

De doktersassistent heeft net gebeld een ik heb al een ontsteking.. Daaroom voel ik kramps.. :(

6. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Letloa wat vervelend dat je een ontsteking hebt. Hopelijk ben je er snel van af. Wat bedoel je met een moeilijk vroeger zwangerschap?

7. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Met mijn laatste kind was mijn vruchtzak kapot, gebroken??(Ik weet niet welke werkwoord moet ik hier gebruiken :( ) toen ik 21 weken zwanger was. Ik was nog 4 weken nadat zwanger, maar helaas was hij niet sterk genoeg om te overleven. Ik had ook bloedverlies vanaf 12 weken, heel weinig maar altijd daar. De dokters weten niet wat er gebeurd dus dit zwangerschap is heel stressvolle voor mij. Ik heb nog 2 kinderen en met die was alles altijd normaal en helemaal niks aan de hand.
    :)

8. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke heftig dus. Ik heb er nog nooit van gehoord dat een vruchtzak kapot kan zijn, maar met 21 weken is dat behoorlijk heftig geweest lijkt mij.
    Ik heb verder wel altijd goede zwangerschappen gehad, alleen dat mijn lichaam van nature niet het vrucht afstoot is heel erg vervelend en daardoor ben ik wel voorzichtiger geworden met blij zijn.

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @aaRoorda, gefeliciteerd en welkom bij de club! Hopelijk blijft alles goed gaan en mag je gewoon tot het eind van je zwangerschap blijven genieten! Hoe oud zijn je andere twee kindjes?

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik ga zometeen nog maar eens een paar testjes kopen, stiekem wel spannend of de streep duidelijker gaat zijn... :>

11. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ aaRoorda, gefeliciteerd!

@ Stitch, ja spannend is dat toch he!!

12. princess25

princess25 Niet meer actief

Wat zullen die mensen van de zwangerschapstesten aan ons verdienen zeg! Wilde vanochtend ook weer 1 doen, maar heb mij in kunnen houden, gelukkig.

13. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Stitch85 dankje en heb je de testen al gekocht en wat zegt de uitslag???

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    :D streep is duidelijker dan eergisteren... Toen met ochtend urine en nu met middag urine. Dus het besef begint zo langzamerhand door te dringen :D *zit ik hier dan trillend in de badkamer*

15. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk aan gefeliciteerd en ik ken dat gevoel met trillende handen en een hartslag waar je u tegen zegt.

16. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sinaasappel Ook dankje en jij ook gefeliciteerd. Ik zie dat we tegelijk zijn uitgerekend. Leuk.

@ Princess25 dat hoort er toch bij om te testen haha. ik heb zelf ook een paar testen gedaan. Eerst de normale streepjestesten en toen cb digitaal

17. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Weet je wat het gekke is? Ik heb altijd gezegd dat ik drie kindjes wilde. Nooit gedacht dat ik na de bevalling van zoonlief nog ooit een kindje zou kunnen/durven krijgen... De tweede zwangerschap was een kadootje, en nu krijgen we als toetje nog een verrassingskindje! Mijn droom komt uit... :D

18. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk toch. Ik wou altijd vier maar ik ben daar wel op terug gekomen en ik ben nu blij met mijn twee meiden van bijna 2 en half en een meid van 4 jaar. Deze derde is ook zo gewenst en lang op gewacht. Nu moet ik het wondertje nog vasthouden

19. princess25

princess25 Niet meer actief

Wij zouden er ook graag 3 willen, maar eerst maar eens 2. Er zal tussen de 2e en 3e waarschijnlijk ook wel meer tijd tussen zitten :p

20. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @princess25, hier hetzelfde! Wij zouden er best 3 willen, maar eerst maar eens zien hoe 2 gaat. En of een 3e uberhaupt mag lukken, daar kunnen we ook niet zomaar vanuit gaan he.

@stitch, fijn he die donker wordende testen ;)! Hier ook een tester, ga er of morgen of zaterdag nog 1 doen en als die niet 3+ is, dan die ik er maandag nog 1. Heb er toch nog 2 liggen en had afgelopen zondag 2-3 weken, dus hopelijk krijg ik op 1 (of allebei) nog een 3+ :)

Deel Deze Pagina