@sinaasappel, ik heb op 30 oktober volgende echo en 12 nov intake verloskundige. Mijn nieuwe uitgerekende datum is 6 mei 2014
Fijn Sinaasappel dat je snel terecht kon en lekker een spartelend guppie gezien hebt Zou je voor mij op de lijst willen toevoegen: 7 okt termijnecho 4 nov 1e vk controle Alvast bedankt!
daar ben ik ook weer even... was even wat bijlezen... Corali... wat vreselijk voor je meid... weet helaas hoe je je voelt, neem de tijd om het een plekje te geven meis... heel veel sterkte!! Meiden met een goede echo, Gefeliciteerd!!! Nieuwe meiden, welkom!! Een tweeling....haha dat zou ik ook wel even schrikken gevonden hebben hoor... maar de mensen die ik ken met een tweeling vinden het super leuk, dus zou ook snel omslaan denk ik ) hier gaat het eigenlijk best goed! het uurtje eerder weg van mijn werk doet wonderen, nu kan ik lekker even een uurtje uitrusten voordat ik de kids ga ophalen uit school. Mijn hoofd is dan leeg van het werk en dus meer energie. Wel ben ik 's avonds nog steeds heel vroeg heel moe... maar dat vind ik niet zo erg als 's middags al... Is het ook mogelijk om een topic te sluiten voor nieuwe mensen? Ik vind het zo veel worden om uit elkaar te halen wie wie is met welk verhaal....
Sabje: dit is voor mama's van 1-15 mei. Sommige komen daar de komende week nog bij. Beetje lullig om dan te zeggen 'we moeten je niet'... Is er een topic voor ze, krijgen ze geen toegang omdat ze nieuw zijn...
@sinaasappel, ik heb 3 oktober de eerste echo (eindelijk!! Wachten duurt zo lang ) en 25 oktober de intake bij de vk. Dan is je lijstje compleet @sabje, wat ik altijd doe als het erg druk in een topic is: alles lezen en dan alleen reageren op mensen op de laatste pagina. Anders is het soms inderdaad niet bij te houden. Misschien kan je er iets mee Oh ja misschien ook leuk om even met jullie te delen: ik doe mee als vrijwilliger zodat verloskundige en echoscopisten kunnen leren echo's maken. Er zijn een aantal cursus data in oktober en november en er zijn nog vrijwilligers nodig! Je kan mee doen vanaf 10 wkn tot 30 wkn. En de foto's krijg je op USB stick mee naar huis als dank. Het is in Utrecht langs de A2 (thv Vleuten) Als je meer wilt weten let me know! Dan pb ik je de gegevens.
Nieuwe dames, welkom. Iedereen met mooie echo, van harte! Hier vandaag ook goed nieuws, (de FBers weten dit reeds) vanmorgen echo gehad en prachtig hartje gezien. Kindje loopt keurig op termijn . Helemaal hoera hier. (Ik merk dat ik, omdat ik ook op FB in de groep zit minder vaak hier ben, alvast m'n excuses daarvoor. Verder ook druk op t werk dus ja... er zitten helaas maar 24 uur in een dag).
ik heb dat ook maar spuug nog steeds 6-8 keer per dag, blijft weinig in en eet en drink ook niet super veel. assistente van de ha zegt dat ik niks anders kan krijgen maar hoor van verschillende kanten dat er wel andere middelen zijn. dus ga morgen bellen voor een afspraak en dan eens kijken hoe het verhaal is, heb geen zin om uit te drogen.
Ha meiden! Hoe is het met jullie? Hier alles goed. Sorry voor de meiden die misselijk zijn, maar ik heb onwijze honger... Met name ongezonde dingen zoals chocola smaken erg goed... Ai ai, moet toch wel opletten!! @ sinaasappel voor op de lijst;kiwi2013, 2e kindje, 2e zwangerschap, 30 jaar, fv 10 okt intake 11 okt termijn bepaling @nieuwe meiden, welkom! Leuk dat jullie je aansluiten... @ Corali, sterkte!!!!
@ Robijntje, goed dat je voor n afspraak gaat! Ben benieuwd wat ze dan zeggen. Vandaag ga ik ook navraag doen bij de gyn. @ Kiwi, fijn dat jij niet misselijk bent en die chocolade-kilo's vliegen er na de bevalling vast wel weer af hoor
LIJST 1-15 MEI-MAMA'S 1 mei Loes1983, 2e kindje, 3e zwangerschap, 30 jaar, bv Nathje, 1e kindje, 1e zwangerschap, bijna 35 jaar, bv Madelein, 1e kindje, 3e zwangerschap, 30 jaar 2 mei robijntje1982, 2de kindje, 2de zwangerschap, 30 jaar, bv tiktaktoetje, 2de kindje, 2de zwangerschap, 27 jaar, bv Kiwi2013, 2e kindje, 2e zwangerschap, 30 jaar, fv 3 mei joyce1, 3e kindje, 4e zwangerschap Sabje78, 3e kindje, 6e zwangerschap 4 mei Sinaasappel, 3e kindje, bv Troelie, 2e kindje, 4e zwangerschap, 29 jaar, bv aaRoorda, 3e kindje, 5e zwangerschap 29 jaar Radiogirl80, 1e kindje, 3e zwangerschap, 33 jaar 5 mei Wendy188, 1e kindje, 2e zwangerschap 6 mei Princess, 2e kindje, 3e zwangerschap Blub69, 3e kindje, 3e zwangerschap Gaab27, 2e kindje, .. zwangerschap 7 mei Skatsje, 2e kindje, 3e zwangerschap, 30 jaar, kv Luna28, 2e kindje 8 mei Letloa, 3e kindje, 4e zwangerschap Kletskoek, 3e kindje, 9 mei Floortjee18, 1e kindje, 1e zwangerschap, 20 jaar. 10 mei Jackyy, 1e kindje, 2e zwangerschap, 23 jaar, kv Mamachantal, 3e kindje, 3e zwangerschap, 24 jaar, bv Minki, 2e kindje, 3e zwangerschap, 35, bv Guapetona, 3e kindje, 40 jaar 11 mei Debbie81, 2e kindje, 4e zwangerschap, 31 jaar bv Marieke3, 3e kindje, 4e zwangerschap, 35 jaar, bv Penguin, 2e kindje, 2e zwangerschap, 28 jaar, bv 12 mei renatepeter, 2e kindje (doodgeboren kindje met 35 wk zwangerschap) 13 mei Lucindalice, 3de kindje, 4de zwangerschap, 31 jaar, bv 14 mei Hogelinda, 2e kindje, 2e zwangerschap, 24 jaar, kv Speentje2012, 15 mei Erica82, 2e kindje, 2e zwangerschap, 31 jaar, bv (als dat lukt...) Shivers85, 4e kindje Echo's & afspraken 2 oktober- Loesje1983 2 oktober - Lucindalice, intake perinatoloog 2 oktober - aaRoorda, 2e controle 3 oktober- marieke3, intake vk en echo 3 oktober - Luna28 echo 3 oktober - Penguin, afspraak vk 3 oktober - Erica82 1e echo vk 3 oktober - Floortjee18 intake VK. 4 oktober - Debbie81 intake verloskundige 7 oktober - robijntje1982 echo vK 7 oktober - radiogirl80 termijnecho 10 oktober - tiktaktoetje intake en echo 10 oktober - letloa echo 10 oktober - Kiwi2013 intake vk 11 oktober - Kiwi2013 termijnecho 14 oktober - Skatsje echo 14 oktober - Hogelinda echo 15 oktober - Sinaasappel termijnecho 15 oktober - Wendy188 termijnecho 16 oktober - robijntje1982 termijnecho 16 oktober - madelein nekplooimeting 21 oktober - aaRoorda termijnecho 25 oktober - Luna28 intake vk 30 oktober - Blub69 echo 4 november - radiogirl80 1e vk controle 12 november - Blub69 intake verloskundige Wijzigingen graag doorgeven in een bericht en niet zelf gaan klooien in de lijst
@kiwi: haha! Ik heb ook meer trek in ongezonde dingen hoor, ook al ben ik af en toe goed misselijk. Bitterballen en frikandellen smaken veel beter dan brood! @Luna: Kun je mij ook wat info PB'en?
Sinaasappel en Madelein, jullie hebben een pb! @ eten: ik ben heel misselijk van zoetigheid, terwijl ik echt een chocolade meisje ben. Brood gaat er niet in, yoghurt niet, vla soms. Maar nu was ik gister naar de mac... Ik moest en zou een Chicken Sensation met friet en saus. En het was me toch lekker!!! Ik heb voor het eerst sinds weken weer zo onwijs zitten smullen. Echt zo slecht en de rest van de middag niet misselijk geweest. 'S avonds wel weer helaas, want mijn avondeten smaakte weer vreselijk (en nee dat ligt niet aan mijn kookkunsten )
Ik ben toch weer misselijk en lamlendig helaas.... ging net in de supermarkt bijna over mn nek. Ga zo proberen een wasje op te vouwen... Luna, thanx voor je PB!