1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ik ben een paar dagen wat ziek geweest. Blegh, niets aan.

Ik heb niets tegen kletsen op FB, maar dat komt vast omdat ik daar al in heel veel groepen zit en met geen een gedonder heb gehad.

Hier ben ik ook niet anoniem - het is al ontdekt door iemand, maar zij zal haar mond houden en tot nu toe houdt ze zich daar netjes aan.

2. Zetha79

Zetha79 Lid

4 sep 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Meiden, ik dacht dat ik het wel leuk zou vinden om mee te kletsen in een forum als deze, maar ik heb (en maak) er geen tijd voor. Ik vind zp ook zeer onhandig, want leest niet lekker op mijn telefoon en is geen app van. Dus fb is dan zeker meer geschikt voor mij maar dan nog merk ik dat ik er geen plezier aan beleef om 20 pagina's terug te lezen omdat ik een paar dagen niet heb gekeken. Ik meld me dan bij deze ook maar af en wens iedereen veel succes met de verdere zwangerschap!!

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @hogelinda, gefeliciteerd en welkom! Jammer dat je zo het gevoel hebt dat je jouw keuze voor kv zo moet verdedigen. Misschien toch diep van binnen een klein beetje spijt ofzo dat je geen bv hebt geprobeerd?

@zetha, jammer. Ook voor jou een voorspoedige zwangerschap gewenst.

@erica hoe ben je erachter gekomen dat je 'betrapt' bent? Ik ben ook 'betrapt'...

4. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Hoi hoi

Ik heb net mijn 2de echo gehad en alles is prima!!! kloppend hartje en baby is bijna 3x zo groot als vorige keer. Mijn gyn denkt dat ze me terug zou zetten maar we wachten tot volgende echo op 10 Okt!!! yeay!!

Ik ben ermee super blij!

5. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @letloa, gefeliciteerd!

6. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Fijn Letloa! Lekker genieten!

Hier ff tijdje afwezig geweest. Kleine was jarig zondag en ik hartstikke ziek vanaf zaterdagnacht. Niet zo leuk dus! Hier donderdag 2e echo, hopelijk alles goed nog!

7. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ze stuurde me een berichtje via ZP. Zus van een vriendin van me met wie ik de vorige keer samen zwanger was (ik 30 juli bevallen, zij 20 september) Wist ik veel dat ze hier nog af en toe zit te neuzen... Mijn vriendin weet het ook al, dus ver kan het toch niet komen hoor, maar ja... oeps ;)

8. sabje78

sabje78 Lid

17 sep 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Letloa, gefeliciteerd!!! Op naar de volgende goede echo.

Meiden die zwanger zijn van de tweede of derde even een vraagje? Hebben jullie de andere kindjes al verteld dat je zwanger bent en zo niet rond welke week gaan jullie dat doen? Ik ben eind van de dag elke keer zo ontzettend moe, maar beide kids willen elke middag wel met een kindje uit de klas spelen en vaak ook bij ons thuis. Ik heb er gewoon de puf niet voor, vind het zo vermoeiend om dan nog (extra) kindjes in huis te hebben 'rondrennen'. Ik ben gewoon bang dat ik in slaap val terwijl de kids aan het spelen zijn. Hoe doen jullie dat? Ik dacht het ze misschien al te gaan vertellen, dan snappen ze misschien ook beter waarom mama zo moe is, maar aan de andere kant ben ik bang, dat ze het op school of bij vrienden/familie gaan zeggen...

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sabje, wij hebben het nog niet verteld. De oudste is 3,5 jaar en slaapt zelf ook nog regelmatig 's middags. Dinsdag naar de gyn en dan zal hij het wel 'zien'. Hopelijk lukt het hem wel om zijn mondje dicht te houden. De jongste is 10 maanden dus die zal het sowieso nog niet verklappen.
    Kan je niet afspreken met ze dat als de een een vriendje thuis heeft om te spelen de ander naar een vriendje toegaat en dat afwisselt? Hebben ze ieder hun speeldate en jij geen extra kind in huis....

10. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ sabje: Ik ben super bang om aan mijn dochter te vertellen. Maar ik vind het vervellend om altijd nee te zeggen of moe te zijn. Gisteren zei zij tegen mij: waaroom vind je mijn niet leuk meer? Wat heb ik gedaan? Je wil niet meer met mij spelen! AHH mijn hartje was gebroken. Dus vandaag, na de bevesting van de echo, ga ik aan haar vertellen. Ik weet niet hoe het zal gaan, want mijn laatste zwangerschap was heel moeilijk en ze was echt droevig voor maanden daarna, maar ... tja, ik moet het gewoon doen. Succes!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Denk wat Stitch zegt dat dat een goed plan is Sabje!
    Wij hebben het wel verteld, onze oudste is 2.5 dus of hij laat staan z'n zus van 1.5 het al begrijpt, echt geen idee. Volgende week 1ste echo, als die goed is zullen we sowieso langzaamaan aan iedereen gaan melden gok ik...

12. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het nog niet verteld aan de kids. Ik wil nu idd ook geen kindjes hier hebben spelen, dat trek ik niet. Dus ik heb zoontje (4,5)gezegd dat ie ergens anders mag spelen met een vriendje, maar even niet bij ons thuis. Ik heb gezegd dat mama zich niet zo lekker voelt/ziek is. Over een paar weken komt dat wel weer. Ik ben echt bang dat ie het op school etc gaat vertellen als we het hem al vertellen en dat wil ik niet. Liever wachten op wat meer 'zekerheid' en daarbij duren de maanden tot de daadwerkelijke geboorte nog lang genoeg voor een kind ;)

13. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd letloa, supernieuws!!!!

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Gefeliciteerd letloa!!! Zie je wel!!

15. skatsje

skatsje Lid

28 aug 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het ook nog niet aan ons zoontje verteld, wil hem meenemen naar de echo. Daarna lichten we toch iedereen in. Maar kan me voorstellen dat wanneer je al wat oudere kinderen hebt je het misschien eerder verteld.

16. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Letloa, wat fijn zeg!!! Super dat je kleintje zo goed gegroeid is! Spannend dan om het aan je dochter te vertellen. Laat je ons weten hoe haar reactie was?

Ik ga niet mee naar fb. Iets meer privacy dan hier op het open forum zou wel fijn zijn, maar fb vind ik persoonlijk weer iets te weinig privacy....

17. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Heb het m'n dochter, net 3, nog niet verteld. Ze ziet veel 'zwangere buiken' in haar omgeving en zal het prima snappen en dus ook al verklappen. Buiten dat, een zwangerschap duurt erg lang zeker voor een 3 jarige. We vertellen het haar pas echt als we het voor iedereen wereldkundig maken.

18. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    wat lief!!! Ikheb het aan mijn dochter verteld ( Zij is 9) en zij is zoooooo blij! Gisteren avond het 'dingetje' (als zij het roept) kreeg een kusje voor het slapen en ik niet!! :( :) Super lief. Ik heb wel tegen haar gezegd dat ik niet wil dat iederen weet, en zij zei dat zij heel hard haar mond dicht probeer te houden.

19. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    @letloa van harte gefeliciteerd

20. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @letloa, wat fijn dat ze het zo goed oppakte en wat lief dat 'dingetje' nu al kusjes krijgt voor het slapen gaan! Hopelijk krijg ook jij snel weer een kusje voor het slapengaan ;)

@sabje, hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina