Er zijn best wel wat meiden die zich opgegeven hebben voor MvM, goed van jullie zeg! ik vind het toch te veel gedoe (schaam, schaam) @sinaasappel, fijn dat je de lijst bijhoudt. wil je mij er ook nog op zetten 3 mei uitgerekend, 6e zwangerschap, derde kindje @Madelein, ik heb ook ontzettend last van gevoelige borsten, vooral als ik met iets net langs mijn tepels schamp AU inderdaad. Kan er ook niet op liggen. @vermoeidheid, ik ben echt zo ontzettend moe, heb echt het gevoel dat ik wel de hele dag kan slapen @letloa, goed dat je je weer positief voelt, probeer te genieten! alle andere misselijke dames sterkte weer vandaag! Fijne dag allemaal! Ik moet vandaag de hele dag werken, maar gelukkig morgen weekend!
Sabje: je hoeft je niet te schamen omdat je MvM teveel gedoe vind. Dat IS ook zo Ik doe het vooral omdat ik een paar dames ken die de hormonen nodig hebben. Dat maakt het wel makkelijker om mee te doen...
Heeey meiden! Ik meld me hier ook aan ben zoals het nu staat 15 mei uitgerekend! Benieuwd wat onze eerste echo woensdag zegt en of het allemaal goed is met de kleine uk!
Hier ook ontzettend misselijk Weten jullie hoe snel je uitgedroogd bent? Hou paar dagen al amper wat binnen, vandaag helemaal niks.
Whoei, vanochtend de eerste echo gehad, met een heerlijk goed kloppend hartje. Wij gaan vanaf nu lekker genieten .
O, las trouwens iets over een facebook pagina, ik ben voor! Is ook veel makkelijker te volgen dan allemaal. Heb het ook met de september mama's 2012. Gisteren hier verjaardag van mijn dichter gevierd. Ze heeft heerlijk genoten.
@meiden met echo van harte gefeliciteerd @mamachantal veel sterkte Ik ben zelf ook nog steeds niet op dreef. Mijn buik is enorm gegroeid daar baal ik van en ik ben zo opgeblazen al;s het maar kan. Vraagje is een groep op facebook ook besloten? Ik heb geen zin dat mijn vrienden alles kunnen lezen.
Welkom Shivers en gefeliciteerd, nummer 4 voor jullie lees ik. Groot gezin, gezellig zeg. Wat fijn Princess, lekker genieten. Jeetje Mamachantal jij ook al, nooit geweten dat het zo vaak voorkomt. Sterkte en hopelijk knap je snel weer op. Ik voel me de laatste dagen wat beter, met vlagen wel misselijk maar gelukkig niwt meer de hele dag. Nu lekker weekend vieren!
Hey meiden! Alle meiden met goede echo s: gefeliciteerd! Alle misselijke meiden:Nog een paar weekjes, dan zo'n we er vanaf een t geeft wel hoop dat de zwangerschap goed blijft gaan. Zolang er kwaaltjes zijn doet de baby t vast goed! Ik ben inmiddels weer thuis sinds gisteren met sonde voeding en primperan 20mg 3xdd. Het gaat nu een stuk beter, ik hoef niet meer te eten dat scheelt! Inmiddels wel 6kg afgevallen. Proberen op gewicht te blijven; gelukkig heb ik wat reserves, maar t is geen goed moment om nu te gaan lijnen!
He getsie mamachantal jij ook al? Heel veel sterkte! Mijn laptop is geloof ik overleden. Meelezen via mijn gsm en tab gaat maar berichten posten is echt niet handig te doen. Even stilte van mijn kant zolang de laptop niet gemaakt is. Super dat je weer thuis bent Joyce! Rustig aan.
@princess van harte met de goede echo en de verjaardag van je dochtertje @mamavanchantal beterschap! Hier: halleluja vanillevla Fijn weekend allemaal X
Tjee meiden wat wordt hier veel gekletst!! Heb het een paar dagen erg druk gehad, dus hier niet geweest... @ mamachantal, beterschap meid!!! @ Joyce1, fijn dat je weer thuis bent! Hoe is het met de andere ziekenhuis meiden?! @iedereen met een goede echo, super!!!!!! @hier: nog 6 dagen en dan eindelijk de echo. Spannend! Sinaasappel, je mag me op de lijst zetten als je wil... 27 sept 1e echo om zwangerschapsduur te bepalen. Hopelijk dan ook meer zicht op de uitgerekende datum. Voel me eigenlijk prima (vind het lullig om te zeggen merk ik...). Moet wel echt letten op mijn eten, echt om de anderhalf/2 uur anders wordt ik misselijk. Vandaag iets bizars meegemaakt..!! Mijn zoontje (19 maanden) is volop bezig met leren praten. Sinds vorige week zegt hij ineens klanken die klinken als "bwee, beebie". Hij zegt het alleen tegen mij. Vanavond zat hij in bad en manlief en ik zaten ook gezellig in de badkamer toen hij ineens uit het niets klanken maakte die leken op "meisje". Mijn man hoorde het als eerst en zoonlief herhaalde het een aantal maal.... We vonden het toch wel vreemd! Wie weet?!
Hi meiden, Hier even erg rustig geweest, heb flinke buikgriep gehad en de kids ook. Bah wat heb ik me beroerd gevoeld! We zijn er weer! Voel me echt stukken stukken beter! Facebook ben ik ook voorstander van, makkelijker te volgen en geen meelezers van buiten de groep Is er al een groep of zal ik er 1 aanmaken? Denk dat een geheime groep het fijnste is? Laat maar weten, dan kan ik iedereen die wil meedoen toevoegen.
Joyce, fijn dat je weer thuis bent. Niet leuk dat het zo moet maar nu ben je tenminste thuis! Jackyy, lig jij nog in het ziekenhuis? Ben het even kwijt. Mamachantal, heel veel sterkte in het ziekenhuis! Hoop dat je snel opknapt!
Wat mij betreft mag er een groep op facebook aangemaakt worden. Er is soms zo verschrikkelijk veel terug te lezen en reageren. We hebben donderdag onze eerste echo gehad van ons ukkie. Heel erg spannend, zeker na alles wat we nog maar zo kort hebben meegemaakt. MAAR... we hebben een heel mooi kloppend hartje gezien. ik ben een week terug gezet in zwangerschaps duur dus nu 6.5 week in verwachting Nu moet ik nog het vertrouwen krijgen dat alles goed kan gaan, eerlijk gezegt is dat heel erg moeilijk! We gaan er gewoon voor.. Geen bloedverlies is een goed teken. Ik wil ook graag op de lijst, 2e zwangerschap na een doodgeboren kind met 35 weken, uitgerekende datum 12 mei Alle mensen in het ziekenhuis heel veel sterkte!!!
Als iedereen mij even een pb stuurt met daarin zijn fb naam, dan ga ik jullie opzoeken en toevoegen. Meteen een kleine regel afspreken? Enkel mensen die actief gaan meeschrijven mogen bij de groep?