Wel minder hier nu ik in de FBgroep zit, lastiger bij te lezen hier. Kom allen op FB zou ik zeggen. gefeliciteerd meiden met mooie echo Leuk Tshirt idee met die originele tekst. Veel mensen weten het al maar anders had ik het idee van je gepikt. Met letloa is alles goed, ze zal dit zelf vast ook nog wel vertellen maar dan hoeven jullie je niet meer ongerust te maken Hier nog steeds weinig energie, zit in ziektewet. Volgende week therapeutisch aan het werk. Hopelijk gaat het langzaam weer de goede kant op.
Meiden meiden, ik was zo moe gisteren dat ik helemaal was vergeten om hier een bericht te schrijven. Sorry!! Maar jullie zijn zo'n schaatig!!!! Super lief dat jullie zorg over mijn maken. Alles is prima! De dokter kon niet geloven dat mijn 'dingetje' was zo gegroeid! Hij was maar 6 mm 10 dgen geleden maar gisteren al 27mm! Ik zit nu precies op 9 weken! Hij was aan het bewegen en alle was super super prima! Ik kon armojes en been zien! Echt super lief! Nu ik moet elke 2 weken een nieuwe echo krijgen tot 36 weken. Hoop het blijft altijd zo goed. @meiden met klachten: het zal alles goed zijn! Ik weet het! Skerkte en als je zorg ervoor maakt, bel jouw dokter.
Fijn dat het bij iedereen allemaal ok is!! Genieten maar! @"werknaam" hebben we hier nog niet. Bij onze zoon hadden we het altijd over baby. Nu weer denk ik... Weet t eigenlijk nog niet. Misschien komt het nog en anders blijft het gewoon baby @ Blubje69, als het een keizersnee moet worden zoals in mijn droom dan is dat zo hoor. Toch zou ik liever vaginaal bevallen. Wil dat graag nog eens meemaken. Vond de bevalling van mijn zoon echt zo iets geweldigs bijzonders... Hebben jullie al iets gekocht voor de baby? Ik ben vorige week even bij Prenatal geweest (mijn kleren zitten niet meer lekker). Misschien raar, maar kon niet echt tussen al die kleine lieve kleertjes kijken. Bij zoonlief wel heel veel gedaan. Hebben meer mensen die een 2e kindje krijgen dit? Ik denk dat als we het geslacht weten ik wel lekker ga shoppen!!!
Fijn dat alles goed is letloa! @ kiwi, ik heb ook nog geen kleertjes gekocht voor ons 2e kindje. Met ons zoontje ook gewacht tot de 20 wkn echo, want ik vind typische jongens/meisjes kleren wel het leukste. Ik heb wel een knuffeltje gekocht, dat had ik met m'n zoontje ook. Mijn vriend had een pakje gekocht voor ons 2e ukje, om mij te vertellen dat hij een 2e kindje wil.
Fijn om te hore letloa!! @kleertjes, nee nog niet mee bezig. Eerst maar eens wennen aan het feit dat het echt raak is nu, en allemaal goed gaat. Dat kost me al even genoeg moeite nu
Hier ook totaal niet met de kleertjes bezig, pas als we weten wat het gaat worden. Bij de eerste was alles nog nieuw en schattig. Wel onwijze zin om te gaan klussen voor de nieuwe kamer voor onze dochter, dat dan wel weer.
Na een zware dag gisteren, vandaag weer minder misselijk en meer energie. Fijn! Rare vraag, maar hebben jullie ook af en toe van die steken in je buik? Laatste dagen flink last van mijn liezen, en af en toe steken rond mijn navel. Ook helemaal 'onderaan' af en toe steken. Bandenpijn?
@madelein, ik heb af en toe menstruatie krampjes en heb het idee dat mn buikspieren wat slapper worden. @kopen, ik heb al best veel, ik wil niet weten wat het wordt, dus wat ik heb is wit en ecru, lekker neutraal dus ik heb al en badje, luier emmer, waar kleertjes, wat zwitsal spullen, een pak luiers , en 2 kinderwagens (1 praktisch voor als we weg gaan, en 1 vintage koets voor mn woonplaats, die past amper in de auto.
@ Madelein, klinkt als bandenpijn... Heb het (nog) niet, maar alles is al een keer opgerekt natuurlijk. Heb wel veel last van mijn rug. In vorige zwangerschap een scheefstaand SIgewricht gehad. Zo voelt het nu weer... @ kopen; fijn dat anderen dus ook nog niet echt de behoefte hebben... Hahaha! Ik vond het bij de eerste zo gek dat wij een kindje kregen wat die kleertjes aan ging krijgen... Een echt kindje van ons samen. Mooie, maar heel onwerkelijke gedacht! Nu ook echt nog helemaal niets gekocht. Wij willen ook heel graag weten wat het wordt, dus gaan ook echt voor meiden- of jongenskleertjes! @princess25, ik heb idd ook veel zin om aan de kamer van zoonlief te beginnen! Gister een beetje een planning gemaakt. Eerst babykamer leeg (zoon blijft in zijn eigen kamer) en dan beginnen aan zijn kamertje. Ben al volop ideeen aan het opdoen. We willen een leuke, lieve, stoere jongenskamer...
Sorarocks, ben nu wel erg benieuwd naar je vintage wagen. Foto? Hier gister verjaardag gehad, waarvoor we 1,5 uur moesten rijden. En natuurlijk...die dag net weer enorm misselijk. Maar....heb heerlijk genoten Nog 2 dagen en dan weer een echo.....
Hier ook weer sinds gister menstruatieachtige krampjes... Best wel wat slijm verlies door de dag heen.. gister weer een beetje onzeker, borsten waren iets minder pijnlijk maar ja lijkt me dat dat wel kan.. vandaag weet iets zekerder gaan doen! Ben gewoon een beetje bang voor de volgende echo... Of alles wel goed is en vooral het hartje nog klopt.. ben er een beetje huiverig voor... Moet alleen nog 9 dagen wachten...
Spannend wendy... Maar dat vele slijm verlies had ik dus ook. Was zelfs oranje/bruin achtig. Maar niks aan de hand. Anders even bellen of je eerder kan komen?
@wendy, ik heb ook goede en minder goede dagen. In mn,6e week deden mn borsten erg zeer. Nu alleen s morgens nog en mn tepels zijn erg gevoelig
Nee ga niet de vk bellen.. we wachten wel af.. net wel hevige buikkrampen, naar de wc en alles komt eruit dus aan de dunne... (sorry voor de vieze omschrijving)... Nu is de buik nog een beetje aan het rommelen! Maar dacht echt, wat is dit?. Maar hopen dat het idd de diarree is waar ik zo'n buikkrampen van had..
Sorarocks, wat enorm gaaf zeg, die wagen! Snap dat hij lastig voor in de auto is, maar ik zou het wel weten, vol trots achter die wagen. Leuk hoor. Slijmverlies kan erger zijn he, tijdens zwangerschap, is niet erg. Snap je onzekerheid. Misschien is het inderdaad wel gewoon een griepje of iets. Hoop voor je dat de 9 dagen snel gaan, Wendy! Meiden die het nog niet weten, we hebben ook een facebookpagina he. Een anonieme. Niemand kan meelezen, alleen die lid zijn.