1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @letloa, wat fijn! Voor mij kan het snel 15 okt worden voor termijn echo! Had mijn neefje van 7 verteld als een van de eerste en die heeft het tegen helemaal niemand gezegd...!! Dat was en is een geheimpje van ons samen zegt die... ;)

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hier dochter net 1 geworden, dus die snapt er toch niks van. Scheelt nog.

Morgen 2e echo. Vind het wel sannend! Vorige keer super mooi hartje gezien, maar net als bij letloa gaf de meting 6 dagen minder ver aan. Mocht van de gyn me er geen zorgen over maken, was nergens voor nodig, maar doe je onbewust toch. Hopelijk morgen alles goed, dan geloof ik het wel.

3. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    @ oudere kindjes en vertellen: Noa gaat volgende week mee naar de echo. Ze is net 14 maanden dan dus zal ze het wel niet echt snappen, maar toch. Voor ons gevoel hoort ze er toch bij (bovendien zal ze naar alle echo's meegaan, omdat ik niet makkelijk aan oppas kan komen) We hebben haar al wel verteld dat ze grote zus wordt, maar dat zegt haar natuurlijk nog niks.

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik begin weer wat op te krabbelen, ben nog wel erg moe. Zal het restantje griep ook wel zijn in combi met alle andere drukte...

4. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Troeli succes vandaag met de echo!
    Hoe is het met de ziekenhuismeiden?

Hier alles prima. Vrijdag (eindelijk) 1e echo. Best wel spannend!!

Oudere kinderen vertellen: onze zoon is 19 maanden. We hebben het er wel over in zijn bijzijn en zeggen soms ook wel tegen hem dat hij grote broer wordt. Maar hij begrijpt er echt helemaal niets van hoor. Tzt gaat hij natuurlijk mee naar de vk. Op deze leeftijd denk ik ook wel echt dat het oudste kindje "meegroeit" aar mate de zwangerschap verder vordert.

5. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ troelie: succes met jouw echo! Ik hoop alles goed is. Ik hoor het graag!!

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @troelie, succes bij de echo!

@erica, fijn dat je nu weer wat begint op te krabbelen. Moe zijn vind ik een van de ergste dingen van het zwanger zijn. Zeker op het einde, dan heb je voor je gevoel nog zoveel te doen en kan je gewoon niet meer omdat je 'op' bent.

@kiwi, morgen echo! Spannend hoor, ik moet nog wachten tot dinsdag.

@hier, vandaag een rustig dagje. Oppassen op de hond van smoeder, schilder komt straks, moet nog wat was strijken en dan denk ik dat ik nog maar eens een lekker stuk ga wandelen...

7. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn een goeie echo Letloa :)
    Suc6 vandaag Troelie, en jij ook morgen kiwi. Ik mag morgen ook eindelijk :D begin nu echt wel heeeeel nerveus te worden, hoop zo dat m'n lichaam me niet voor de gek houd net als bij de eerste zw.... clichee, maar de laatste loodjes wegen echt het zwaarst ;)
    Wandel ze Stitch :D het is er heeeerlijk weer voor.

8. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Ik meld mij ook aan. Als het goed is word ons kleintje 14 mei verwacht

9. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Alle meiden die een echo krijgen: SUCCES! hopelijk hebben jullie allemaal een kloppend hartje gezien/of te zien krijgen!

10. Cindyyy

Cindyyy Nieuw lid

26 sep 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Cindy en ik wil me graag aanmelden hier in dit forum. Zodat ik fijn met jullie mee kan babbelen.
    Op dit moment ben ik 7.2 weken zwanger van ons eerste kindje en word ik dus ook mama in mei 2014.
    Ik ben vandaag voor de eerste keer bij de verloskundige geweest en alles was prima. Ook hebben we het hartje zien kloppen. Wat was dat gaaf om te zien zeg!
    Hoe zit het bij jullie? Ook al bij de verloskundige geweest of moeten jullie nog gaan?

Liefs

11. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ Troelie Goeiemorgen!!!! hoe was het met de echo? Alles goed hoop ik!;)

@ hier: een ham/kaas tosti was nooit zo lekker als vanochtend!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!:p

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ham kaas tosti?! Iegh!!!! Hahaha

Hier nog 3 nachtjes slapen tot de echo... Spannend!!!!!!!!

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Brrrr ham kaas tosti.... Ik gruwel van gesmolten kaas op het moment ;)

@madelein, druk weekend voor de boeg? Dan gaan de dagen snel voorbij.... Ik nog 4 nachten slapen, en een druk weekend ;)

@cindy, gefeliciteerd en welkom bij de club :D

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Haha ik kreeg ook al kotsneigingen bij de gedachte aan de geur van een tosti :)

Nee juist rustig weekend. Zou zondag een wedstrijd gaan rijden, maar paardje had van de week ineens een dik been. Is nu weer over gelukkig, maar weinig kunnen trainen.
    Zaterdagavond gaan we lekker uit eten en dan naar die nieuwe Nederlandse natuurfilm, 'de nieuwe wildernis'. Zondag misschien even met het paardenbeest naar het strand, schijnt mooi weer te worden!

Spannend stitch!!

15. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @madelein, rijd je dressuurwedstrijden of springwedstrijden?
    Ze geven zeker mooi weer af het komend weekend! Ik baal al dat we hadden afgesproken om naar mijn ouders te gaan. Met dit weer is het lekkerder om het strandhuisje op te breken. Dat staat nu gepland voor volgend weekend, hopelijk dan ook zulk lekker weer...

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @stitch: ik rijd dressuur momenteel. Ik zou vorige week een debuut gemaakt hebben in het springen ( paardje is pas 4.5 dus nog niet heel fanatiek aan het springen geweest) maar manlief wil niet dat ik buiten de deur ga springen. Hij vind het risico te groot. Thuis ben ik wel gewoon aan het springen hoor.
    Ja het is top weer om een huisje af te breken! Ik zit nu heerlijk in het zonnetje buiten, wel met een trui aan want de wind is wel fris.

17. sabje78

sabje78 Lid

17 sep 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe meiden welkom!!

Madelein en Stitch is dat jullie eerste echo? Spannend hoor!

Hier gaat het zijn gangetje, heb nog veel vakantieuren staan, dus van de week besloten af en toe wat uren te gaan opnemen.... want ik blijf zo ontzettend moe... echt vreselijk!!

Onze kindjes zijn trouwens 4 en 6, dus ben heel erg benieuwd hoe ze reageren als we het gaan vertellen, voor nu besloten om het nog niet te vertellen, ben toch een beetje bang dat ze het in hun enthousiasme al over het schoolplein gaan roepen haha. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg de oudste er niet echt wat van mee had ik het idee. Dus nu des te leuker om het ze straks te vertellen.

Fijn weekend allemaal!!

18. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Iemand nog iets van Troelie gehoord?... Hoop zo dat de echo goed was...

19. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nee wordt mijn 3e al ;). Eerste echo al met 5,5 week gehad, omdat ik buikpijn links in mijn buik had. 2e echo met 7,5 week, en nu dus maandag met bijna 10 weken.

20. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @wendy Ik maak me zorg over troelie ook :(

Deel Deze Pagina