@sinaasappel, balen zeg! Was dat bij je vorige zwangerschappen ook zo heftig? @hier, ik voel me, sorry dames, ongelofelijk goed! Ben wel moe, maar weinig last van misselijkheid zolang ik maar van de kip, cola, gesmolten kaas en vette hap afblijf Zijn jullie al namen aan het bedenken?
Blub, bij mn jongste was het nog veeeeeeeeeel erger. Bij mn oudste nagenoeg nergens last van. Nu dus ertussenin. Gek hoe zwangerschappen verschillen he. Heerlijk dat je je zo goed voelt, lekker van genieten! Voor jou ook je derde kindje toch? Hoe was het bij jouw andere zwangerschappen dan? Namen liggen hier al klaar .
Loesje1983, Lucindalice en aaRoorda allemaal succes met jullie intakes/controles! Tis hier trouwens wel superrustig zeg, kletsen jullie allemaal alleen nog maar op FB?
Pas vanmiddag, dus heb nog wat uurtjes op de klok weg te kijken... Heb ook geen idee of ik n echo krijg... Hoop natuurlijk van wel!
Ik hoop het ook voor je, zal voor je duimen, spannend joh! Hoe gaat het verder met je? Nog steeds aan de spugerij?
@sinaasappel, bij de eerste heb ik er weinig last van gehad. Bij de tweede toch al meer. Vooral ergens zin in hebben, het klaarmaken en vervolgens boven de pot omdat de geur me niet aanstond . Nu zijn er dingen waar ik als van ga kokken als ik eraan denk, dus klaarmaken doen we dat maar ff niet. Verder voel ik me echt prima! Hopelijk kan dat zo nog een week of 28 blijven
Spannend Lucindalice, hoop dat je een echo krijgt! @namen: We hebben wel wat namen in ons hoofd, maar nog nergens het Wauw gevoel bij. Voor ons zoontje ben ik 1 week voor de bevalling nog gewisseld van naam haha Misschien leuk om ook buikfoto's te posten? Of is daar al een topic over? Ik kan mijn buikje niet meer verbergen Zelfs collega's maken al opmerkingen of ik niet zwanger ben.. (hoezo vind je me dik dan?? )
Hier totaal nog geen idee, wel wat ideeën maar het is het allemaal gewoon niet... Vermoed dat het weer last minute werk gaat worden
Hier nog geen buik hoor ondanks dat het de derde is. Zijn nu ook nog je darmen zeggen ze. Maar goed, ik draag eigenlijk nooit spijkerbroeken, maar altijd stretchjurkjes etc, dus aan knopen merk ik het sowieso niet. Vorige keer vanaf week of 16 positiekleding aan dacht ik..? Ik plaats hier geen foto's, zal ik op FB tzt wel doen. Wie zitten er allemaal al bij de Facebookgroep? Is het al druk daar? Ik ben nog een beetje huiverig... zo bang dat mensen het toch kunnen zien Ben ook erg benieuwd naar de namen van jullie andere kids. Tot straks, ff kind van school halen!
Hier jongensnaam hadden we al voordat we aan kinderen beginnen en is nog steeds de nummer 1 van ons beide.. en van een meisjesnaam hebben we nog helemaal niks, want daar komen we samen niet uit... We hebben wel het idee dat het dit keer een jongetje gaat worden, maar ja dan moeten we nog ff 7 maanden wachten want willen het niet weten... Hier de hele dag door buikpijn, niet vervelend maar voel het wel, dan de ene dag misselijk en de andere dag gaat het goed.. heb vandaag positiebroek binnen gekregen.. zit namelijk iets makkelijker dan een spijkerbroek met knoop! Ach ja heb er ook maar meteen 2 shirtjes bij gekocht.. ben dan toch bezig... Maar hoop zo dat onze echo over 13 daagjes goed is.. dan kunnen we eindelijk gaan genieten! Ben er nu nog een beetje huiverig voor..
@ Sinaas, ja ik spuug nog steeds 'vrolijk' door de Emesafene heen... Gek genoeg voel ik me toch niet zo beroerd als vorige week en ik kan ook gewoon eten en drinken. Ik word gewoon opeens heel naar, dan komt alles eruit en ben ik weer opgelucht Hier kun je het duidelijk zien, vooral in de avond. M'n baarmoeder komt ook n flink stuk boven m'n schaambot uit, bizar gewoon, hij staat echt rechtop!
@sinaasappel, hier ook nog geen buikje te zien, terwijl dat bij de vorige twee echt wel anders was. Draag nu soms wel al een positiebroek, maar dat komt omdat ik vorige winter veel kleding heb weggedaan en nu bijna niets meer heb. En om nu gewone broeken te gaan kopen voor die paar weken vind ik zonde. @facebook, ik ben erbij zit al een hele poos ook met een andere geheime groep, en niemand die er iets van ziet/weet. @buikfoto's nu nog ff niet, er is toch nog niets te zien. In de groep op FB wil ik test wel plaatsen hoor! @namen, hier nog echt geen idee! We hebben alleen een lijst van eisen waar de naam aan 'moet' voldoen.... Gelukkig hebben we nog even de tijd @lucindalice, balen dat je door de medicatie heen spuugt. Maar wel een stuk aangenamer dat je nu wel kan eten en drinken. Wow, dat is al vroeg toch dat je bm boven je schaambot uitkomt? Ik kan het bij mezelf nu moeilijk voelen door de littekens die ik er heb lopen, hoop over een paar weken het wel zelf te kunnen voelen. Vind het altijd wel prettig om het zelf ook bij te houden
Hoi meiden, ik ben even wat stiller hier. Die rotgriep wil maar niet weggaan, alles doet pijn en nu ook al 2 dagen geen stem meer. Zo niet handig met 2 kinderen, ze lijken wel meer te vragen dan normaal.
@ Blub, heb jij nog steeds last van je ks? In mijn buik ligt alles erg los door de EDS, daarom kun je alles zo goed voelen. @ Marieke, wat naar , heel veel beterschap!
Beterschap Marieke! @lucindaluci: Hopelijk idd een echo @hier: wel een flinke buik! Broeken gaan al een week niet meer dicht.... Verder vanmorgen ineens weer wat bruine afscheiding nadat ik naar de wc was geweest. Irritant toch, gelijk weer onzeker... Nu is het meer een soort van gelig, dus lijkt geen bloeding. Gisteren fanatiek gesprongen met mn paard, misschien daarmee iets te maken? Ik houd me maar vast aan die 97% kans (na de goeie termijn echo) dat dit gewoon een goede zwangerschap blijft.
Wendy, ik ook nog 13 dagen.. spannend he... laat het maar snel 15 oktober zijn!!! Daarna gaan wij het (als het goed is uiteraard) echt vertellen, ook aan de kindjes, dat vind ik het allerleukste. Oh jij wil het geslacht niet weten dus, knap! Ik ben daar echt veeeel te nieuwsgierig voor, hihi Luci, oh dat is ook heel vervelend joh!!! Ik heb het andere uiterste (vooral rond 7/8 weken) de hele dag beroerd, maar spugen lukt niet. Blub, idd zonde om nieuwe kleding te kopen ja voor die paar weken. Marieke, beterschap!!
Madelein, oh wat rot joh, maar bruin is niet erg he en je goede echo zegt meer dan een beetje bruine afscheiding!!
@ Sinaas, o dat is nog veel beroerder als je niet kunt spugen vind ik....dan raak je het maar niet kwijt. Hoe oud zijn jouw kindjes ook alweer? Beseffen ze het al?