1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    4,5 en 2,5, dus die beseffen het echt wel. Vooral de oudste natuurlijk, maar de jongste is een enorm wijs draakje, dus die snapt het ook echt wel.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Oke leuk!!!!

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @lucindalice, op zich weinig last, litteken jeukt af en toe. Ik heb ook geen gewone ks gehad, maar een klassieke. Heb wel links boven mijn schaambot nog een horizontaal litteken, daar heb ik meer last van.
    Had het er gister nog over met de gyn dat mijn herstel van de ks zo ontzettend voorspoedig is verlopen, terwijl juist met een klassieke keizersnede het herstel lang kan duren...

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Blub, ik weet het verschil niet goed. Is klassiek een verticale snede?
    Wel fijn dat je gyn zegt dat het zo goed herstelt!

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja is ook zo. Was ook weer alleen met naar de wc gaan. Ik ga denk ik maar gewoon niet meer in pot kijken... :p.
    Het lijkt er op of er af en toe een minibloedinkje optreedt buiten mn baarmoeder, en dat dat dan de afscheiding van de nacht verkleurd. Goor verhaal, maar daar vind ik het zelf het meest op lijken. Ook omdat ik verder de rest van de dag dan geen bruine afscheiding heb.

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ja, klopt. Ik heb een verticale snede van schaambot tot navel. Verder wijkt het niet zoveel af hoor. De kans met een klassieke ks is groter dat je onder algehele narcose moet, heb ik gelukkig niet gehad. Ze doen ook liever geen verticale snede meer, maar in mijn geval kan het niet anders.
    Moet zeggen dat ik me ook echt maar 1 dag 'slecht' heb gevoeld na de ks. Ik had nog een extra verdoving gehad en die gaf als bijwerking jeuk. Dat was voor mij het grootste minpunt van de hele keizersnede;) Die extra verdoving was voor mij ook nog niet eens nodig geweest maar volgens de assistent anesthesist wel;) Die discussie ga je toch niet winnen:cool:

7. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allen,

Ik ben een tijdje stil geweest en ik had even geen puf om te reageren.
    Ik heb nog steeds heel veellast van misselijkheid en nog steeds behoorlijk last van obstipatie. k heb meerdere tabletten geslikt en cyclizine helpt bij mij goed. Vandaag voor het eerst een dagje zonder tablet gehad en dat ging op zich redelijk goed. Ik merk dat ik goed moet eten en drinken en kauwgum moet eten voor mijn vieze smaak in de mond. Gelukkig heb ik vandaag een echo om 20.20 uur. Maak me niet druk, zolang ik nog een innige relatie heb met de wcpot elke ochtend ben ik heilig ervan overtuigd dat ik goed zwanger ben. Ik zal het jullie vanavond laten weten.

P.s. Ik doe niet mee met fb. Ik vind dit prima en verder goed anoniem.

8. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes vanavond!
    Vies he die smaak in je mond, heel herkenbaar, bah!

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @aaroorda succes vanavond!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Vandaag hebben we een kloppend hartje gezien :D

11. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hier een goede echo gelukkig!!!!!!!!
    Was even spannend, bij de uitwendige echo was er niks maar dan ook niks te zien of te horen, vk was niet echt positief. Meteen een inwendige echo gemaakt waarop onze ukkie vol in beeld kwam en het hartje duidelijk te horen was. Baarmoeder ligt nog erg gekanteld en achter mn bekken en dat kon dus niet uitwendig gezien worden.... begint al goed dus!

Nu genieten!!!!!!!!!!!!

voor de dames die een dezer dagen en vanavond de echo hebben; toi toi en geniet ervan

x

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
  13. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Luci en Loes, van harte meiden, supernieuws!!!!!!

14. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames:-D

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
  16. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ echos: veel succes!!

@ luna: Ik zou ook graag info hebben :)

Hier, misselijk en moe... heel moe. :(

17. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Luci en Loes, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!! Nu genieten!

@ namen, moeilijk moeilijk!! Bij onze zoon twijfelde mijn man tussen 2 namen. Ik had een duidelijke favoriet. Bij de 20weken echo zagen we een jongetje en in de auto zei mijn man "nou dan gaat hij .... heten"! Het was mijn favo naam en tot op de dag van vandaag nog geen seconde spijt gehad!
    Nu weten we het niet zo goed. De meisjesnaam van bij onze zoon vinden we nog steeds erg mooi, maar is een andere type naam dan de naam van onze zoon. En jongensnamen pfff moeilijk!
    Ik denk dat we echt gaan nadenken als we het geslacht weten.

Ik vind het leuk dat er hier weer wat meer gekletst wordt! Gezellig!!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankje Kiwi!
    Misschien komt je man na de geslachtsecho weer met DE naam ;)

19. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Fijn dat de echo's goed waren dames!
    Ik mag morgen, ben wel zenuwachtig.. Hoop zo dat het allemaal goed zit en we een mooi kloppend hartje te zien krijgen.

@letloa, je hebt een pb :)

20. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ik probeer hier net zoveel te zitten/kletsen dan in de fb groep. Maar dat schiet er wel eens bij in door drukte...

Deel Deze Pagina