1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    O dat zou wel kunnen dan, ben erg verkouden geweest en flink gehoest en geniest. Alles is verder ook wit hoor, dus helemaal geen tekenen van bloed of bruin verder. Vond het vreemd!

Klopt m'n banner loopt waarschijnlijk iets voor. Ben vorige echo 3 dagen terug gezet, dus dan klopt ie weer precies. Maar even geen zin om alles te veranderen ;). Wordt waarschijnlijk toch nog een paar keer bijgesteld.

2. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Jackyy en Joyce, heel veel sterkte in het ziekenhuis. Hoopp dat jullie snel oppknappen. Lijkt me erg vervelend om zo je zwangerschap te moeten beginnen.

Letloa, zou me niet teveel druk maken om je echo. Komt vast allemaal goed volgende week!

@all, hier vrij weinig misselijkheid. Af en toe een beetje flauw maar het alt echt reuze mee. Alleen de vermoeidheid! pffffff, lig er het liefste tegelijk met de kids rond half acht in. Maar goed, dat had ik mijn eerste zwangerschap ook, het is over als ik bevallen ben :$ Alles voor het goede doel, een gezonde baby en een compleet gezinnetje! ;)

30 ste pas mijn echo, duurt me echt veel te lang!

Duik zo mijn bed in, vandaag een klein ziek ventje gehad en ben bang dat dit buikgriepje misschien de rest van het gezin ook nog wel gaat bereiken. Bleghh!!

3. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Sinaasappel, fijn een mooi kloppend hartje! Yes!!
    @ Sabje, gefeliciteerd en welkom!!
    @ Joyce1, lukt het met de sondevoeding? Kan me voorstellen dat je graag naar huis wilt. Zet 'm op!!

@ alle mama's die zich niet top voelen. Sterkte!

@ hier. Ik mag eigenlijk helemaal niet klagen. Voel me soms wat misselijk en moe, maar verder prima. Vergeet soms weleens dat ik zwanger ben... Kijk erg uit naar de de 27e. Eindelijk echo en hopelijk meer duidelijkheid!

@ lijst. Ik heb mezelf ook nog niet op de lijst gezet. Ik heb de 27e 1e echo om zwangerschapsduur te bepalen. Ik ben erg benieuwd, want hoor van de vk en de mevr van MvM tegenstrijdige berichten. Verder klopt eea gewoon niet helemaal...
    De echo mag dus op de lijst, maar uitgerekende datum.... zal ergens tussen 5 en 12 mei liggen denk ik.

4. princess25

princess25 Niet meer actief

Is Gaab hier nog? Volgens mij niet toch, of heb ik het fout.

5. sabje78

sabje78 Lid

17 sep 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat ik nog mag aanhaken!

Ik zag 1 persoon in het ziekenhuis dat is balen! maar zoals je zegt proberen de voordelen te zien en goed je rust pakken.

Blijft vervelend dat een beetje bloed in de afscheiding zo vaak voorkomt, maakt je zo onzeker! Ik heb voor mijn eerste zwangerschap een miskraam gehad en tussen mijn eerste en tweede zwangerschap ook twee miskramen.... zowel bij mijn miskramen als bij de goede zwangerschappen had ik wel eens bloed bij mijn afscheiding en bij beide ook dezelfde overige symptomen. Van het weekend had ik zowel zaterdag als zondag bloed bij het afvegen... helemaal in de stress was ik daarom maandag dus ook de echo gehad, maar gelukkig een kloppend hartje! Begrijpt jullie man jullie stress goed? ik heb soms het idee dat hij mij dan helemaal niet begrijpt, dat hij echt de houding heeft komt wel goed en als het niet goed is dan kun je er toch niks tegen doen... dat weet ik ook wel, maar kan die zenuwen gewoon niet loslaten... zal blij zijn als de periode aanbreekt waarin je de baby lekker voelt bewegen.

Ik ben ook zo moeeeeee!! pfff.... ga nu gauw het huis door en om 12 uur de kindjes weer uit school halen!

Fijne dag allemaal!

6. Floortjee18

15 jan 2012
    68
    23
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Drenthe
    Ik heb voor 3 oktober intake bij de VK. Die week erop een echo. kan niet wachten tot ik zelf is de stoel lig met gel op mijn buik ipv op de tv kijken hoe zoiets gaat!

7. Floortjee18

15 jan 2012
    68
    23
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Drenthe
    Ik heb mijn datum en afspraken er ook even bij gezet! :D

8. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Bedankt meiden.... Jullie geven hoop aan mij.,.
    Hier mvm net geweest.
    Ik kreeg een super zacht deken maar.,.... wat moet ik plassen puuff!!

9. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #1009 Guapetona, 18 sep 2013
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
    Leuk Letloa, komt goed uit dat je nodig moet ;):D haha!

10. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    1 mei
    Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap, 30 jaar, bv
    Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap, bijna 35 jaar, bv

2 mei
    kindje, 3e zwangerschap
    robijntje1982, 2de kindje, 2de zwangerschap, 30 jaar, bv
    tiktaktoetje, 2de kindje, 2de zwangerschap, 27 jaar, bv

3 mei
    joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap
    Zetha79, 2e kindje, 2e zwangerschap, 34 jaar, bv
    Corali, 3e kindje, 4e zwangerschap

4 mei
    Sinaasappel, 3e kindje, 3e zwangerschap
    Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap, 29 jaar, bv
    aaRoorda, 3e kindje, 5e zwangerschap 29 jaar
    Radiogirl80, 1e kindje, 3e zwangerschap, 33 jaar

5 mei
    Wendy188, 1e kindje, 2e zwangerschap

6 mei
    Princess, 2e kindje, 3e zwangerschap
    Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap

7 mei
    Skatsje, 2e kindje, 3e zwangerschap, 30 jaar, fv

8 mei
    Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap
    Stitch85, 3e kindje, 3e zwangerschap

9 mei
    Floortjee18, 1e kindje, 1e zwangerschap, 20 jaar.

10 mei
    Jackyy, 1e kindje, 2e zwangerschap, 23 jaar, fv
    Mamachantal, 3e kindje, 3e zwangerschap, 24 jaar, bv
    Minki, 2e kindje, 3e zwangerschap, 35, bv
    Guapetona, 3e kindje, 40 jaar

11 mei
    Debbie81, 2e kindje, 4e zwangerschap, 31 jaar bv
    Marieke3, 3e kindje, 4e zwangerschap, 35 jaar, bv

13 mei
    Lucindalice, 3de kindje, 4de zwangerschap, 31 jaar, bv

15 mei
    Erica82, 2e kindje, 2e zwangerschap, 31 jaar, bv (als dat lukt...)

ECHO'S & afspraken
    18 september - Troelie
    18 september - Wendy188
    19 september - Skatsje
    19 september - Nathje
    20 september - Princess25 echo
    23 september - robijntje1982 echo ziekenhuis
    23 september - Guapetona 1e afspraak VK
    24 september - Jackyy
    24 september - Debbie 81, 1e vroege echo verloskundige
    24 September- Letloa 2de echo
    26 september - Princess25, intake
    27 september- Radiogirl80 intake vk+eerste echo
    30 september - mamachantal intake vk
    30 september - Kim gynaecoloog ziekenhuis
    30 september - Guapetona 1e echo
    1 oktober- Stitch 85, intake en 1e echo gyn
    2 oktober- Loesje1983
    2 oktober - Lucindalice, intake perinatoloog
    3 oktober- marieke3, intake vk en echo
    3 oktober - Erica82 1e echo vk
    3 oktober - Floortjee18 intake VK.
    4 oktober - Debbie81 intake verloskundige
    7 oktober - robijntje1982 echo vK
    10 oktober - tiktaktoetje intake en echo
    15 oktober - Sinaasappel termijnecho

11. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ik zit nu te wachten voor intake bij de vk en vanavond de langverwachte echo, maar Owh wat ben ik ineens onzeker.. zou het hartje wel kloppen enz enz..! Zo spannend allemaal!! Ben zo bang dat het weer mis is, net zoals de vorige keer.. (alleen vorige keer verloor ik bruin bloed en waren mijn borsten afgenomen maar daar is tot nu toe geen sprake van! Dus hopen dat alles goed is.. duimen, duimen en nog een duimen!

12. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    De lijst die hierboven geplaatst is klopt niet, mist weer mijn nieuwe datums. Misschien handig als we iedere keer de laatste lijst van de forum eraf halen, anders blijven we steeds hetzelfde probleem houden.

@ letloa ik heb ook net mvm gehad op gesprek en ik ook een mooie cape gekregen en een sleutelhanger. Ik mag tot 18 nov urine inleveren.

13. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Joepie! ik heb een goede echo gehad! mooi kloppend hartje gezien! Ff 1 vraag je nog aan de meiden die al een echo gehad hebben of deze nog krijgen deze week; hoeveel mm is jullie babytje? Mijne nu met 7wk en 3 dagen kleine 8 mm. Ben benieuwd naar die van jullie!

14. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @troelie wat fijn! Nu ik nog vanavond..! Was jij ook zo zenuwachtig voor de echo?

15. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Hoi meiden,

@Joyce jeetje wat spannend een 2 tweeling. Zou wel verklaren waarom je zo ziek bent. Heftig zeg met sondevoeding naar huis. Heel veel sterkte ook voor jouw! Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Hier: Nog steeds in ziekenhuis. Infuus is vandaag lager gezet en moet proberen meer zelf te drinken. Maar eigenlijk smaakt niks me lekker. Hele nacht wakker gelegen van de misselijkheid, en nu ook nog diarree erbij. Gister bijna flauw gevallen toen ik even moest staan.
    Voordeel is wel dat ik een echo heb gekregen. Dat was zo gaaf om het kleine frummeltje te zien. (3,9 mm) Volgens haar is het er 1. En ze zag ook een heel klein stipje knipperen wat waarschijnlijk het hartje dan is.

Heb wel even een traantje gelaten om het feit dat vriendlief in het buitenland is voor werk en er niet bij me kan zijn. Gelukkig komt hij morgenmiddag thuis en meteen door naar ziekenhuis, maar jeetje dan voel je je af en toe wel eenzaam zeg.

Liefs Jacky

16. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hier nog steeds grieperig. Gisteren lagen mijn jongste en ik beiden om 19:00 met koorts op bed... op haar verjaardag! Ik voelde me zo schuldig! Ze is 3 geworden. Gelukkig voelde ze zich de hele dag jarig, ze had het super gehad op de peuterspeelzaal waar ze mocht uitdelen. Zaterdag komt alle visite, ik ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden en ik hoop dat we dan beiden beter zijn.
    Hier was vanmorgen MvM langs, een mooie test maar helaas mag ik niet meedoen ivm de bloedtransfusies die ik na de bevalling van mijn jongste heb gehad. Balen! Maarja het scheelt weer plassen in een potje... :)

Wendy, succes zo!

Inderdaad Aaroorda, de laatste lijst zou wel zou makkelijk zijn om te copieeren. Ik heb laatst ook meerdere keren mijn gegevens er weer op moeten zetten.

Meiden in het ziekenhuis, heel veel sterkte, wat ontzettend naar!

Minki, hier ook al aan het nadenken over de slaapkamers. We hebben nog 1 kamer over maar daarin staat een gruwelijk lelijke antieke kast van mijn man die hij niet weg kan doen (doorn in mijn oog) dus manlief had bedacht dat dat monster dan wel bij ons in de slaapkamer kan zodat de kleine de logeerkamer kan krijgen. Dus als het aan mij ligt gaat de kleinste bij de jongste op de slaapkamer, haar kamer is groot zat en daar staat nu ook een 1 persoons bed in en haar ledikant (soms wil ze niet slapen in het grote bed).
    Ik geloof dat ml nu toch begint te twijfelen of het monster wel in huis moet blijven staan hihihi :D

Wat vervelend dat er toch vaak donkere afscheiding gezien wordt. Die 3 mnd moeten snel voorbij meiden!

Welkom Sabje!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn al die goede echo's meiden! En succes voor degenen die bijna mogen :)

Beterschap Jackky!!

Meiden, wat hebben jullie voor tips tegen de misselijkheid? Probeer te blijven eten, maar de misselijkheid blijft... Hoop zo dat het niet over gaat in spugen...

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Nog gefeliciteerd met je jongste Marieke! Sneu zeg beiden ziek :(

19. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Jep, weken lang geen last van gehad, maar toch net voor de echo ff zenuwen! Komt vast goed!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Meiden met Emesafene, even n vraag. Voorheen waren het pillen en mocht je er niet mee autorijden. Nu zijn het geloof ik zetpillen. Mag je dan nog autorijden?

Deel Deze Pagina