@ Letloa, wat fijn om te zien dat je beebje nog lekker binnen zit! Herinner mij dat het even heel erg spannend was ook bij jou! Wat is precies jou uitgerekende datum, dan kan ik je ook op het lijstje zetten? @ Wendy, ja hier net gister de twee kinderkamers geswitched zodat de twee oudsten samen de grootste kamer hebben. Ook wel spannend voor mijn jongste die nu dus over gaat naar een echt groot bed, en voor mijn oudste omdat hij eindelijk boven mag gaan slapen. De babykamer hoeft alleen nog ingedeeld te worden en ik wil eindelijk de hemel ophangen, die ik al voor mijn eerste heb gekregen, maar nooit heb kunnen gebruiken, dus dat zal wel mooi worden, verder wil ik het nog wat decoreren, door wat wolkjes ofzo te schilderen op de witte muur, en wat leuke dingen op te hangen. Ben heel erg blij dat het nu vordert! over FB, ik heb geen idee hoe dat werkt die besloten groep? Sinds het begin van mijn zwangerschap ben ik uberhaupt niet meer op mijn FB geweest eigenllijk... had geen puf. Maar nu heb ik wel weer wat meer puf en ook behoefte om te kletsen dus PB me maar hoe dat moet, zal ik eens onderzoeken dan!
Oke! jammer dat het nodig was... Ik denk dat Wendy ons kan uitnodigen, ik heb ook aangegeven geïnteresseerd te zijn. Jij was al uit de naam geloof ik hè? Ik kan me een namentopic van jou herinneren. Is dat hem nog steeds of zijn jullie nog andere namen aan het overwegen? Wij zijn er bijnabijna uit, maar nog niet helemaal... Ik heb dus maar weer een polletje aangemaakt, zie link onder mijn handtekening En de andere dames, zijn jullie er al uit met de namen?
Ja, ik vind het misschien ook wel de leukste, maar waar mijn man vandaan komt is het een merknaam voor melk... en daarom wil hij dat niet helaas.
Is dat zo ja? haha wist ik niet. Bij Mika denk ik aan die zanger en die vindt ik helemaal niks terwijl de naam wel weer leuk is, lastig hoor haha
Oh wauw, Manchantal van harte gefeliciteerd!!!! Gaat het goed met hem??? En met jou, hoe was je bevalling?
Gefeliciteerd mamachantal! Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al thuis? @namen: daar zijn wij gelukkig al een poosje over uit. Dat was van onze zoon wel anders. Toen ben ik een week voor de bevalling nog geswitcht van naam Oh ja voor t lijstje: 7 mei uitgerekend, 2e kindje.
Wendy188. - 1 mei - 1e kindje Guapetona - 9 mei - 3e kindje (jongen) Cinniz - 10 mei - 2e kindje (jongen) Mamachantal - 13 mei- 3e kindje -> Geboren zoon Caylen op 30-03 Luna28 - 7 mei - 2e kindje Ik zet je erbij Luna, maar het topic loopt niet echt dus weet niet of het open blijft... helaas.