1-15 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sinaasappel, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Lucindalice en Loes, wat heerlijk die goede echo's!

Letloa, wanneer mag jij weer?

Luna jij ook een goede echo vandaag hoop ik! Ik zal voor je duimen!

Hier ook eindelijk ons gummybeertje bewonderd! Ik zit precies op termijn en hartje klopte goed en tot mijn grote opluchting is het er maar één :)
    Verder ben ik nogal gevloerd door vermoeidheid van de zwangerschap én de verhuizing. Ook iets meer misselijk af en toe en ik heb ook het idee dat ik mijn buik niet meer kan verbergen. Ik zie collega's kijken maar ze durven nog niks te zeggen ;) hier ook allang positiekleding nodig, knoop zit al weken los en broekriem zit op het laatste gaatje! Bij prenatal vond ik niks, veel te casual allemaal niet geschikt voor mijn werk... Iemand tips?

Namen: voor een jongen weten we het al, voor een meisje niet. Bij de vorige twee was dat precies andersom! We wachten ook tot dat we het weten want simpelweg niet veel tijd nu met zoveel nog te doen in huis!

2. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames

Gisteren was mijn echo goed en de kleine was al druk in beweging.
    Maar ik ga nu gauw naar mijn werk

3. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Suc6 vandaag Luna!

Fijn Guapetona, gefeliciteerd met de mooie echo :D En nee, ik vind het ook moeilijk om leuke en betaalbare positiekleding te vinden momenteel, dus sorry, geen tips.

Jij ook gefeliciteerd Aaroorda.

@hier, gisteren hebben we het tegen een vriendin verteld die het al gevraagd had een paar weken geleden maar toen had ik nog ontkennend gereageert.. ze ging bijna door het dak heen van blijdschap hihi :D

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Jeej nog meer goede echo's :) Ik moet nog eventjes geduld hebben, om 11:30 ben ik aan de beurt.

Misschien ben ik heel kippig, maar op fb kan ik echt niks vinden over een groepje :( Ik vind de fb pagina van zwangerschapspagina wel 'leuk' op fb, maar ik zie geen groepen? Waar zijn jullie :D

5. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @guapetona, ik heb twee nette pantalons gekocht bij bonprix. Qua blouse of boventop vind ik dat Mamalicious vaak wel nettere kleding heeft met Colberts e.d..

@luna, succes vandaag!

@radiogirl, altijd leuk als mensen zo door het lint gaan! :D

@aaroorda gefeliciteerd met de goede echo! Klopte je termijn ook?

@hier, verder geen bijzonderheden, alles gaat goed! :D

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @luna, heel goed dat je ons niet kan vinden! Wij zijn een geheime club;) Denk dat je het beste een pb naar @lucindalice kan sturen met je echte naam. Zij is beheerster en kan je toevoegen aan de geheime club van de mei mama's 2014.

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Thanks Blub, ik zal haar even een pbtje sturen :)

@guapetona, Noppies heeft ook wel mooie kleding vind ik. Bij Zalando verkopen ze veel positiekleding.
    @radiogirl, het is ook zo'n leuk nieuws om te vertellen :D Als de echo vanmiddag goed is, gaan wij het ook vertellen. Voor ons zoontje heb ik een tshirt laten maken met voorop: Pssst ik heb een geheimpje... en achterop: Nee niet op mijn rug, maar in mama's buik! Ben benieuwd of iemand het opvalt :D

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    gefeliciteerd met alle goede echo's!

9. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ meiden met een goede echo: gefeliciteerd!!
    @ luna: dank je wel!

@ guapetona: ik mag op 10 ok, dus 1 week nog te watchen!!

Ik heb een vreemde gevoel in mijn buik vandaag maar niet echt misselijk... maak me een beetje zorg :(
    Ik weet het wel dat klachten kunnen veranderen maar tja... ik maak me zorg!! altijd!! hahaha

10. princess25

princess25 Niet meer actief

@letloa, probeer gewoon lekker te genieten! Er zal vast niets aan de hand zijn, mocht je wel heel veel zorgen maken, gewoon bellen.

Ik hou het echt niet bij hier, weer een aantal pagina's bij moeten lezen, mijn hoofd is net een zeef, dus geen idee meer wat er allemaal stond:p Super dat er weer veel mooie echo's zijn geweest!

@ Luna28 , ik ben ook wel benieuwd naar die echo's waar je het over had in Utrecht.

11. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Guapetona, bij bellyfashion.nl heb je leuke positiekleding!

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Probeer je niet te veel zorgen te maken. Ik heb ook vanaf week 9 een raar gevoel in m'n buik. Enorm drukke darmen, en een zeurend 'zwaar' gevoel ter hoogte van m'n baarmoeder. Ook af en toe steken aan de zijkanten van m'n buik. Hoort er bij!

13. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Ik heb mijn dokter gebeld en zij wil me morgenmiddag zien. Dus, ik laat jullie morgen weten.Ik hoop alles goed is.:( Duim voor mij meiden!

14. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @letloa, ik zal voor je duimen... Hoelaat moet je?

15. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ik ga ook voor je duimen letloa!

Hier: een goede echo gehad vanmorgen. Ik ben zo opgelucht!

16. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    @ wendy: om 3 uur.

@ erika: ik heb al op facebook gereageerd maar... gefeliciteerd!!!:p

17. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik meld me ook aan! vandaag bij de verloskundige geweest voor de termijn echo, en mijn due-date staat op 2 mei ;)

18. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Jeeej een mooi kloppend hartje!! Zo opgelucht!! En het is er maar 1tje :p
    25 oktober krijg ik ook nog de termijnecho tijdens de intake bij m'n vk. Ik zou nu 8+6 weken zijn, dus klopte wel ongeveer met mijn eigen berekening.

@letloa, sterkte meis! Hoop dat alles goed is.

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn Luna en Erika!!!

20. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuk idee Luna, en hoop echt dat iemand het door heeft :D
    Suc6 morgen Letloa maar alles zal vast goed zijn meid, hopelijk ga je niet teveel zitten piekeren.
    Gefeliciteerd Erika :D lekker genieten nu:)
    Welkom Sorarocks en gefeliciteerd met de goeie echo! Ik mag as maandag voor de termijnecho, kan niet wachten haha.

Deel Deze Pagina